Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dlaczego TAK DŁUGO trwa to wykluczanie?? Dlaczego tak komplikujecie prostą sprawę?
Przecież to czy przesyłka została nadana w terminie przez sprzedawcę WIDAĆ gołym okiem w systemie! Są ustalone godziny graniczne do nadania.
Jeśli sprzedawca nada przesyłkę przed godziną graniczną, co jest w systemie, a kurier jej nie odbierze danego dnia to czyja to jest wina? To jest wina kuriera czyli przewoźnika. I tyle, sprawa jasna. Co sprzedawcę odchodzi jaki był powód nieodebrania? Przesyłka powinna być od razu po zgłoszeniu wykluczona z jakości sprzedaży.
PO CO?? piszecie kolejne zapytania do przewoźnika typu:
"Kontaktuję się z przewoźnikiem w celu wyjaśnienia dlaczego kurier wciąż nie odebrał przesyłki. Po otrzymaniu potwierdzenia winy kuriera wykluczymy zamówienie z jakości sprzedaży. "
i potem "Wracam z informacją zwrotną od przewoźnika. Do oddziału InPost zostało złożone zgłoszenie z prośbą w kwestii nie odebrania przesyłki w dniu 30.10.2024 pomimo nadania jej przed godziną graniczną.
Po uzyskaniu dodatkowych informacji od przewoźnika skontaktuje się "
Co to ma być? Co ma wam potwierdzić przewoźnik?
Wczoraj minął tydzień i przesyłka nadal nie została wykluczona ... rewelacja
zgłoszenie nr "45796533"
@ja_Nitka Dziękuję Ci bardzo za wszelkie sugestie. Muszę wyjaśnić, że do wykluczenia zamówienia potrzebujemy potwierdzenia od przewoźnika. Takiego jeszcze nie otrzymaliśmy, dlatego zamówienie nie zostało wykluczone.
@w_kiwi ale po co wam to potwierdzenie, co takiego istotnego może wam napisać przewoźnik? Przecież widać w systemie, że przesyłka została nadana przed godziną graniczną a kurier jej nie odebrał danego dnia. Czy przewoźnik może wam napisać, że odebrał przesyłkę w terminie albo że to nie jego wina?? Jakikolwiek by nie był powód nieodebrania tej przesyłki przez przewoźnika, to przecież nie jest wina sprzedawcy. Dlaczego więc to sprzedawca ponosi za to karę?
Jaki termin na odpowiedź ma przewoźnik w takiej sytuacji?
@ja_Nitka Przewoźnik nie ma określonego terminu na udzielenie odpowiedzi. Poprosiłam o wystosowanie ponaglenia w Twojej sprawie.
i co dało wystosowanie ponaglenia? Przesyłka nadal nie została wykluczona.
Możecie zdradzić co takiego ma wam napisać przewoźnik, czego nie możecie sami sprawdzić w systemie w tej konkretnej sprawie?
Do wykluczenia starczy Wam sprawdzenie godziny granicznej w danym rejonie. Pewnie zajęło by mniej czasu niż zbywanie sprzedawców takimi formułkami. Godziny graniczne są ogólnodostępne, była w paczkomacie przed jej upłynięciem to wina kuriera, nie zależnie od powodu opóźnienia. Ale oczywiście łatwiej wysłać przewoźnikowi wklejkę i liczyć na to, że ktoś się zlituje i będzie każdą paczkę sprawdzał...