Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Moderatorów.
Chciałbym zgłosić dwie przesyłki które zostały przez nas nadane przez paczkomat a n ie zostały zarejestrowane przez system inpostu, w związku z czym nie wyjechały w terminie a status przesyłki na allegro jest w przygotowaniu. Zostały już zgłoszone telefonicznie do inpostu. Klienci również zostali poinformowani telefonicznie, że przesyłki będą opóznione. Pytanie brzmi czy możemy wykluczyć te przesyłki z panelu jakości sprzedaży??? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@franiosklep Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Doradca skontaktuje się z przewoźnikiem w celu uzyskania odpowiedniego potwierdzenia, następnie skieruje zamówienia do wykluczenia.
Dziękuje bardzo 😉