Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam.
Mamy ustawiony czas wysyłki zamówień tego samego dnia maksymalnie do godziny 12:15.
Dlaczego dzisiejsze zamówienia złożone po tej godzinie mają czas na wysłanie do dzisiaj ??
Nie jest to fizycznie możliwe. Będą wysłane jutro i przez to obniży nam się jakość sprzedaży, że wysyłamy po terminie.
Na każdej naszej aukcji jest informacja, że dostawa będzie jutro.
Co to za nowe ustawienia, niezgodne z naszymi ustawieniami ??
Do kogo klient ma kierować pretensje, że przesyłka nie dojedzie do jutra ?????
@biuro_szkola_24 przewidywany czas dostawy jest liczony na bazie Twoich deklaracji, ale również historycznie zrealizowanych zamówień, więc jeśli nie chcesz żebyśmy brali pod uwagę szybkie wysyłki, wejdź w Sales Center i w zakładce Jakość sprzedaży, kliknij w opcję " wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja".
@_HolaOla_ ale to działa tylko dla wysyłek 2-3 dni 🙂 więc tu nic nie zmieni 😞
W związku z obecnością MyFrendów z Chin na naszym ulubionym portalu AleProwizja_PL informatycy Allegro z cieplejszych krajów rozciągnęli strefę czasową do granicy Matrixa. Jutro to nadal dziś.
U mnie wysyłki ustawione 1 dzień także wyświetla klientowi, że muszę wysłać do północy dzisiaj.
u nas allegro, dobrze wiedząc kiedy przesyłki odbiera kurier daje nam często 30-60minut\
na wysyłkę przy ustawieniu wysyłek na 1 dzień
@biuro_szkola_24 głównym problemem nie jest podawany czas przez allegro, tylko brak wyraźnej informacji, że nie jest to czas podany przez sprzedawcę tylko przez serwis
@biuro_szkola_24 podasz mi przykład takiego zamówienia?
@_HolaOla_ Dobry dowcip Pani powiedziała 😂 Mam tak każdego dnia choć wysyłka deklarowana 1 dzień a godziny graniczne dla One Box mam ustawione na 7 rano. Dopiero przed chwilą algorytm przestał wyświetlać klientom że zamówienia dotrą do nich jutro. Choć kurierzy bywają przy paczkomatach tylko rano i nie ma szansy aby odebrali przesyłki o 14:00
@kakabe_2007 mam dokładnie ten sam problem i żadnego wyjaśnienia ze strony moderatorów...
1132cc50-54aa-11ef-8d89-39bc06f935b2
c2242690-54a9-11ef-9401-1d152e9972c7
41401660-54a9-11ef-997d-4d2981df38a9
@biuro_szkola_24 dzięki, skonsultowałam dokładnie z zespołem Twoją sytuację na przykładzie tych 3 zamówień i dzieje się tak, ponieważ nie spełniasz w min.95% warunku godziny granicznej, którą ustawiłaś w swojej deklaracji (godz.12:15).
Co do zasady przewidywany czas wysyłki nie opiera się jedynie na Twoich deklaracjach, lecz wynika także z historycznie zrealizowanych przez Ciebie zamówień. Dlatego ważne jest, żeby deklarowany czas ustawiać zgodnie z rzeczywistą i aktualną wysyłką - nie zaniżać jej, ani nie zawyżać “na zapas”.
W Twoim przypadku przy zamówieniach z wysyłką przez Allegro Paczkomaty Inpost spełniasz ten warunek w 87% (wymagane minimum to 95%), natomiast w jeśli chodzi o Allegro One Box (DPD) masz w tej chwili zbyt mało zamówień, żebyśmy mogli brać je pod uwagę w obliczeniach (powinno być ich min. 10, a aktualnie masz tylko 3, ale tutaj za to spełniasz deklarację wysyłki w 100%).
Dlatego w tej sytuacji jeśli chcesz aby mechanizm obliczał bardziej precyzyjnie przewidywany czas dostawy w Twoich ofertach to najlepszym rozwiązaniem będzie ustawienie godziny granicznej na wcześniejszą, taką żebyś mogła w większym procencie ją spełnić. Drugim rozwiązaniem jest ustawienie deklaracji wysyłki na dwa dni i skorzystanie z opcji “wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja”, którą wskazałam wyżej.
@_HolaOla_ napisał(a):@biuro_szkola_24 dzięki, skonsultowałam dokładnie z zespołem Twoją sytuację na przykładzie tych 3 zamówień i dzieje się tak, ponieważ nie spełniasz w min.95% warunku godziny granicznej, którą ustawiłaś w swojej deklaracji (godz.12:15).
Zaraz - czy dobrze zrozumiałem, że przez opóźnienia na części paczek algorytm zamiast poluzować terminy to je zaostrza? Przecież to absurd.
Co do zasady przewidywany czas wysyłki nie opiera się jedynie na Twoich deklaracjach, lecz wynika także z historycznie zrealizowanych przez Ciebie zamówień. Dlatego ważne jest, żeby deklarowany czas ustawiać zgodnie z rzeczywistą i aktualną wysyłką - nie zaniżać jej, ani nie zawyżać “na zapas”.
Już parę razy o tym pisałem - jeżeli sprzedający się nie wyrabia to wtedy algorytm powinien ingerować i obniżać godzinę wysyłki, ale nigdy w drugą stronę. Jeżeli mam zadeklarowaną wysyłkę do 13, wyrabiam się i wysyłam nawet późniejsze paczki to nadal klienci powinni widzieć "dostawa jutro do 13". A wy swoimi ingerencjami psujecie proste i użyteczne narzędzie - ja obiecuje klientowi wysyłkę do 13, a wy klientowi w moim imieniu obiecujecie coś czego nie jestem codziennie pewien że mogę zrealizować. Logika takiego działania jest **piiip**yczna - lepiej zaskoczyć klienta pozytywnie ( nadać dziś mimo że się tego nie spodziewał ), niż negatywnie ( nie nadać dziś mimo że się tego spodziewał ). Która rzecz jest tu trudna do zrozumienia?
@esquesklep nie, to oznacza, że sprzedająca ustawiła w deklaracji swoją godzinę graniczną, ale jej nie spełnia, a to z kolei powoduje, że przewidywany czas dostawy jest obliczany przez mechanizm głównie na bazie wcześniejszych nadań. W tym konkretnym przypadku sprzedająca musiała wcześniej nadawać zamówienia także po godzinie granicznej, stąd algorytm pokazuje szybszy czas niż deklaracja.
Dzień Dobry, Przepraszam ale na innych portalach nikt nie wymyśla takich bzdur jak Allegro godziny algorytmy itp. ustawiasz czas wysyłki 1,2,3 dni robocze i tyle w temacie wysyłki. Udajecie najmądrzejszych i nieomylnych w każdym temacie a głosy i opinie sprzedawców macie w d....