Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szczerze powiedziawszy otwiera mi się nóż w kieszeni, gdy widzę kolejny zakup smartem za czterdzieści kilka złotych, składający się z produktu za 35 zł i drugiego za kilka złotych, byleby dokulać do "magicznej" granicy. Z powodu smart liczba odstąpień od umowy wzrosła czterokrotnie. Jest jasne z jakiego powodu. Pracownik przez to traci czas na zupełnie zbędną pracę, bo w innych okolicznościach w ogóle tych zwrotów by nie było. Ponieważ jest to jawne nadużywanie programu ze strony posiadaczy smart, które mocno bije w sprzedających może by tak był w końcu czas, by wyjść naprzeciw tym drugim? Przykładowo może warto ograniczyć liczbę możliwych zwrotów smarciarza do np. 2 w miesiącu? Jest tyle wymagań wobec sprzedawców, na każdym kroku się nas stawia do pionu, więc może by tak pewne ograniczenia dla "sprytnych" smarciarzy?
@LEW433, że co? 😄 przecież jajcuję sobie 😄 😃
@LEW433 Powiem Ci coś w tajemnicy, tylko nie mów @konto zamknięte .
On nie tylko jest z Pis-u, ale na dodatek pewnie ma kurzajki i robaczywe zęby. Kto wie czy nie ma pcheł, albo innych robaków. Pewnie ma.
ciocia taka śmieszna jeeeessttt 😄 😀 😃 😀 😃 😄
😄 wchodzę z ciekawości bo myślałem że o czymś ciekawym 😄 a tu ofc beka 😄
@KulRad, śmieeszniiiii 😄 😄 😄
smart jest niestety tak skonstruowany że opłaca się go "nadużywać" i nie jest to złamanie żadnego prawa ani regulaminu. Nikt sprzedawców nie zmusza do korzystania z niego i jeśli sprzedawcy wydaje się że przez zwroty wykonuje nieproporcjonalnie więcej pracy czy z innych powodów mu się to nie opłaca to może ze smarta nie korzystać.
@pinsplash Oczywiście ale pretensje do Allegro, kupujący ma takie prawo i korzysta z niego.
@Paak_Sport a od stycznia dodatkowo w plecy dopłata do smarta po stronie sprzedawcy bezzwrotna przy odstąpieniu 1 zł ( zakup 40 zł ) lub 2 zł ( zakup 100 zł ) przy paczkomatach 😄