Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szczerze powiedziawszy otwiera mi się nóż w kieszeni, gdy widzę kolejny zakup smartem za czterdzieści kilka złotych, składający się z produktu za 35 zł i drugiego za kilka złotych, byleby dokulać do "magicznej" granicy. Z powodu smart liczba odstąpień od umowy wzrosła czterokrotnie. Jest jasne z jakiego powodu. Pracownik przez to traci czas na zupełnie zbędną pracę, bo w innych okolicznościach w ogóle tych zwrotów by nie było. Ponieważ jest to jawne nadużywanie programu ze strony posiadaczy smart, które mocno bije w sprzedających może by tak był w końcu czas, by wyjść naprzeciw tym drugim? Przykładowo może warto ograniczyć liczbę możliwych zwrotów smarciarza do np. 2 w miesiącu? Jest tyle wymagań wobec sprzedawców, na każdym kroku się nas stawia do pionu, więc może by tak pewne ograniczenia dla "sprytnych" smarciarzy?
@LEW433, kombinowanie znaczy kupujesz za 5zł a zamawiasz za 40, byle mieć za darmo dostawę. Przebieranie w ofertach jest jak najbardziej polecana 🙂
@LEW433 Oczywiście obie strony powinno być uczciwie... i nie twierdzę ze nie ma Januszy biznesu po stronie Sprzedawców ( ostatnio modne : żele, maseczki, rękawiczki itp..). Ale dla osób którzy bronią tylko kupujacych : Jak opiszesz ( w parlamentarnych słowach) : zakup bez rejestracji, za pobraniem, nie odebranie = Sprzedawca jest w plecy koszt drogiej ( pobraniowej ) przesyłki W OBIE STRONY.
Ja tak nie robię i nie piszę że jestem idealny !! Sprzedający np sprzedają towar byle jaki i chcą tylko 5 gwiazdek a jak im nie wystawisz to zaraz proszą o skasowanie komentarza albo także dzwonią i się dziwią dlaczego 4 a nie 5 Odpowiadam że do nich nic nie mam ale towar nie zasługuje na 5 * ale oni muszą mieć 5 bo inaczej nie mają super sprzedawcy To nie jest kombinowanie ???
@LEW433 Błąd! Oceniasz sprzedawcę a oddzielnie towar! Nie myl np obsługi klienta z oceną towaru!
Nie błąd wiem co i jak się ocenia 😍
@pinsplashWłaśnie tak odpowiedziałem sprzedającemu że to ocena produktu a nie jego
Nie zgodzę się z Twoja opinią. Jak Ci towar nie pasuje, to zawsze możesz go zwrócić. Nie rozumiem klientów, którzy tną gwiazdki za zgodność z opisem, otwierają dyskusję i nawet negatywy wystawiają, lecz towaru nie chcę zwrócić, choćby nawet mieli darmowy zwrot - wytłumacz to proszę. Status Super Sprzedawcy - nie jest tylko dla sprzedającego, to tylko nazwa, można skutecznie sprzedawać i bez niego. Chodzi o beznadziejne oceny. Z tym się może związać za chwilę spadek jakości, brak monet (korzyść dla kupujących), brak programu SMART (też korzyść dla kupujących).
Sporo zakupów jest dokonywanych smartfonami - potem wystawianie ocen - 80% komentarzy z obciętymi gwiazdkami kupujący na mój wniosek usuwają - po prostu były wystawione z telefonu, nikt nie zważa na to, jak się palcem przycisnęło - dla kupującego to nic przecież nie znaczy, jedna obcięta przez pomyłkę gwiazdka (zbyt gruby palec) - to chyba nie powinno mieć znaczenia.
Dodatkowa sprawa - zakupy przez smartfon - klient patrzy na zdjęcie, cenę i kupuje - nie czytając opisu aukcji, z którym ma obowiązek się zaznajomić, gdyż stanowi on treść zawieranej umowy. W przypadku roszczeń wysyła screena ze zdjęciem z miniaturki i ceną - coś chyba nie haloo...
Nie czepiam się taniej chińszczyzny - ale to już temat na bardziej dłuższą pogawędkę, plusy i minusy po obu stronach.
Hmm jakby to rzec kupuj u sprzedawców którzy mają swoja stronę internetową i coś sobą prezentują a nie w sklepach działających na zasadzie dropshipingu czy juz wgl sezonów ... to nie będzie problem z nie działaniem czy z niemożnością wytłumaczenia działania danej rzeczy, niestety jest era chińszczyzny i sprzedawania wszystkiego przez każdego.... Czysty przykład walentynek miś z róż normalnie 49 zł człowiek myśli poczekam 1 tydzień przed od 70 do 250 zł tworzone specjalnie strony z zadowolonymi użytkownikami aukcje na allegro podbite przy głębszym badania na alliexpres za 29 zł ...., niestety ale wszystko działa w obie strony. Jak allegro nic nie robi z sprzedającymi na allegro tylko daje możliwość tworzenia nawet kilku kont co zrobić istny bajzel, już pomijam fakt że trafiłem pare razy na te same opisy i zdjęcia i podsłyszane że firmy nie które płacą np firmie X żeby wystawili pod jakimś kontem ich aukcje i dzielą sie marzą ehh .... ALLE zaraz usłyszłymy moderatora przecież można takie coś zgłaszać, i juz w tym momencie widze jak ludzie siedza i wysyłają i weryfikacja, szkoda słów bo nóż się otwiera wiadomo gdzie .
Ten towar był od super sprzedawcy działającego na Allegro ponad 9 lat
@KulRad Jak adresujesz do kogoś post / odpowiadasz to daj : @ - pojawi Ci się lista osób biorących udział w watku i wybierz właściwą. Tak robi się bałagan bo nie wiadomo kto komu odpowiada 🙂
@pinsplashok dostosuje się Pozdrawiam
@pinsplash spoczko 😄 zapomniałem 🙂
@LEW433 zdarza się i tak 😄 a osoba która jest 10-12 lat na allegro to nie znaczy że tyle jest 🙂 Konto mógł mieć jak był początkujący i kupował a po paru latach założył sklep 😄
A co zrobić klientki notorycznie kupują po 5-6 strojów kąpielowych gdzie zdjęć jest minimum 3 jeśli produkt odbiega od zdjęcia katalogowego to robimy własne zdjęcia, dodatkowo podajemy wymiary z dokładnością do 1 cm - a klientka zwraca 6 z 6 czyli wszystkie i co to jest klient????? rezygnowaliśmy ze smart a w zamian darmowa dostawa ale zwrot na koszt kupującego.
Żyjem w kraju kombinowania niestety i januszy którzy za wszelką cene chcą pare gr oszczędzić, mam chorom có*** itp itd
Różnica między sklepem stacjonarnym jest taka, że nie jest on zobligowany do przyjęcia zwrotu. Gimnastyka sprzedającego = realny zysk .
W sprzedaży internetowej jest często tak jak opisywałem powyżej 🙂
Tak jak pisali przedmówcy do oceny produktu służy , odpowiedni parametr.
Ocena sprzedającego polega na obsłudze sprzedaży, kosztów wysyłki i zgodności przedmiotu z ofertą a nie jego jakości .
Handlowcy często używają opisów producenta. Chyba, że ktoś sprzedaje chińskie buble, to już inna para kaloszy, ja takich produktów "no name" nie kupuję i nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się mieć roszczeń wobec sprzedającego z tego tytułu.
Jeżeli widzisz produkt markowy w cenie sugerowanej 249 , a ktoś wystawia za 50-100 zł to już wiadomo, że coś jest nie tak.
Cena czyni cuda, nie oszukujmy się. Możesz kupić passata używanego za 5000 zł albo mercedesa za 100-200 tys. i to i to jeździ, a cena jest z goła inna 😄
@lopes1990Wolę jeździć mercem ale to zboczenie
ja wolę jeździć nową Dacią z 2020 niż 20 letnim Mercem po 287262 użytkownikach,
w którego włożę kolejne 10k 🙂 auto to auto, wolę fon za 4k 😄
@konto zamknięteSkąd wiadomości ilu letnim mercem ??? Oceniasz ludzi swoją miarą !!!Pewnie jesteś z Pisu !!!! Nie zniżę się do poziomu twojej dyskusji ale nie jest to 20 letni tylo wiele ,wiele młodszy Miłego dnia i nie odpisuj