anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowa fala pandemii - czy Allegro planuje wsparcie sprzedawców?

maxr01
#15 Entuzjasta#

To pytanie do m.śnieżek.

Jedyna osoba w Allegro, dla której mam szacunek, m.in. ze względu na staż i odpowiedź w trudnych sytuacjach, od wielu lat.

Jak to jest ze wsparciem Allegro w obecnej sytuacji? - chodzi mi o wsparcie dla sprzedawców, którego nigdy nie było.

Na wiosnę, gdy praktycznie nic nie było - wsparcie ze strony Allegro wyniosło:

- informacje od Allegro ile to pieniędzy Allegro przeznaczyło na walkę  z covidem, bajońskie sumy

- dla KUPUJĄCYCH - darmowe wysyłki SMART dla wszystkich kupujących

- dla SPRZEDAWCÓW - wzrost prowizji od sprzedaży, nałożenie prowizji od kosztów wysyłek, partycypowanie sprzedawców w kosztach darmowych wysyłek powyżej 100zł (czyli dodatkowe straty sprzedawców) - to wszystko dla pokrycia świadczeń dla kupujących

Teraz pytanie: czy Allegro planuje w końcu jakieś wsparcie dla sprzedających w obecnej sytuacji?

To dopiero teraz zaczyna się trudny okres dla sprzedających.

Handel przez internet - problemy zaczęły się dopiero w maju - gdy zaczęło brakować towarów u producentów/dystrybutorów.

Teraz jest gorzej. W zakładach produkcyjnych brak nawet 1/3 załogi. Za chwile odbije się to w handlu. Brak ludzi do pracy, kwarantanny, izolacje, a Allegro jeszcze udupia status SS z powodu, pozwolę sobie zacytować:

"Niestety, nie spełniłeś warunków: zadowolenie kupujących, numery przesyłek dodane w terminie" - niestety, Allegro nie potrafi udokumentować, ilu i kto z kupujących wyraził niezadowolenie w tej kwestii.

Czyli czysta fikcja....

Tak wygląda wsparcie serwisu Allegro dla sprzedających - od wewnętrznej strony, gdyż na zewnątrz musi wyglądać idealnie. I wcale się nie zdziwię, gdy otrzymam jakieś kolejne ostrzeżenie od Allegro pod względem naruszania dobrego imienia serwisu.

To jest zawsze ostateczna odpowiedź, gdy wszystkie inne zarzuty zostają udokumentowane i odparte.

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności

@maxr01 jeżeli chodzi o ścisłość, wsparcie na wiosnę obejmowało m.in. brak opłat za sprzedaż dla nowych przedsiębiorców do 31 lipca, czyli dla tych wszystkich osób, które straciły pracę i zdecydowały się rozpocząć handel na Allegro, a także wydłużenie okresu płatności rachunku Allegro dla małych przedsiębiorstw z 14 do 60 dni. Dodatkowo wstrzymaliśmy podwyżki opłat i zmianę podstawy naliczania prowizji  i zaoferowaliśmy łatwo dostępną i bezpieczną pożyczka z 3% zwrotem. Więc nie jest tak, jak to przedstawiłeś.

Co do nowej fali pandemii - będziemy Was tutaj informować o wszelkich nowych inicjatywach w tej sprawie, jeżeli tylko się pojawią. Na ten moment nie mam jeszcze żadnych informacji.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Brak opłat za sprzedaż dla nowych firmy- co z tymi "starymi" - dla mnie bezużyteczne

Okres płatności- zapomniało się dodać że do 50 tyś - dla mnie bezużyteczne

Wstrzymanie podwyżek opłat- Trzeba zmienić nick z Msniezek na Mśmieszek ( bez urazy oczywiście)

Pożyczka z 3% zwrotem- dużo firmy działa na zasadzie dropshiping, tzn dostają pieniądze od klienta, to zamawiają towar, nie sądzę ze w takich czasach ktoś będzie brał kredyt, gdzie wszystko nie jest pewne

 

Jako firma znajdująca się tutaj od bodajże 14 miesięcy, nie odczułem jakichkolwiek ulg, wręcz wsadziliście mi kołek w żyć z prowizjami i dodatkowymi opłatami

 

W działaniu Allegro zabrakło myśli o starszych sprzedawcach, na papierku wygląda to bardzo dobrze, fizycznie jest to ziarenko piasku w piaskownicy

oznacz moderatorów

maxr01
#15 Entuzjasta#

Hehe. Panie Śnieżek, nie wierzę, że zdobył się Pan na taka odpowiedź.

1.Jeżeli chodzi o ścisłość, wsparcie na wiosnę obejmowało m.in. brak opłat za sprzedaż dla nowych przedsiębiorców do 31 lipca

Czyli dla nowych - czyli dla osób prowadzących od lat działalność na Allegro nie było w tym względzie wsparcia.

2. a także wydłużenie okresu płatności rachunku Allegro dla małych przedsiębiorstw z 14 do 60 dni.

Nieprawda - to było dla bardzo, bardzo mikroskopijnych przedsiębiorstw, a nie dla małych. Dla małych, średnich i dużych - nie było w tym względzie żadnego wsparcia.

3. Dodatkowo wstrzymaliśmy podwyżki opłat i zmianę podstawy naliczania prowizji .

To jest najbardziej absurdalne. A od kiedy to wstrzymanie na jakiś czas podwyżek jest formą wsparcia? Podwyżek, z których są realizowane darmowe wysyłki dla kupujących i zwroty od nich.

4. zaoferowaliśmy łatwo dostępną i bezpieczną pożyczka z 3% zwrotem. Hehe, pożyczka.... Tą chętnie wszyscy udzielają, ma się ona nijak do wzrostów kosztów funkcjonowania Allegro.

Czyli podsumowując w ramach "wsparcia" od Allegro sprzedawcy otrzymali:

- wzrost prowizji od transakcji

- niezgodne z prawem zaliczenie kosztów wysyłki do kosztów transakcji i naliczenie od nich prowizji

- przerzucenie na sprzedawców części kosztów wysyłki przy zakupach powyżej 100zł

- nowy kwiatek - kolejne podwyżki ofert promowanych

- w czasie izolacji, kwarantanny, gdy faktycznie zaczyna brakować "rąk" Allegro uracza nas kolejnymi zmianami - a może na czas epidemii warto byłoby wstrzymać wszelkie zmiany i "ulepszenia" - proszę mi wierzyć, sprzedawcy maja teraz sporo innych problemów, a tu bach... udupiamy MS, radźcie sobie w nowym programie lub zapłaćcie za profesjonalny program.

5. Co do nowej fali pandemii - będziemy Was tutaj informować o wszelkich nowych inicjatywach w tej sprawie, jeżeli tylko się pojawią. Na ten moment nie mam jeszcze żadnych informacji - no właśnie, teraz jest chyba szczyt całej tej pandemii, to nie jest nowa fala, gdyż starej nawet nie było.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

Straty spowodowane pandemią pokryją jak zawsze użytkownicy zwłaszcza sprzedawcy którzy ciągle muszą dokładać się do nowych "genialnych" pomysłów filozofów systemowych .

oznacz moderatorów

msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności

@maxr01 rozumiem, że nie podobało Ci się nasze wsparcie, masz do tego prawo, tym niemniej nie zgadzam się, abyś wprowadzał w błąd.

1. Tak, wsparcie dotyczyło nowych podmiotów i było bezprecedensowe. Objęło te osoby, które np. straciły dotychczasową pracę w wyniku pandemii i miały problemy z utrzymaniem siebie i rodziny. Było formą pomocy na rozkręcenie działalności przez osoby często zupełnie nie znające na e-handlu. Wszyscy dobrze wiemy, że e-sprzedaż była branżą, która - patrząc ogólnie - została stosunkowo najmniej dotknięta skutkami pandemii, a wiele podmiotów z tej branży radziło sobie lepiej, niż wcześniej. Dlatego szczególny nacisk kładliśmy na pomoc tym, którzy jej potrzebują.

2. Warunkiem były miesięczne obroty w każdym z ostatnich 3 miesięcy niższe niż 50.000 zł. Bez względu, czy takie przedsiębiorstwa nazwiemy mikroskopijnymi, czy małymi - jest ich na Allegro bardzo wiele.

3. Zmiana zasad obliczania prowizji była zapowiedziana przed pandemią - jej wstrzymanie było bezpośrednim efektem pandemii. Nie muszę chyba mówić o kwotach, które dzięki temu przesunięciu terminu zostały w kieszeniach sprzedawców.

Twoje podsumowanie również wprowadza w błąd, zawierając ewidentne nieprawdy:

  • naliczenie prowizji od kosztów wysyłki jest jak najbardziej zgodne z prawem, to praktyka powszechna w branży i nie ma na razie żadnych przesłanek, aby określać ją inaczej.
  • nie ma podwyżek ofert promowanych - pojawi się wkrótce nowa forma wyróżnienia, dotychczasowe wyróżnienie nadal będzie kosztować tyle samo.
  • proces wycofywania funkcjonalności Menedżera Sprzedaży nie ma nic wspólnego z pandemią, trwa już od kilku lat, a więc sprzedawcy od kilku lat mieli możliwość zmiany metody obsługi swoich transakcji.

I najważniejsze w tym wszystkim: darmowy Smart!, który zaoferowaliśmy wszystkim kupującym (a który kosztował nas 325 milionów zł) miał bezpośrednie przełożenie na wzrost obrotów wszystkich sprzedawców. To była najbardziej realna pomoc dla każdego z Was.

Osobiście przykro mi, że wszystko przekręcasz, dopasowując do swojej tezy...

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@msniezek naliczenie prowizji od kosztów wysyłki jest jak najbardziej zgodne z prawem, to praktyka powszechna w branży i nie ma na razie żadnych przesłanek, aby określać ją inaczej - hmmm🤔 ( a mi na mysl przychodzi UOKiK oraz pewien duży serwis  E--y.de )

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

A czy możecie podać ile ten smart kosztował nas sprzedawców? Wydaje mi się że sporo .

oznacz moderatorów

msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności

@mwmonety nie rozumiem. Allegro finansuje przesyłki Smart! z abonamentów opłacanych przez kupujących oraz z własnych środków. Oczywiście, te środki pochodzą z naszej działalności gospodarczej - każde środki na świecie skądś pochodzą. Na przykład środki, które sprzedawcy przeznaczają na prowizje Allegro, pochodzą od ich klientów. Co to ma do rzeczy?

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

To że sprzedawca musi dopłacać do wysyłek kurierskich ,a pozostałe przesyłki też są częściowo finansowane przez sprzedawców gdyż za te kwoty które są warunkiem otrzymania smarta nie da się wysyłać bez wkładu własnego (pakowanie,transport ) 

oznacz moderatorów

ELMIX-SHOP
#11 Animator#

Panie Śnieżek.

Hehhh... Maciej, jeśli już przeszliśmy na ty.

1. Owszem, nie podobało mi się wsparcie. Muszę przyznać Ci rację, że to było wsparcie dla nowych podmiotów, co sam zresztą potwierdzasz. Czyli dla stałych sprzedających , jak sam przyznajesz - nie było wsparcia - proszę, pomiń kredyty...

2. Zapomniałeś dodać, że dotyczy to wszystkich kont sprzedającego. Jak dla kogoś, kto z tego żyje - to po prostu nic nie znaczy. Sam sobie policz.... Te poniżej 50 tys. to po prostu "dorabiacze" do pensji.

3. Odnośnie zmian (dlaczego nie nazwiesz tego po imieniu - podwyżek) prowizji.

Odsunięcie ich w terminie - owszem, muszę przyznać, spowodowało "niesamowite" zaoszczędzenie kwot, które pozostały w kieszeniach sprzedawców. Nie zmienia to jednak faktu, że po tych niesamowitych oszczędnościach, nastąpiły niesamowite podwyżki - z jakich względów, jeśli można spytać?

3. Dalej - Twoje podsumowanie również wprowadza w błąd, zawierając ewidentne nieprawdy:

- naliczenie prowizji od kosztów wysyłki jest jak najbardziej zgodne z prawem, to praktyka powszechna w branży i nie ma na razie żadnych przesłanek, aby określać ją inaczej. - nie za bardzo to rozumiem. Może rozwiniesz temat? W swoim sklepie internetowym nie każę płacić klientom prowizji od kosztów wysyłki. Robię rocznie kilkaset zakupów przez internet, śledzę branżę i nigdzie się z tym nie spotkałem. Odejdź na chwilkę od korpo i pomyśl własnym rozumem. Sytuacja jest prosta - klient kupuje przedmiot, a nie koszt wysyłki. Przedmiotem transakcji jest przedmiot, nie jest nim nawet jego opakowanie, gdyż klient może go zwrócić w reklamówce, jeśli dotrze w całości.

- nie ma podwyżek ofert promowanych - pojawi się wkrótce nowa forma wyróżnienia, dotychczasowe wyróżnienie nadal będzie kosztować tyle samo - nieprawda . Pytanie - przez ile czasu?. Znając Allegro - do jest działanie docelowe i niedługo będzie aktualne. Tak jest ze wszystkim. Proszę, nie tłumacz się... Podobnie było z Oficjalnym Sklepem Allegro. Miał być dla testów, w tej chwili jest konkurencją.

- proces wycofywania funkcjonalności Menedżera Sprzedaży nie ma nic wspólnego z pandemią, trwa już od kilku lat, a więc sprzedawcy od kilku lat mieli możliwość zmiany metody obsługi swoich transakcji. - a to jest dla mnie nowość - pierwszy raz słyszę, że proces likwidacji MS trwa od kilku lat. Jak dotychczas to otrzymywałem same informacje o unowocześnieniach w MS. Ale żadnej o jego likwidacji. Być może pierwszym sygnałem powinno być wliczenie abonamentu za MS do abonamentu Allegro.

Czyli podsumowując - Twoja uwaga, że moje podsumowanie wprowadza w błąd, zawierając ewidentne nieprawdy chyba nieco "kuleje".

4. No i ostatni punkt.

I najważniejsze w tym wszystkim: darmowy Smart!, który zaoferowaliśmy wszystkim kupującym (a który kosztował nas 325 milionów zł) miał bezpośrednie przełożenie na wzrost obrotów wszystkich sprzedawców. To była najbardziej realna pomoc dla każdego z Was.

Teraz pytanie zasadnicze - Smart kosztował 325 mln zł - a kto za niego tak realnie zapłacił? Nie umniejszam roli Allegro- lecz uwzględniłbym w tej kwocie również sprzedawców (pasowałoby chociaż napisać, że te 325 mln pokryło Allegro i sprzedawcy). Skąd były na to pieniądze? Ano sprawa prosta - opłacanie Smart , podwyżki prowizji dla sprzedawców, podwyżki wyróżnień. Proszę się nie łudzić- przecież za to wszystko zapłacili sprzedający. Nikt inny. I gdyby Allegro nie mogłoby sobie pozwolić na taki gest - nie uczyniłoby tego. To po prostu czysta kalkulacja. 

Siedzę w Allegro 20 lat  , działania serwisu pod względem rozwoju i zysku (dla firmy typu korpo) oceniam na 6 - tak patrząc na przestrzeni lat. I nie uważam za słuszne, że Maciej Śnieżek twierdzi, że wszystko przekręcam, dopasowując do własnej tezy. Mógłbym sypać przykładami z 20 lat, gdzie Allegro łamało prawo, swój własny regulamin, gnębienie i faworyzowanie różnych sprzedających (w zależności od obrotów), tylko pytanie - po co? To i tak nic nie da...

 

 

 

 

oznacz moderatorów

msniezek
Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności

@ELMIX-SHOP tutaj wszyscy jesteśmy po imieniu, chyba że ktoś zażyczy sobie inaczej 🙂

  • Jak wiadomo i jak już mówiłem, w okresie pandemii e-commerce rósł. W tym sensie dotychczasowi sprzedawcy nie potrzebowali aż takiego wsparcia, jak nowi (o ile w ogóle potrzebowali).
  • Podwyżki następują w Allegro w tym samym trybie, co gdziekolwiek indziej. Nie ma tu żadnego wyjątkowego mechanizmu, który miałby na celu jakieś szczególne sekowanie sprzedawców.
  • Prowizja od kosztów wysyłki może być różnie oceniana, ale określiłeś ją jako niezgodną z prawem, a nic mi nie wiadomo, żeby jakiś organ państwowy się w ten sposób wypowiedział (a już na pewno nie ma żadnego wyroku w tej sprawie).
  • Sygnałem odchodzenia od MS powinno być ograniczanie jego funkcji, jedna po drugiej, na rzecz zakładki Zamówienia i rozbudowy nowego API. Ten proces trwa od kilku lat.
  • Twierdzisz, że za Smart! nie płaci Allegro, tylko sprzedawcy. A skąd sprzedawcy mają pieniądze? Od kupujących - czyli zgodnie z tą logiką za Smart! płacą kupujący.
  • Tak, na samym początku działania Sklepu Allegro to rzeczywiście był test - ale co dokładnie z tego wynika? Zdarzają się udane testy, nikt nigdy nie mówił, że po teście zlikwidujemy Sklep Allegro. Wiele razy słyszałem za to teorie, zgodnie z którymi mieliśmy powoli wywalać z Allegro wszystkich sprzedawców i przejmować ich sprzedaż - nic takiego nie miało nigdy miejsca.
  • Bez względu na Twoje przykłady opresyjnych działań ze strony Allegro, na pewno nie zaprzeczysz, że jest to miejsce, które zapewnia utrzymanie zapewne sporym setkom tysięcy Polaków (licząc z rodzinami), a zakupy kolejnym milionom.

 

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#11 Animator#

Siemka, zamykam dzień pracy, jestem sam, po kwarantannie, bez pracownika, bez wsparcia żadnego od Allegro, a wręcz przeciwnie, udupianie SS, All nie wprowadza nr przesyłek w terminie, nie przekazuje wszystkich odpowiedzi do kupujących zwalając winę na ich serwery pocztowe, z tego powodu są niezadowoleni, ale to oczywiście wina sprzedawcy.

  • Jak wiadomo i jak już mówiłem, w okresie pandemii e-commerce rósł. W tym sensie dotychczasowi sprzedawcy nie potrzebowali aż takiego wsparcia, jak nowi (o ile w ogóle potrzebowali). - Zgadzam się z tym , tylko skąd taka szeroko zakrojona akcja, ile to Allegro dołożyło do tego interesu? Wiąże się to bezpośrednio z następnym punktem.
  • Podwyżki następują w Allegro w tym samym trybie, co gdziekolwiek indziej. Nie ma tu żadnego wyjątkowego mechanizmu, który miałby na celu jakieś szczególne sekowanie sprzedawców. A z tym to się nie zgodzę. Sugeruję wysłanie jakiejś ankiety w tym względzie do sprzedających. Im więcej Allegro kieruje korzyści dla kupujących (darmowe wysyłki, pokrywanie przez sprzedawców części kosztów wysyłek, prowizje od kosztów wysyłek), tym większe są obciążenia dla sprzedawców.
  • Prowizja od kosztów wysyłki może być różnie oceniana, ale określiłeś ją jako niezgodną z prawem, a nic mi nie wiadomo, żeby jakiś organ państwowy się w ten sposób wypowiedział (a już na pewno nie ma żadnego wyroku w tej sprawie). - Jeszcze nie ma, ale może kiedyś będzie taki wyrok. Wymagacie od sprzedawców wielu rzeczy, w tym uczciwych praktyk w handlu. Jak to się ma do Waszej strony? Czy to jest uczciwa praktyka? Wg Allegro naliczenie prowizji od kosztów wysyłki jest uczciwą praktyką? To po prostu czysty darmowy zysk.  - Jeśli jest inaczej, to wskaż mi tak powód.
  • Sygnałem odchodzenia od MS powinno być ograniczanie jego funkcji, jedna po drugiej, na rzecz zakładki Zamówienia i rozbudowy nowego API. Ten proces trwa od kilku lat. - Coś jest nie tak.. Od kilku lat widziałem tylko modyfikacje MS nowe funkcje, zmiany, ikonki, które powodowały liczne awarie MS. Niestety, jedyną awarią uznawaną przez Allegro jest brak możliwości zalogowania się na konto. Wszelkie inne awarie, w tym MS, to jedynie usterki, za którą jedyną gratyfikacją było "przepraszamy". Potem MS został włączony do abonamentu konta jako dodatkowa funkcja, niezobowiązująca, no i odpadły wszelkie reklamacje z tego tytułu (które i taknigdy nie były rozpatrzone pozytywnie i nikt nie otrzymał jakiejkolwiek rekompensaty). Jakiekolwiek stwierdzenie o sygnałach odchodzenia od MS-  przepraszam, lecz w tej chwili kompromitujesz się. Nie ma czegoś takiego w umowach, jak sygnały. Jest natomiast konkretna informacja. Np. Allegro wprowadza (przynajmniej u mnie) ostatnio numery nadania przesyłek z e-nadawcy dopiero po zeskanowaniu ich przez pocztę, a nie w momencie nadania numeru przesyłki (w przypadku InPost jest to natychmiast). Może mi wskażesz, jak mam odebrać ten "sygnał" - bo otrzymuję info, że wprowadzam numery przesyłek po terminie.
  • Twierdzisz, że za Smart! nie płaci Allegro, tylko sprzedawcy. A skąd sprzedawcy mają pieniądze? Od kupujących - czyli zgodnie z tą logiką za Smart! płacą kupujący. - Ta logika jest nieco pokręcona i zawsze wychodzi na korzyść Allegro. Tak, to sprzedawcy płacą za SMART, z wysokich płaconych prowizji, z ciągłych podwyżek. Czy analizowałeś np. ilość zwrotów w programie SMART? Ilu kupujących zwraca część towarów (bo zakupiło, żeby mieć darmową wysyłkę). Czy wiesz ile kosztuje sprzedającego obsługa takiego zwrotu? Chyba jednak nad tym nie pomyślałeś. W tym całym SMART kupujący może kupić przedmiot za 3 zł i mieć darmową wysyłkę.
  • Tak, na samym początku działania Sklepu Allegro to rzeczywiście był test - ale co dokładnie z tego wynika? Zdarzają się udane testy, nikt nigdy nie mówił, że po teście zlikwidujemy Sklep Allegro. Wiele razy słyszałem za to teorie, zgodnie z którymi mieliśmy powoli wywalać z Allegro wszystkich sprzedawców i przejmować ich sprzedaż - nic takiego nie miało nigdy miejsca. - Heh.. ten sklep to "temat rzeka". To wypracowanie na kilka stron. Macie dostęp do wszystkich statystyk trendów, cen itp. Mniejsze sklepy po kilku negatywach są blokowane. ten jest jednym z liderów. Tworzycie konkurencję dla własnych klientów (czyli sprzedawców), nijak to ma się do dobrych praktyk handlowych, do których tak nawołujecie.
  • Bez względu na Twoje przykłady opresyjnych działań ze strony Allegro, na pewno nie zaprzeczysz, że jest to miejsce, które zapewnia utrzymanie zapewne sporym setkom tysięcy Polaków (licząc z rodzinami), a zakupy kolejnym milionom. -  Nie zaprzeczę. Nie określam również tych działań jako "opresyjne" - to Twoje stwierdzenie. Natomiast stwierdzam, że działalność na All jest coraz trudniejsza, że All nie sprzyja sprzedawcom, jest nastawione tylko i wyłącznie na zysk, że sprzedawcy są traktowani podmiotowo i jako "dojne krowy". Rozumiem , że jesteś pracownikiem All i działasz na rzecz swojego pracodawcy - lecz Twoje odpowiedzi są typowe, czyli we wszystkich punktach to All musi mieć rację, jakiekolwiek błędy,  winy, zaniedbania - leżą tylko po stronie sprzedawców lub kupujących.

pzdr.

oznacz moderatorów

nostalgia53
#9 Pomysłodawca#

"...realna pomoc dla każdego z was", to kpina z nas i spore nadużycie, drogi Panie.

oznacz moderatorów