Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przyłączam się do opinii. Sprzedaję na allegro od 15 lat i stwierdzam że tak źle jeszcze nie było.
1. Przy kilkunastu transakcjach dziennie strona jest całkowicie nieczytelna. zawiera wiele informacji z których korzysta się sporadycznie.
2. W przypadku sprzedaży na kilku kontach brak jednoczesnego podglądu na wszystkie transakcje.
3. Brak możliwości edytowania list wysyłkowych i etykiet pomocniczych , do tego codziennie używam zakładki sprzedane,
4. Brak możliwości grupowania transakcji we własnych zakładkach, bardzo przydatne narzędzie.
wyszczególniłem tylko braki bez których nie wyobrażam sobie funkcjonowania na allegro.
Co wy na to?
@BURZYNSKIDMasz rację
Skoro mamy braki @BURZYNSKID to czekam jeszcze na Twoje alternatywy (może masz coś więcej do dodania), z chęcią przekażę je dalej 🐾
Dobrą alternatywą jest dotychczasowy Menedżer Sprzedaży. Nie jest idealny, ale na pewno 1000 razy lepszy od zakładki "Zamówienia". Po co zmieniać coś co działa na coś gorszego?
Ja obsługuję około 30 zamówień dziennie i nie posiadam żadnych abonamentów. W 100% korzystam z zakładki zamówienia i jestem BARDZO zadowolony.
bez-tom a jak to dokładnie robisz - daj patent
Aby łatwo wydrukowac liste zakupów i adres czy nick do inpost?
Mnie brakuje czegoś co można łatwo wydrukować
1. przedmiot x 2
2. przedmiot x 1
oraz nawa uzytkownika czy adres i aby dało sieto wydrukowac dla kilku osób
Daj patent
Przy tak małej ilości może to wystarcza, ale w momencie kiedy mamy około 100 zamówień już ta zakładka traci sens i jest praktycznie bezużyteczna. Ostatnio w szczycie zamówień jaki mieliśmy w naszej branży, mieliśmy dziennie po 500 zamówień. Nie wyobrażam sobie wtedy działania tylko na zakładce zamówienia.
Chciałem zacząć korzystać z zamówień jednak z powodu braku funkcji opisanych we wcześniejszym poście nie ma to sensu. Po magazynie nie da się biegać z laptopem, trzeba zrobić wydruki czyli listy wysyłkowe. Na obecnych jest wszystko co potrzebne. Po wydrukowaniu list zaczyna się proces pakowania i tu przydatne są etykiety pomocnicze. Teraz zaczynam tworzyć wysyłki czyli drukować etykiety kurierskie i pocztowe korzystając z narzędzi oferowanych przez Pocztę Polską i Inpost czyli tych operatorów których macie w swojej ofercie.
Jak wydrukuję listy przewozowe to oklejam przesyłki zgodnie z wcześniej naklejonymi etykietami pomocniczymi. Gdzie to jest w nowych zamówieniach?
Stara zakładka TRANSAKCJE ma wszystko co jest potrzebne do codziennej obsługi wysyłek, po co ją zmieniać . Jak wam się nie podoba to dodajcie nowe funkcje np. generowanie faktur ale nie likwidujcie czegoś co świetnie działa !
@BURZYNSKID pozwoliłam przesłać sobie Twoje spostrzeżenia do działu wdrożeniowego, dziękuję za sugestię 🙂
Przy 300 zamówieniach dziennie, w menedżerze sprzedaży można wydrukować listę transakcji dla magazynu. Jak to zrobić w zakładce zamówienia? Jest to w ogóle możliwe?
Ja takiej możliwości również nie znalazłem.😵
pewnie wprowadzą taką poprawkę tylko po co, obecna zakładka jest dla mnie idealna, prosta, przejrzysta, mam wszystko czego potrzebuję do obsługi zamówień, nie widzę sensu w zmienianiu czegoś co jest dobre
ja używam easyuploader
ile to kosztuje i czy MS staje się zbędny? Jeżeli możesz to odpowiedz szerzej.
wpisz w google easyuploader i tam możesz przez 14 dni przetestować sobie za darmo czy ma wszystkie funkcje które chcesz a potem ewentualnie kupić abonament basic albo standard
czy jest szansa, że zakładka Transakcje zostanie? może powinni Państwo zrobić ankietę wśród sprzedawców? w końcu to dla nich jest MS by im się łatwo i dobrze pracowało, tym bardziej, że każdy płaci abonament i jestem pewien, że większość z nas sprzedawców jest w pełni zadowolona z działania i funkcji obecnie dostępnych w MS
Wiecie co. Może się mylę ale:
otworzyłam zakładkę Zamówienia
Zaznaczyłam opłacone
Skopiowałam wszytko jak leci
Wstawiłam to do worda
powstały listy aukcji z ilościami sztuk do tego nazwiska, nick, forma dostawy
Potem zaznaczyłam, że są w realizacji i jakoś to poszło.
Nawet nieźle. zbiorczo się to wydrukowało - moze nie idealnie - parę rzeczy jest niepotrzebnych np miniaturki zdjęć i zajmuje to 3/4 strony dokumentu ale Opłacone zamówienia - Wydrukowane w mniej niż minutę.
Potem tylko kopiuję nazwy użytkowników do inpost lub nazwiska do kurierskich i już.
do excela nie lepiej? poza tym miniaturki raczej można usunąć