anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowa zakładka ZAMÓWIENIA to bubel

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Przyłączam się do opinii. Sprzedaję na allegro od 15 lat i stwierdzam że tak źle jeszcze nie było.

1. Przy kilkunastu transakcjach dziennie strona jest całkowicie nieczytelna. zawiera wiele informacji z których korzysta się sporadycznie.

2. W przypadku sprzedaży na kilku kontach brak jednoczesnego podglądu na wszystkie transakcje.

3. Brak możliwości edytowania list wysyłkowych i etykiet pomocniczych , do tego codziennie używam zakładki sprzedane,

4. Brak możliwości grupowania transakcji we własnych zakładkach, bardzo przydatne narzędzie.

wyszczególniłem tylko braki bez których nie wyobrażam sobie funkcjonowania na allegro.

Co wy na to?

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

pinsplash
#21 Demiurg#

@BURZYNSKIDMasz rację

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Skoro mamy braki @BURZYNSKID to czekam jeszcze na Twoje alternatywy (może masz coś więcej do dodania), z chęcią przekażę je dalej 🐾

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

ejczbi
#12 Orędownik#

Dobrą alternatywą jest dotychczasowy Menedżer Sprzedaży. Nie jest idealny, ale na pewno 1000 razy lepszy od zakładki "Zamówienia". Po co zmieniać coś co działa na coś gorszego?

oznacz moderatorów

bez-tom
#8 Zapaleniec#

Ja obsługuję około 30 zamówień dziennie i nie posiadam żadnych abonamentów. W 100% korzystam z zakładki zamówienia i jestem BARDZO zadowolony.

oznacz moderatorów

dzielo05
#10 Popularyzator#

bez-tom a jak to dokładnie robisz - daj patent

Aby łatwo wydrukowac liste zakupów i adres czy nick do inpost?

oznacz moderatorów

dzielo05
#10 Popularyzator#

Mnie brakuje czegoś co można łatwo wydrukować

1. przedmiot x 2

2. przedmiot x 1

oraz nawa uzytkownika czy adres i aby dało sieto wydrukowac dla kilku osób

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Daj patent

oznacz moderatorów

Cedar_SC
#7 Wielbiciel#

Przy tak małej ilości może to wystarcza, ale w momencie kiedy mamy około 100 zamówień już ta zakładka traci sens i jest praktycznie bezużyteczna. Ostatnio w szczycie zamówień jaki mieliśmy w naszej branży, mieliśmy dziennie po 500 zamówień. Nie wyobrażam sobie wtedy działania tylko na zakładce zamówienia.

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Chciałem zacząć korzystać z zamówień jednak z powodu braku funkcji opisanych we wcześniejszym poście nie ma to sensu. Po magazynie nie da się biegać z laptopem, trzeba zrobić wydruki czyli listy wysyłkowe. Na obecnych jest wszystko co potrzebne. Po wydrukowaniu list zaczyna się proces pakowania i tu przydatne są etykiety pomocnicze. Teraz zaczynam tworzyć wysyłki czyli drukować etykiety kurierskie i pocztowe korzystając z narzędzi oferowanych przez Pocztę Polską i Inpost czyli tych operatorów których macie w swojej ofercie.

Jak wydrukuję listy przewozowe to oklejam przesyłki zgodnie z wcześniej naklejonymi etykietami pomocniczymi. Gdzie to jest w nowych zamówieniach?

Stara zakładka TRANSAKCJE ma wszystko co jest potrzebne do codziennej obsługi wysyłek, po co ją zmieniać . Jak wam się nie podoba to dodajcie nowe funkcje np. generowanie faktur ale nie likwidujcie czegoś co świetnie działa !

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BURZYNSKID pozwoliłam przesłać sobie Twoje spostrzeżenia do działu wdrożeniowego, dziękuję za sugestię 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Bakalu_pl
#8 Zapaleniec#

Przy 300 zamówieniach dziennie, w menedżerze sprzedaży można wydrukować listę transakcji dla magazynu. Jak to zrobić w zakładce zamówienia? Jest to w ogóle możliwe?

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Ja takiej możliwości również nie znalazłem.😵

oznacz moderatorów

jrk06
#9 Pomysłodawca#

pewnie wprowadzą taką poprawkę tylko po co, obecna zakładka jest dla mnie idealna, prosta, przejrzysta, mam wszystko czego potrzebuję do obsługi zamówień, nie widzę sensu w zmienianiu czegoś co jest dobre

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

ja używam easyuploader

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

ile to kosztuje i czy MS staje się zbędny? Jeżeli możesz to odpowiedz szerzej.

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

wpisz w google easyuploader i tam możesz przez 14 dni przetestować sobie za darmo czy ma wszystkie funkcje które chcesz a potem ewentualnie kupić abonament basic albo standard

oznacz moderatorów

jrk06
#9 Pomysłodawca#

czy jest szansa, że zakładka Transakcje zostanie? może powinni Państwo zrobić ankietę wśród sprzedawców? w końcu to dla nich jest MS by im się łatwo i dobrze pracowało, tym bardziej, że każdy płaci abonament i jestem pewien, że większość z nas sprzedawców jest w pełni zadowolona z działania i funkcji obecnie dostępnych w MS

oznacz moderatorów

dzielo05
#10 Popularyzator#

Wiecie co. Może się mylę ale:

otworzyłam zakładkę Zamówienia

Zaznaczyłam opłacone

Skopiowałam wszytko jak leci

Wstawiłam to do worda

powstały listy aukcji z ilościami sztuk do tego nazwiska, nick, forma dostawy

Potem zaznaczyłam, że są w realizacji  i jakoś to poszło.

Nawet nieźle. zbiorczo się to wydrukowało - moze nie idealnie - parę rzeczy jest niepotrzebnych np miniaturki zdjęć i zajmuje to 3/4 strony dokumentu ale Opłacone zamówienia - Wydrukowane w mniej niż minutę.

Potem tylko kopiuję nazwy użytkowników do inpost lub nazwiska do kurierskich i już.

 

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

do excela nie lepiej? poza tym miniaturki raczej można usunąć

oznacz moderatorów