anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowe miary jakości - zwroty

jolantab
#10 Popularyzator#

Proszę o wyjaśnienie.

Klient zwraca produkt, który jest wyłączony z możliwości zwrotu.

ZWROT NIE ZOSTAJE PRZYJĘTY.

Dlaczego kwalifikujecie takie zamówienie w parametrze - szybkie zwroty wpłaty, i obniżacie jego wartość.

Zwrotu wpłaty nie ma i nie będzie. 

Dlaczego nie odpowiadacie na zgłoszenia w tym temacie? Zgłoszenie sprzedaży DWOCH dni.

Czekacie aż upłynie czas dla którego liczone są zamówienia, i problem sam się rozwiąże?

Kto ponosi za to odpowiedzialność? 

 

I druga sprawa.

Czy jak nie mam zwrotów, to allegro mnie kara 40 punktami jakości???!!

To źle, że nie ma zwrotów?

 

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Brak zwrotów zgodnie z prawem, rozumiem! a dlaczego obniża? bo tak ktoś wymyślił jakiś bezsensowny system.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@jolantab a kliknołeś odmowę zwrotu ?  punkty sa liczone do ilości zamówień, chore ale to tylko allegro więc wszystko się można spodziewać 😄 choć i tak wiele już wyprostowali i przestali liczyć obrót czy udział w promocjach 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

vivvo
#7 Wielbiciel#

Oczywiście, że odmowa zwrotu zaznaczona.

Jednakże jest to TAK skomplikowane dla twórców tego "nowego" sposobu liczenia jakości, że od DWÓCH dni nie mogę uzyskać odpowiedzi na zgłoszenie...

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@vivvo Nie widzę od Ciebie zgłoszenia w tej sprawie. Czy możesz mi podać jego numer? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

Moze od @jolantab zobacz? Autora wpisu...

"Zgloszenie nr 40242526"

oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Rozumiem, że problem jest TAK skomplikowany, a wasze "nowe miary jakości" są kompletnie przez was niedopracowane i nieprzemyślane, że w takich sytuacjach łatwiej wam udawać że nie ma problemu?

Tylko, że bez dwóch zdań jest to DZIAŁANIEM NA MOJĄ SZKODĘ.

Czy mogę w końcu prosić o ODPOWIEŹ??

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab Niepotrzebnie piszesz w zgłoszeniu nr 40242526 kolejne wiadomości. Przez to czas oczekiwania na odpowiedź się wydłuża, bo nasi konsultanci odpowiadają na maile w kolejności zgłoszeń. Poczekaj cierpliwie na odpowiedź.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Wytłumaczcie mi proszę  - jaki jest sens zgłaszania problemów do was?

Zamówienia zwrócone - gdzie jest ODMOWA ZWROTU wpłaty do Klienta są przez was liczone do jakości sprzedaży w kategorii "szybkie zwroty wpłat".

Zgłoszenie o wykluczenie takich zamówień - jest całkowicie BEZSKUTECZNE.

Przyjmujecie takie zgłoszenie, informujecie, że zamówienia zostały wykluczone.

A one nadal są w statystykach.

Więc ponownie zwracam się z prośbą o wyjaśnienie.

I tutaj mam odpowiedzi:

- "tym tematem zajmuje się zespół ekspercki"

- " sprawa jest w zespole decyzyjnym"

- "wykluczenie zostało odrzucone"

- "tak są wykluczone, ale w innym parametrze jakości"

- "nie mogą zostać wykluczone, bo jest trwająca dyskusja"

- "tak są wykluczone - raport zaktualizuje się jutro"

i tak codziennie, aż minie te magiczne 30 dni, kiedy automatycznie znikną same z raportów.

Podsumowanie moich strat:

- około 6 roboczogodzin na prowadzenie tej sprawy

- 30 dni z obniżoną trafnością w wyszukiwarce produktów - realne straty finansowe.

Napisz mi proszę - w jaki sposób zwrócicie mi te koszty?

Zgłoszenie 40297246 oraz 40242526

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

przyłączam się do @jolantab 

Dlaczego działania zgodne z prawem i regulaminem allegro są traktowane przez allegro jako coś nagannego co ma wpływ na jakość sprzedaży?

Dlaczego jest premiowane przyjmowanie każdego zwrotu, nawet nienależnego?

Dlaczego takie działania jak wymiana towaru na życzenie kupującego  jest traktowana negatywnie?

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Dlaczego wysyłka w terminie i późniejszy zwrot nie liczą się do średniej jakości wysyłek (mimo, że wysłane zgodnie z deklaracjami)? Allegro wyłącza takie zrealizowane zamówienia ze statystyk a tym samym karze sprzedającego za zwroty klientów.



oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@nat_not   "... czas oczekiwania na odpowiedź się wydłuża, bo nasi konsultanci odpowiadają na maile w kolejności zgłoszeń. "

Bardzo mi się spodobało to wyjaśnienie,  mamy rozumieć że konsultanci nie odpowiadają na  pierwsze zgłoszenie problemu tylko czekają na więcej zgłoszeń żeby czas się wydłużył?

Bo logicznym byłoby odpowiedzieć na pierwsze zgłoszenie pytania, a  potem już łatwiej, na każde kolejne można wkleić przecież tą samą odpowiedź.

Czy u was nie ma punktowania  jakości za każdą odpowiedź na pytanie? Może warto wprowadzić?

oznacz moderatorów

abielizna__pl
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Czy możecie ogarnąć swój bałagan?

Zwróciliście Kupującemu wpłatę z Allegro Protect (nie obciążając mnie tym- nie przyjęty zwrot).

Po 6 dniach.

A następnie moja jakość sprzedaży spadła poprzez obniżenie parametru "szybkie zwroty wpłat" do ZERA...

Oczywiście standardowo zgłoszenie zamówienia do wykluczenia... 

i odpowiedzi:

"Weryfikujemy (dział techniczny) możliwość wykluczenia tego zwrotu."

" Potrzebujemy więcej czasu na weryfikację problemu. Napiszę do Pani, gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie. Bardzo proszę o cierpliwość."

no i mój ulubiony:

""W takim przypadku, gdy Sprzedający odmawia przyjęcia zwrotu musimy skontaktować się dodatkowo z Kupującym, stąd ten czas realizacji."

Czy serio, nie potraficie opanować swoich zasad? 

Wyjaśnisz?

zgłoszenie nr "41446992"

oznacz moderatorów