Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wyjaśnienie.
Klient zwraca produkt, który jest wyłączony z możliwości zwrotu.
ZWROT NIE ZOSTAJE PRZYJĘTY.
Dlaczego kwalifikujecie takie zamówienie w parametrze - szybkie zwroty wpłaty, i obniżacie jego wartość.
Zwrotu wpłaty nie ma i nie będzie.
Dlaczego nie odpowiadacie na zgłoszenia w tym temacie? Zgłoszenie sprzedaży DWOCH dni.
Czekacie aż upłynie czas dla którego liczone są zamówienia, i problem sam się rozwiąże?
Kto ponosi za to odpowiedzialność?
I druga sprawa.
Czy jak nie mam zwrotów, to allegro mnie kara 40 punktami jakości???!!
To źle, że nie ma zwrotów?
Brak zwrotów zgodnie z prawem, rozumiem! a dlaczego obniża? bo tak ktoś wymyślił jakiś bezsensowny system.
@jolantab a kliknołeś odmowę zwrotu ? punkty sa liczone do ilości zamówień, chore ale to tylko allegro więc wszystko się można spodziewać 😄 choć i tak wiele już wyprostowali i przestali liczyć obrót czy udział w promocjach 😉
Oczywiście, że odmowa zwrotu zaznaczona.
Jednakże jest to TAK skomplikowane dla twórców tego "nowego" sposobu liczenia jakości, że od DWÓCH dni nie mogę uzyskać odpowiedzi na zgłoszenie...
@vivvo Nie widzę od Ciebie zgłoszenia w tej sprawie. Czy możesz mi podać jego numer?
Moze od @jolantab zobacz? Autora wpisu...
"Zgloszenie nr 40242526"
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Rozumiem, że problem jest TAK skomplikowany, a wasze "nowe miary jakości" są kompletnie przez was niedopracowane i nieprzemyślane, że w takich sytuacjach łatwiej wam udawać że nie ma problemu?
Tylko, że bez dwóch zdań jest to DZIAŁANIEM NA MOJĄ SZKODĘ.
Czy mogę w końcu prosić o ODPOWIEŹ??
@jolantab Niepotrzebnie piszesz w zgłoszeniu nr 40242526 kolejne wiadomości. Przez to czas oczekiwania na odpowiedź się wydłuża, bo nasi konsultanci odpowiadają na maile w kolejności zgłoszeń. Poczekaj cierpliwie na odpowiedź.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wytłumaczcie mi proszę - jaki jest sens zgłaszania problemów do was?
Zamówienia zwrócone - gdzie jest ODMOWA ZWROTU wpłaty do Klienta są przez was liczone do jakości sprzedaży w kategorii "szybkie zwroty wpłat".
Zgłoszenie o wykluczenie takich zamówień - jest całkowicie BEZSKUTECZNE.
Przyjmujecie takie zgłoszenie, informujecie, że zamówienia zostały wykluczone.
A one nadal są w statystykach.
Więc ponownie zwracam się z prośbą o wyjaśnienie.
I tutaj mam odpowiedzi:
- "tym tematem zajmuje się zespół ekspercki"
- " sprawa jest w zespole decyzyjnym"
- "wykluczenie zostało odrzucone"
- "tak są wykluczone, ale w innym parametrze jakości"
- "nie mogą zostać wykluczone, bo jest trwająca dyskusja"
- "tak są wykluczone - raport zaktualizuje się jutro"
i tak codziennie, aż minie te magiczne 30 dni, kiedy automatycznie znikną same z raportów.
Podsumowanie moich strat:
- około 6 roboczogodzin na prowadzenie tej sprawy
- 30 dni z obniżoną trafnością w wyszukiwarce produktów - realne straty finansowe.
Napisz mi proszę - w jaki sposób zwrócicie mi te koszty?
Zgłoszenie 40297246 oraz 40242526
przyłączam się do @jolantab
Dlaczego działania zgodne z prawem i regulaminem allegro są traktowane przez allegro jako coś nagannego co ma wpływ na jakość sprzedaży?
Dlaczego jest premiowane przyjmowanie każdego zwrotu, nawet nienależnego?
Dlaczego takie działania jak wymiana towaru na życzenie kupującego jest traktowana negatywnie?
Dlaczego wysyłka w terminie i późniejszy zwrot nie liczą się do średniej jakości wysyłek (mimo, że wysłane zgodnie z deklaracjami)? Allegro wyłącza takie zrealizowane zamówienia ze statystyk a tym samym karze sprzedającego za zwroty klientów.
@nat_not "... czas oczekiwania na odpowiedź się wydłuża, bo nasi konsultanci odpowiadają na maile w kolejności zgłoszeń. "
Bardzo mi się spodobało to wyjaśnienie, mamy rozumieć że konsultanci nie odpowiadają na pierwsze zgłoszenie problemu tylko czekają na więcej zgłoszeń żeby czas się wydłużył?
Bo logicznym byłoby odpowiedzieć na pierwsze zgłoszenie pytania, a potem już łatwiej, na każde kolejne można wkleić przecież tą samą odpowiedź.
Czy u was nie ma punktowania jakości za każdą odpowiedź na pytanie? Może warto wprowadzić?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy możecie ogarnąć swój bałagan?
Zwróciliście Kupującemu wpłatę z Allegro Protect (nie obciążając mnie tym- nie przyjęty zwrot).
Po 6 dniach.
A następnie moja jakość sprzedaży spadła poprzez obniżenie parametru "szybkie zwroty wpłat" do ZERA...
Oczywiście standardowo zgłoszenie zamówienia do wykluczenia...
i odpowiedzi:
"Weryfikujemy (dział techniczny) możliwość wykluczenia tego zwrotu."
" Potrzebujemy więcej czasu na weryfikację problemu. Napiszę do Pani, gdy tylko otrzymam informacje w tej sprawie. Bardzo proszę o cierpliwość."
no i mój ulubiony:
""W takim przypadku, gdy Sprzedający odmawia przyjęcia zwrotu musimy skontaktować się dodatkowo z Kupującym, stąd ten czas realizacji."
Czy serio, nie potraficie opanować swoich zasad?
Wyjaśnisz?
zgłoszenie nr "41446992"