Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzisiaj pierwszy dzień tego cudownego tworu zwanego "automatycznym rozliczaniem kosztów". Jest jak jest, rozwiązaniem tym nie zaskarbiliście sobie sympatii wielu sprzedawców.
Trochę jednak przeginacie z tym rozwiązaniem pobierając z salda środki zarezerwowane na zwroty dla klientów. Jak wiadomo płatności wchodzą przez PayU i P24 i niekoniecznie zawsze tak, że po równo. Rezerwuje się konkretne kwoty na potrzeby konkretnych zwrotów a wy to do zera pędzlujecie.
W tej chwili to najlepiej nie trzymać ani złotówki u was bo a nóż okaże się, że postanowicie wzorem innych zamknąć biznes. Nadaliście nowe znaczenie słowu "zarezerwowane" w myśl zasady, że "jak czegoś nie wolno ale bardzo się chce to można" - w tym przypadku wziąć to co jest zarezerwowane. Utrudniacie w ten sposób znacznie relacje z klientami, którzy czekają na zwroty.
@atechnik_sklep jest możliwość doładowania konta w celu dokonania zwrotu pieniędzy
Ale nie po to rezerwujesz środki na zwroty, żeby później robić dodatkowe doładowania konta. Akurat te pieniądze powinny być nie do ruszenia.
Allegro chce mieć kontrole i pierwszeństwo nad wszystkim, kasę pobiera automatycznie i nie ma problemu z niepłaceniem, zaległościami itd, a sprzedający muszą sobie radzić i teraz na ich głowie zostało zrzucone np, doładowanie konta do zwrotu.