Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, aktywowałem zniżkę " Noworoczny pakiet 200 wyróżnień za aktywację Odroczonej płatności dla Firm":
Skonfigurowałem płatności w zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/odroczona-platnosc-dla-firm ,
jednak allegro naliczyło mi dodatkowe opłata za wyróżnienie pomimo spełnienia warunków. Czy ktoś miał podobny problem?
Pozdrawiam
Dzięki wielkie. Ciekawe ile osób z tego skorzystało i nie wie że zniżka się nie aktywowała.
@arcziustka Czy przypadkiem nie chodzi o to?
"7. Przyznanie bezpłatnych opcji “Wyróżnienie” na Konta spełniające wymagania określone w ust. 5 i 6 powyżej, zostanie przeprowadzone w terminie 14 dni liczonych od Terminu weryfikacji."
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Czytalemt regulamin i w panelu mam te zniżki jako przyznane, jednak nie mam możliwości sprawdzenia kiedy aktywowałem odroczone płatności bo w panelu nie ma takiej możliwości.
Z chwilą aktywacji otrzymałeś stosowanego meila
Otrzymałem maila. Dostałem informację od supportu że aktywowałem wyróżnienia za wcześnie, przed weryfikacją spełnienia warunków 8.02.21
@arcziustka Czyli zasadniczo to, co napisałem wyżej.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dokładnie. Myślałem że proces ten odbywa sie z automatu po ustawieniu płatności a jeszcze musi być weryfikacją tego.
@arcziustka Czyli post oznaczony jako rozwiązanie tak naprawdę nie rozwiązał Twojego problemu?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Trochę rozwiązał. Po skontaktowaniu się z suportem pani Sylwia z Allegro opisała mi jak przebiega cały proces i kiedy będą naliczane zniżki.
@arcziustka Niemniej praktycznie to samo wynikało z regulaminu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Tak, ale ten status w przyznanych zniżkach jest mylący, bo wyświetla się jako aktywny.
Allegro.pl wskazuje, że w przypadku skorzystania z dodatkowej opcji “Wyróżnienie” przyznanej w ramach Promocji, opcja ta odnawia się automatycznie po upływie 10 dni na kolejne 10-dniowe okresy. W celu uniknięcia naliczenia kolejnych opłat (po wykorzystaniu wszystkich Wyróżnień z przyznanych w ramach Promocji lub po upływie ich ważności) Użytkownik powinien wyłączyć opcję dodatkową “Wyróżnienie” poprzez edycję Oferty przed rozpoczęciem kolejnego cyklu rozliczeniowego.
Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji należy składać w formie pisemnej w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji przez formularz dostępny pod adresem: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=517305f2-5ea1-4b3b-9080-d4cc960ab6a1".