Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomysł ok, ale ja zapytam o coś jeszcze. Dlaczego nie ma automatycznego zwrotu prowizji w przypadku anulacji zakupu przez kupującego. Skoro mamy zdecydować się na opcję zwrotu wpłaty, to ja chciałbym, żeby było to połaczone z automatycznym zwrotem prowizji. Każdy z nas wie, że wysyłanie tych wniosków jest czasochłonne. W przypadku anulowania zakupu, przed wpłatą, jak również po wpłacie, ale w momencie zwrotu przelewu taka prowizja powinna być zwracana z automatu, bez potrzeby wysyłania wniosku o zwrot.
@mikeza Czegoś nie wiem?
Jak anulowanie po zapłaceniu, to raczej niemożliwe bo ta opcja wtedy znika. Zostaje tylko zwrot towaru.
@pulkownik66 doprecyzuj jaka opcja znika, anulowanie? bynajmniej
@TATLOK to już sam nie wiem.
Nie dawno jak parę dni temu dzwoni do mnie klientka, że omyłkowo zapłaciła zakupy z koszyka i jak to anulować. Powiedziała że nie ma takiej opcji i zostało tylko zwróć część lub całość, bla bla bla.
@pulkownik66 kiedyś też miałem taki przypadek, że klient nie mógł anulować. Trudno powiedzieć, czy wynika to z jakiegoś błędu systemu, czy nieogarniętego klienta 🙂
@mikeza No to widzę że z tym też trzeba się pogodzić. Jest albo nie ma, lub ktoś nie widzi.😎
@pulkownik66 Sprawdź może masz wyłączoną możliwość anulowania zamówienia, albo zamówienie miało zmieniony status na inny niż "NOWE"
@TATLOK Możliwość anulowania mam i są czasem takie transakcje, ale do momentu wpłaty.
@pulkownik66 nie tylko status WYSŁANY, lecz każdy inny niż NOWY
Tak jak w Twoim przypadku wystarczył W REALIZACJI
@TATLOK Gdybym w czasie rozmowy z klientką przestawił status na Nowy, to mogłaby wtedy Anulować?
@pulkownik66 A to ciekawe pytanie, trzeba przy jakiejś okazji sprawdzić, jak się dowiesz to daj znać.
@pulkownik66 jest opcja anulowania również po zapłaceniu i często miałem takie sytuacje, że paczka była już spakowana, a nawet zawieziona na pocztę i przychodziła mi anulacja zakupu. Anulować nie można dopiero jak będzie miała status wysłana. Wtedy faktycznie tylko zwrot.
@mikeza anulowanie jest niedostępne jak zmienisz status 😄
Kupujący będzie mógł anulować swój zakup, ale zrobi to jedynie do momentu aż nie zaczniesz realizować zamówienia, najpóźniej do 3 dni od zakupu. Co to znaczy? Gdy rozpoczniesz realizację zamówienia - w zależności od jego etapu - po prostu zmień jego status na: "W realizacji", "Przygotowane do wysyłki" lub "Wysłane" albo podaj numer przesyłki. Wówczas kupujący nie będzie mieć możliwości anulowania swojego zakupu.
@kostas11 to wiem, ale ja nie zmieniam statusu bo mi się nie chce w to bawić, większość paczek wysyłam praktycznie natychmiast, max rano kolejnego dnia.
Mimo wszystko chciałbym wiedzieć, czemu nie można wprowadzić automatycznego zwrotu prowizji w przypadku anulowania zakupu przed opłaceniem, lub po zwrocie wpłaty jeśli opłata została zwrócona.
@mikeza dlatego klient anulował bo zanim wysłałeś plik na pocztę była taka możliwość 🙂
Ja zanim zacznę drukować etykiety wszystko zmieniam na w realizacji i mam z głowy problem 🙂
Czemu nie można bo liczą że zapomnisz 😄
@mikeza bo cały czas liczą na to że zapomnisz.
@kostas11 👍😂😂🤣
@pulkownik66 to może ja będę liczył, że kupujący zapomni o swojej wpłacie jak sam anuluje zakup. Ciekawe gdzie kończy się pazerność tego serwisu ??
@mikeza w czeluściach Piekła😂
a to jeszcze nie koniec pazerności.