anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowy pomysł allegro - automatyczny zwrot wpłaty przy anulowaniu zakupu

mikeza
#20 Guru#

Pomysł ok, ale ja zapytam o coś jeszcze. Dlaczego nie ma automatycznego zwrotu prowizji w przypadku anulacji zakupu przez kupującego. Skoro mamy zdecydować się na opcję zwrotu wpłaty, to ja chciałbym, żeby było to połaczone z automatycznym zwrotem prowizji. Każdy z nas wie, że wysyłanie tych wniosków jest czasochłonne. W przypadku anulowania zakupu, przed wpłatą, jak również po wpłacie, ale w momencie zwrotu przelewu taka prowizja powinna być zwracana z automatu, bez potrzeby wysyłania wniosku o zwrot.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

RED
#21 Demiurg#

@mikeza bo allegro liczy na twój błąd i łatwą kasę za nic

 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

kostas11 - wyjaśniłeś sprawę. Kiedyś to był dłuższy termin. Niby kupujący ma 7dni na zapłatę, lecz anulować może w ciągu 3-ech dni. Sam miałem sporo takich przypadków, że po kilku dniach, kupujący nie mógł anulować zamówienia. Czyli pozostaje zwrot lub inicjatywa sprzedającego.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Po wprowadzeniu automatycznego zwrotu wpłaty po anulowaniu zakupu, znajdą się tacy co będą testować czy po informacji o wysyłce można anulować i z automatu dostać zwrot. To znany problem na marketplace sprzedających produkty cyfrowe (natychmiastowa dostawa). 

Jeżeli się ustawi możliwość automatycznego zwrotu, trzeba automatycznie blokować możliwość anulowania po wysyłce, a w zasadzie po przyjęciu do realizacji.

oznacz moderatorów