Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomysł ok, ale ja zapytam o coś jeszcze. Dlaczego nie ma automatycznego zwrotu prowizji w przypadku anulacji zakupu przez kupującego. Skoro mamy zdecydować się na opcję zwrotu wpłaty, to ja chciałbym, żeby było to połaczone z automatycznym zwrotem prowizji. Każdy z nas wie, że wysyłanie tych wniosków jest czasochłonne. W przypadku anulowania zakupu, przed wpłatą, jak również po wpłacie, ale w momencie zwrotu przelewu taka prowizja powinna być zwracana z automatu, bez potrzeby wysyłania wniosku o zwrot.
@mikeza bo allegro liczy na twój błąd i łatwą kasę za nic
kostas11 - wyjaśniłeś sprawę. Kiedyś to był dłuższy termin. Niby kupujący ma 7dni na zapłatę, lecz anulować może w ciągu 3-ech dni. Sam miałem sporo takich przypadków, że po kilku dniach, kupujący nie mógł anulować zamówienia. Czyli pozostaje zwrot lub inicjatywa sprzedającego.
Po wprowadzeniu automatycznego zwrotu wpłaty po anulowaniu zakupu, znajdą się tacy co będą testować czy po informacji o wysyłce można anulować i z automatu dostać zwrot. To znany problem na marketplace sprzedających produkty cyfrowe (natychmiastowa dostawa).
Jeżeli się ustawi możliwość automatycznego zwrotu, trzeba automatycznie blokować możliwość anulowania po wysyłce, a w zasadzie po przyjęciu do realizacji.