Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ktoś płaci 10 zł za towar + 6,99 za allegro-polecony po czym nie odbiera przesyłki a allegro nalicza karę 6,99 za zwrot !!! Wg prawa musze oddać klientowi całą kwotę zakupu czyli 10+6,99 żł i jeszcze dokładam 6,99 do interesu za przesyłkę zwrotną bo alegro ją nalicza . po prostu chamstwo
o tak i nie, bo sprzedający by zablokował takiego klienta, już przy kilkukrotnej próbie zakupów i zwrotów.
Są jeszcze inne sposoby, np. Wpłacać po 1zl. Na firmowe konto w banku sprzedającego, a koszt prowizji od 10-20zl. W zależności od banku, wliczą do rachunku. Niektóre banki już zmieniły sposób rozliczania prowizji i każą zapłacić je wplacającemu, ale nie wszystkie.
Taka jest Polska
wg prawa nie można zablokować kupna
Nie można odmówić sprzedaży bez uzasadnionej przyczyny, a zapis prawny pochodzi z czasów głębokiej komuny, kiedy nie było konkurencji, a chronić miał konsumentów przed chowaniem towaru pod ladę, gdy był kryzys żywności.
"Nie można odmówić sprzedaży bez uzasadnionej przyczyny"
ok co kwalifikuje sie na uzasadnioną przyczynę ?
sprawa wydaje mi się niejasna bo
przykładowo ktoś kupuje towar po czym wszystko zwraca ,
naraża więc mnie na koszty pakowania , zwrotu itp
albo ktoś nie odbiera paczki pobraniowej
albo ktoś daje negatyw wg. mnie bezpodstawny ..
czy to są uzasadnione przyczyny ?
@woolcomb polecam nie odmawiać sprzedaży a jedynie usługi dostawy. Jeżeli klient ma ochotę może w godzinach pracy przyjść i sobie kupić 😉
ciekawe jak to realizować w praktyce
Hej ja w odwrotnej sprawie 🙂 zamówiłam dwa dni temu płaszczyk , firma w moim mieście - nie został wysłany , dostałam wiadomość że wysyłka do 30 dni . Napisałam maila bo infolinia u Nich nie działa że anuluję zamówienie ale z ich strony zero odzewu .. Jakiego konkretnie mogła bym wysłać maila żeby napisać to prawnie ? Bo w internecie czytam że ten sprzedawca to oszust i wysyła inne produkty .. niestety nie przeczytałam wcześniej opinii ani czasu dostawy który jest gdzieś tam w regulaminie 🙂 Będę wdzięczna za odpowiedź
@Client:113032964 Na koncie, z którego piszesz, nie widzę takiego zamówienia. Czy to na pewno zamówienie z Allegro lub Allegro Lokalnie?
Hej ja w odwrotnej sprawie 🙂 zamówiłam dwa dni temu płaszczyk , firma w moim mieście - nie został wysłany , dostałam wiadomość że wysyłka do 30 dni . Napisałam maila bo infolinia u Nich nie działa że anuluję zamówienie ale z ich strony zero odzewu .. Jakiego konkretnie mogła bym wysłać maila żeby napisać to prawnie ? Bo w internecie czytam że ten sprzedawca to oszust i wysyła inne produkty .. niestety nie przeczytałam wcześniej opinii ani czasu dostawy który jest gdzieś tam w regulaminie 🙂