anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obniżona ocena w kategorii "obsługa kupującego"

Respivent
#10 Popularyzator#

Witam, 

otrzymaliśmy od klientki ocenę sprzedaży, gdzie w obsłudze kupującego obniżyłam nam ocenę za to, że w ramach najtańszej opcji dostawy, która sama wybrała musiałam pójść do punktu a nie do paczkomatu. 

Oferty dostaw wymagane przez Allegro i z ich sugerowanymi cenami. 

I teraz pytanie - co można z tym zrobić. Klientka nie chce zmienić oceny. 

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Gratulacje, MonikaAnnaF poleca zakupy u Ciebie.

Respivent_0-1701688919925.png

 

1 grudnia 2023

Zgodność z opisem

★★★★★

Obsługa kupującego

★★★★☆

 

Komentarz

Odejmuję gwiazdkę za najtańszą opcję odbioru w punkcie, nie w paczkomacie. Było mi to nie na rękę.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Respivent Cześć. 🙂 Skonsultuję z odpowiednim zespołem, czy jest szansa na usunięcie tej oceny i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Respivent Takiej oceny nie możemy usunąć. Klient wyraża w niej swoją opinię dotyczącą transakcji, opcji dostaw, które oferujesz.  

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Respivent
#10 Popularyzator#

I jak się z tym nie zgadzam. Ja rozumiem, że Klient wyraził swoją opinię, ale jest ona krzywdząca dla nas i to nie z naszej winy. To Allegro ustala minimalne kwoty za przesyłkę i proponuje formy dostawy, które niejako "musimy" wprowadzać. A że Klient z pełną świadomością tego gdzie będzie odbierał paczkę i się na to zdecydowała, a później obniża nam ocenę za "obsługę klienta" to już jest niesprawiedliwe.

Czyli za chwilę będzie tak, że Klient będzie mógł obniżyć ocenę lub dać negatyw tylko dla tego, że wybrał najtańszą formę dostawy a my nie wsiedliśmy w samochód i nie pognaliśmy z dostawą wprost pod jego drzwi i to jeszcze z pudełkiem czekoladek. 

Jak się ma forma transportu/dostawy do obsługi klienta?

W takim razie bardzo proszę wskazać gdzie w takim razie jest nasze wina, że  nie tak obsłużyliśmy klienta. 

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

czytałaś notę opisową? chyba nie. Klientka jest niezadowolona z tego, że najtansza forma dostawy to odbior w punkcie bo wolałaby paczkomat a nie dlatego ze sprzedający nie oferuje paczkomatów. Oferuje, tylko jest droższy.

Przecież to się w głowie nie mieści. Chcesz mieć coś lepiej, ale jest drożej. Chcesz miec coś taniej, ale jest gorzej. Wybór nalezy do klienta i on musi ponosić konsekwencje, a nie otoczenie....

oznacz moderatorów