Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry wszystkim, powiedzcie mi, jak sobie radzicie z obrzydliwą dostawą od przewoźników, każda dostawa przez DPD zawsze kończy się problemem, ta dostawa to była chyba ostatnia kropla cierpliwości))
Z całego zamówienia - 50 sztuk pojemników gipsowych, tylko 19 sztuk dotarło w stanie nienaruszonym, pewnie mieli po prostu szczęście.
Aby to zrobić, trzeba było rzucić pudełkiem lub kopnąć je.
Na górze pudełka znajdowała się naklejka informująca, że w środku znajduje się szkło. Prosimy o zachowanie ostrożności.
Jeżeli czytają przedstawiciele Alegro, a być może także przedstawiciele przewoźnika, to również chętnie zapoznam się z Waszymi komentarzami.
To zdjęcia od klienta, prosiłem go o złożenie reklamacji u przewoźnika, ale on po prostu nie chce tego zrobić. Dlatego też poruszam ten temat tutaj
@BBW-shop W zasadzie u każdego przewoźnika towary ceramiczne/szklane są zakazane i reklamacja jest z góry skazana na niepowodzenie.
Ponadto naklejka z informacją o szkle niczego nie zmienia bo to tylko naklejka a nie wykupiona dodatkowo usługa.
Nie wiedziałem o tym. Poczta Polska posiada usługę ostrożnego obchodzenia się z przesyłkami. Istota mojego pytania nie dotyczy tylko szkła i ceramiki, ale w ogóle tego, jak przewoźnicy radzą sobie z przesyłkami
@BBW-shop Poczta Polska i nie tylko , jest to powszechna opcja , ale dodatkowo płatna .
Kłania się fizyka i wyobraźnia.:
1. karton o małej sztywności (trzy warstwy, niska gramatura)
2. błąd w pakowaniu - liczysz że owinięty folią pojemnik z gipsu wsadzony w drugi to dobry pomysł ?
Przed wysłaniem można zrobić test - paczka powinna przetrzymać upadek z 1 metra - ta ze zdjęcia zapewne nie przetrzyma (górny pojemnik rozsadzi dolny)
Karton powinien być mocniejszy (50szt. gipsowych pojemników to solidna masa). Na dnie ustawiasz jedną warstwę z separacją kratownicy z tektury. Na pierwszą warstwę separacja z folii i prostokąt z tektury stanowiącej bazę do ułożenia kolejnej z separacją z kratownicy...Całość z dystansami od ścianek zewnętrznych kartonu. Generalnie polecam wycieczkę do Ikea, Makro.. i pooglądanie sposobów jak zapakowane jest szkło w kartonach.
Do wysyłki kontenerów używam pudełek z okuć meblowych; są one znacznie mocniejsze niż większość dostępnych w sprzedaży do wysyłki przedmiotów. Na dnie i górze pojemników znajdowała się folia bąbelkowa, a pomiędzy warstwami umieszczona była również warstwa tektury. Wysyłam na cały świat i wiem jak zapakować, aby chronić zawartość pudełka.
Ale w tym przypadku doszło do celowego uszkodzenia, na pudełku była naklejka, że w środku jest szkło, być może to posłużyło za spust, nie wiem jak to się stało. Ale pierwszy raz mam taką ilość uszkodzonego towaru i trzeba się naprawdę postarać, żeby rzucić pudełko z metra, żeby rozbić 70% wypełnienia.
@BBW-shop nic to, ja kiedyś dostałem zwrot lusterka, które wysłałem do klienta, gdzie na pudełku były ślady opony samochodowej. Wyglądało jakby kurier przejechał paczkę autem.