Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem o godz. 22:52 zestaw audio za 1229 PLN, klient zapłacił i o 23:14 (czyli po 22 min.) anuluje zakup.
Więc ja grzecznie klikam zwrot wpłaty. I ZONK. Allegro pisze, że nie mam środków, wpłać na konto.
Pobrali **piiip**ojady 97 zł. Już, natychmiast. A prowizji nie oddadzą, dopóki ja nie zwrócę hajsu.Paragraf 22.
Więc mam zrobić przelew na 97 zł i grzecznie czekać, aż oni oddadzą kupującemu a potem przywrócą mi
to do salda i będę musiał PROSIĆ o zwrot MOICH pieniędzy na konto za pomocą wniosku,
który mogą rozpatrzyć lub nie...
Kolejna kpina z kupujących, dojna platforma, tylko wspomnę ,że w ciągu 2-ch lat opłaty za sprzedaż wzrosły
niemal 2-krotnie.
Tak się zarabia, przetrzymują kasę.
@garage_seller Jeśli Cię to pocieszy, to w wypadku anulowania przez kupującego zwrot prowizji jest przyznawany automatycznie. O ile pamiętam, to zaraz po tym jak Ty wyślesz zwrot należności - co nie zmienia faktu, że po wprowadzeniu natychmiastowego kasowania prowizji procedura zrobiła się upierdliwa
Ja to wiem, ale muszę zrobić przelew, żeby zwrócić klientowi kasę. Lub czekać na kolejny zakup i potrącenie. Nie mam zamiaru wpłacać, wyjaśnię mu sytuację i niech czeka.