anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena jakości sprzedaży - odpowiedzi na pytania klientów

mikeza
#21 Demiurg#

Mam problem z tą oceną. Założyłem nowe konto, nie mam tam wielkiej sprzedaży, ale i nie mam tam praktycznie żadnych pytań od klientów. Z początku parametry były ok, ale ostatnimi dniami wszystko leci na pysk, pomimo braku pytań ze strony klientów. Z dnia na dzień leci ocena jakości, a szczególnie parametr szybkości odpowiedzi na pytania ? tak to wygląda, jak poniżej. codziennie spada jakość sprzedaży, a pytań od klientów nie mam ? o co w tym chodzi ?

 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:0,00%
Część Twoich klientów nie dostaje odpowiedzi tak szybko, jak powinni. Dzięki efektywnej obsłudze możesz sprawić, że mimo problemów klienci nadal będą zadowoleni z zakupów u Ciebie. Postaraj się odpowiadać szybciej.
-950 / 20
Nieakceptowalny
94% sprzedawców ma więcej punktów od Ciebie. Warto poprawić ten wynik.

Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów:63h 4m
Dla klientów szybkość odpowiedzi ma duże znaczenie i może przełożyć się na ich zadowolenie. Aktualnie często zdarza Ci się odpowiadać z opóźnieniem. Postaraj się robić to szybciej.
-195 / 70
Nieakceptowalny
Aż 99% sprzedawców ma więcej punktów od Ciebie. To bardzo słaby wynik.
______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

pulkownik66
#19 Nestor#

@mikeza Ło matko, w jakimbądź kościele. To jeszcze będzie trzeba prosić klientów, o zadawanie pytań- bo średnia jest gwałcona?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

O tym tu wielu i wiele razy pisano.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Witaj w klubie @mikeza ja wczoraj straciłem 1115 pkt. wszystko perfekt, przez jedno pytanie całe konto poszło się j... popsuło się 🙂

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Ja w te statystyki już rok nie zaglądałem.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@DarkStoorM na jedno pytanie nie odpowiedziałeś, czy jak ?

Ja mam zagwozdkę, bo z dnia na dzień te parametry spadają, a nie mam żadnych nowych pytań. to co oni oceniają ??

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Dokładnie, to cztery dni temu dostałem pytanie, wczoraj dopiero odpowiedziałem, i przeliczyło nowe statystyki. Pech chciał, że nie miałem otwartej poczty, akurat były inne obowiązki i dodatkowo dali połączenie kont, więc nie musiałem się już logować na inne konta, żeby obsługiwać oferty. Przez to nie wchodziłem to Centrum Wiadomości.

No i oczywiście na innym koncie była wiadomość 🙂

Z drugiej strony dziwne, że spadają Ci punkty, musiała być gdzieś jakaś wiadomość.

@mikeza nie odpowiedziałeś może na jakieś pytanie po pięciu dniach teraz?

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@DarkStoorM, zadaj @mikeza pytanie i mu sie poprawią statystyki😁, a potem zamiana @mikeza zada pytanie @DarkStoorM i od razu bedzie lepiej😁

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

jest to jakiś pomysł, ale mimo wszystko chciałbym wiedzieć jak działa ta ocena, bo jeśli allegro jakoś fikcyjnie to liczy to jest bez sensu. Na razie przez 1-2 poobserwuję sobie te statystyki, jak będzie dalej spadać, to może faktycznie trzeba zrobić taki myk 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@DarkStoorM wcześniej mogła być taka sytuacja, że potwierdziłem gościowi wysyłkę po 2-3 dniach, ale to była ze dwa tygodnie temu. Od kilkunastu dni nie miałem żadnych nowych pytań, nie rozumiem czemu spada mi ta ocena.

Byłem na urlopie i wysyłałem ludziom powiadomienia, że przesyłka się opóźni i mam wrażenie, że po tych moich mailach spadła mi ta ocena 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

U mnie już ciężki miesiąc minął po urlopie miałem sajgon wystarczyło że nie odpowiedziałem na pytanie które w sumie nim nie było bo klient tylko dziękował za transakcję ale że miałem urlop to pytań mało i jedno takie zj....ło statystykę ale teraz po miesiącu wszystko się wyczyściło .regulamin jest do bani .nie można spokojnie korzystać z urlopu trzeba niestety ciągle dla nich pracować.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@mikeza napisz ogłoszenie na FB - Szukam chętnych  /charytatywnych / do zadawania pytań na Allegro, obiecuję szybko odpowiadać.

Ps: jak chcesz to wyślę ci jakieś pytanie, daj link do tego konta, lub na jakiś produkt.Pewnie za chwilę nie ogarniesz się z odpowiedziami.🤣laughing

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

pomysł spoko, na razie poobserwuję co się będzie działo w kolejnych dniach, jak będzie dalej spadać bez pytań, to coś trzeba będzie zaradzić 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@mikeza Nie bój, nie bój- nie takie manewry się przeprowadzało

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

Nie pierwszy to temat w tej chorej sprawie - i chyba najwyższy czas, żeby Allegro tu coś zmieniło.

Ilość punktów ujmowanych za ten aspekt działalności jest kompletnie nieadekwatna do niezbyt wielkiego znaczenia tej kwestii. 

SUGESTIA: Należałoby wprowadzić to tego minimum logiki, czyli jakieś ramy czasowe. Ostatnio klient zadał pytanie o pierwszej w nocy, odpowiedziałem mu normalnie, około 8.30 rano. I do razu średni czas odpowiedzi w dół, punkty w dół. Naprawdę mamy pełnić całodobowe dyżury, żeby odpowiadać o 3-ciej w nocy na maile typu "kasa wysłana"?

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@mikeza jeżeli nie wiesz dlaczego punkty spadają to wejdź do centrum wiadomości i zobacz komu nie odpisałeś

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@dawal50 właśnie to zrobiłem, przez ostatni miesiąc na tym koncie miałem 3 zapytania, a od 2 tygodni żadnego. Nie rozumiem, dlaczego każdego dnia statystyki spadają, skoro na koncie nic się nie dzieje. Nie jest to do końca logiczne.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Serapis_
#9 Pomysłodawca#

Hehe dobre!

Jak będę chciał wykończyć konkurencję to zadam 10 pytań w środku nocy, odpowiedzi przyjdą najwcześniej rano o 9:00 , czyli z opóźnieniem takim a takim i sprzedający jest w "czarnej d..."

 

oznacz moderatorów