Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, może ktoś Mi podpowie co zrobić, mianowicie klient złożył zamówienie, następnie po pewnym czasie we wiadomości prywatnej na allegro napisał do mnie, że rezygnuje z przesyłki, ok zdarza się, nie wszyscy kupujący sami potrafią anulować zamówienie więc zrobiliśmy to na jego prośbę oczywista sprawa.
Niestety po nieco 3 miesiącach kupujący wystawił ocenę negatywną, o treści "Zerowa skuteczność" podejrzewam, że chciał wystawić ocenę do innego zamówienia, ale nie udaje mi się z nim skontaktować, a dodatkowo jako, że minęło już 90 dni o "zakupu" nie mogę nawet wysłać do niego prośby o usunięcie oceny.
Mam jednocześnie pytanie do moderatorów dlaczego kupujący może wystawić ocenę mimo rezygnacji z zakupu?
Rozumiem, że technicznie mógł ją wystawić ponieważ to nie on anulował zamówienie tylko Ja, natomiast zrobiłem to na jego prośbę i wszystko to można sprawdzić w naszej korespondencji na allegro, więc dlaczego obsługa allegro nie chce usunąć takiej oceny, w którym miejscu jest tutaj moja wina jako sprzedającego?
@q3qPL kupujący nie byli w posiadaniu twojego produktu, ale subiektywnie mogą ocenić ten sam produkt od innego sprzedawcy😋, dlatego ta ocena jest bez sensu😔
A nie jest jeszcze inaczej? Kupujący ma prawo ocenić produkt na podstawie samego zdjęcia?
Widzę, że moderatorzy też mają głęboko w poważaniu nasze pytania i nie raczą nawet odpowiedzieć...
Bo nie płynie od kupującego
Sami widzicie jak działa allegro.
Stworzono system nierzetelnych (czytaj subiektywnych) opinii o produkcie i o sprzedawcach,
nie mający nic wspólnego z rzeczywistością, szkalujący bezprzedmiotowo w/w podmioty
Każda wypowiedź kupującego i sprzedawcy wybiegająca poza rzeczowy opis transakcji powinna być automatycznie kasowana.