anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena od kupującego pozbawiająca statusu Super Sprzedawcy

pawelautoczesci
#8 Zapaleniec#

witam serdecznie, może ktoś jest mi w stanie doradzić czy jest jakieś rozwiązanie mojego problemu. sprawa wygląda tak, że ponad miesiąc temu Kupujący kupił u mnie dwie używane przetwornice do reflektorów - towar wysłałem tego samego dnia zgodnie z deklaracją. Po paru dniach kupujący zgłosił problem z transakcją przy użyciu formularza od allegro - twierdził, że jedna z dwóch przetwornic nie działa. Na części używane które sprzedaję udzielam 2-tygodniowej gwarancji rozruchowej więc od razu zaproponowałem kupującemu wyjście z sytuacji - poprosiłem o odesłanie przetwornicy, która miała nie działać, chciałem sprawdzić czy faktycznie jest uszkodzona i zwrócić pieniądze w razie gdyby nie działała. Kupujący zgodził się na takie rozwiązanie, jednak do dziś nie odesłał przetwornicy. Uznałem, że albo zaczęła działać :)) albo cały czas działała. Po 2 tygodniach pracownik allegro złożył zapytanie czy problem został rozwiązany, a kupujący nie udzielił odpowiedzi więc allegro uznało sprawę za zamkniętą. Niestety po prawie miesiącu od tego momentu nagle dostałem na pozór pozytywną ocenę "polecam" jednak ze wszystkimi parametrami 1/5* i przez tą ocenę straciłem "Super Sprzedawcę". nie mogę go odzyskać do teraz pomimo tego, że wszystkie inne oceny mam świetne, jednak przez tą jedną fatalną ocenę średnia jest za niska.... Zwróciłem się do pomoc do allegro jednak pracownicy umywają ręce twierdząc, że nie mają prawa ingerować w ocenę, bo ona nie łamie regulaminu. W mojej ocenie kupujący złamał regulamin transakcji - nie wywiązał się z warunków zwrotu, ponadto podejrzewam, że próbował mnie naciągnąć na zwrot a gdy mu się nie udało to po złości zepsuł mi jakość sprzedaży. Może ktoś podpowie mi czy jest jakiś sposób w jaki mogę się bronić? Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39

mdrogeria
#21 Demiurg#

pawelautoczesci co miałeś na myśli pisząc ,,podejrzewam, że próbował mnie naciągnąć na zwrot ,,

Twoim obowiązkiem jest rozpatrzenie reklamacji i jeśli jest zasadna pokrycie kosztów zwrotu . 

Tylko kontakt z kupującym może rozwiązać Twój problem .

oznacz moderatorów

pawelautoczesci
#8 Zapaleniec#

miałem na myśli to, że od razu zaproponowałem zwrot czyli aby kupujący odesłał do mnie wadliwy towar - wtedy mogę sprawdzić czy faktycznie nie działa i jeżeli tak to zwrócić pieniądze

kupujący zgodził się odesłać towar jednak tego nie zrobił, jak w takim wypadku miałem rozpatrzyć reklamację?

próbowałem się kontaktować z kupującym..... 

oznacz moderatorów

pawelautoczesci
#8 Zapaleniec#

próbowałem się kontaktować z kupującym - dostałem od niego wprost odpowiedź, że był zbyt leniwy by odesłać towar który uważał za uszkodzony...

oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@mdrogeria, doczytaj, @pawelautoczesci, starał się rozwiązać problem i zachował się zgodnie z zasadami, to kupujący urwał kontakt po prośbie o odesłanie towaru. Negatyw w tym przypadku jest zwykłą złośliwością, bo nie udało się nic wyłudzić. Tacy kupujący też są i nic nie można z tym zrobić. 🙂 

oznacz moderatorów

pawelautoczesci
#8 Zapaleniec#

dokładnie tak... liczę jednak, że da się jednak jakoś bronić przed takimi sytuacjami dlatego zacząłem tą dyskusję 🙂 pozdrawiam

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@uEdka To był pozytyw, ale z * na 3x1😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@Knowhere, pozytyw jak negatyw.🙃

Wiesz, jak ktoś się do ciebie uśmiecha, to nie znaczy, że jak się odwrócisz to nie wbije ci noża w plecy. 🙂

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@uEdka Dlatego nigdy do nikogo nie odwracam się plecami, a jeśli już, to z jednym okiem z tyłu głowy😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@Knowhere, i słusznie 👀

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@Knowhere 👍 mówisz, masz 👁. Może się przydać 🧐

oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

W twoim przypadku a sam też miałem podobny klient napisał mi noty 1/5 we wszystkich kategoriach z dopiskiem"polecam" ale po zgłoszeniu allegro go szybko usunęło uznając go za pomyłkę kupującego no bo jak można dostać jedynki i jednocześnie być polecanym innym.Pisz do allegro ponownie może odbierze ktoś kompetentny który umie czytać ze zrozumieniem ,możesz też pisać do kupującego o unieważnienie komentarza.

oznacz moderatorów

pawelautoczesci
#8 Zapaleniec#

próbowałem już dwukrotnie do nich pisać jednak za każdym razem umywają ręce twierdząc, że kupujący cytuję - "może być zadowolony z transakcji jednak mieć bardzo surowy system oceniania".

do kupującego również pisałem. odpowiedział mi wprost że był leniwy więc nie odesłał towaru.... wróciłem z wiadomością od niego do allegro jednak nadal nie widzą u niego winy....

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#19 Nestor#

@pawelautoczesci Serio tak napisali? Zadowolony ale surowo oceniający. Komedia 🤣🤣

_____________
Kama
oznacz moderatorów

pawelautoczesci
#8 Zapaleniec#

też nie dowierzałem czytając tą wiadomość... później zaprezentowałem screeny z rozmowy z kupującym, gdzie napisał wprost, że był zbyt leniwy by odesłać towar i byłem pewny, że to "otworzy oczy" allegro... jednak to nic nie zmieniło

oznacz moderatorów

gpautoservices
#8 Zapaleniec#

dla allegro zawsze winny jest sprzedający....

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

mwmonety owszem , ale pawelautoczesci pisze ,że kupujący otworzył dyskusję i nie oznaczył jej jako rozwiązana . Na tej podstawie allegro pewnie odmówiło usunięcia oceny ..... ale próbować można wręcz trzeba .

oznacz moderatorów

pawelautoczesci
#8 Zapaleniec#

nie oznaczył jej jako rozwiązanej, jednak allegro z automatu to zrobiło gdy nie odpowiadał przez dłuższy czas... ocena została wystawiona już długo po tym jak dyskusja została zamknięte

oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

@pawelautoczesci Wychodzi na to że według allegro NEGATYW I POZYTYW to jest to samo ,bo leniwy klient ma zawsze rację i to jemu chwała i pokłony są należne.

oznacz moderatorów