anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena pozytywna, ale gwiazdek tylko po jednej

Kryzek
#8 Zapaleniec#

Spotkała mnie niemiła sytuacja. Kupujący wystawił ocenę polecam, ale ocenił 'zgodność z opisem' i 'obsługa kupującego' na jedną gwiazdkę. Na szczęście okazało się, że to pomyłka i kupujący chętnie zmienił ocenę, ale... Sprawdziłem jak to działa i okazuje się, że nie ma żadnego zabezpieczenia przed wystawieniem takiej oceny. Jeśli zaznaczam 'nie polecam' pojawia się coś w stylu 'spróbuj najpierw otworzyć dyskusje ze sprzedającym'. Natomiast jak zaznaczam po jednej gwiazdce żadnej takiej informacji nie ma. Dodatkowo, zwłaszcza na telefonie łatwo o pomyłkę w klikaniu w gwiazdki. Moja propozycja do wdrożenia na cito to aby przy zaznaczeniu jednej gwiazdki pojawiał się taki sam komunikat jak przy zaznaczeniu 'nie polecam'. Oszczędzi to czasu i nerwów i zarówno sprzedającym jak i kupującym. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kryzek Cześć. Rozumiem Twoje obawy, jednak są to sytuacje marginalne i nie planujemy takiego wdrożenia. W razie oczywistych pomyłek możemy zainterweniować: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kiedy-mozemy-ingerowac-w-opinie-kupuja... 

oznacz moderatorów

Kryzek
#8 Zapaleniec#

zapoznałem się z informacjami z linku i wśród sytuacji, w których Allegro może usunąć komentarz nie ma takiej jak opisałem wyżej. Jest tylko coś takiego:

 

"Kupujący wybrał niewłaściwy typ oceny – wystawił ocenę Nie polecam, a zgodność z opisem i obsługę kupującego ocenił na 5 gwiazdek."

 

Opisany przeze mnie przypadek dotyczy sytuacji odwrotnej - kupujący wystawił ocenę polecam, a zgodność z opisem i obsługa kupującego ocenił na jedną gwiazdkę. Czy w takiej sytuacji też można liczyć na pomoc Allegro, mimo, że nie jest ona wymieniona w linku powyżej?

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kryzek Do każdej sytuacji podchodzimy indywidualnie. Generalnie w pierwszej kolejności zawsze warto podjąć próbę kontaktu z Klientem. A jeśli będzie taka potrzeba, to napisz do nas 🙂 

oznacz moderatorów