anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena pozytywna i negatywna do powielonych zamówień, 1 z 2 opłacone

Adekpol
#13 Ambasador#

Streszczając tą dziwną sytuację

 

Klienta zamówiła 2 takie same kubki, opłaciła tylko 1 z 2 zamówień.

Wysłaliśmy produkt, oczywiście do opłaconego zamówienia, wszystko zgodnie z opisem jak i terminami- 100% idealna transakcja.

Dziś dostaje opinie pozytywną do nieopłaconego zamówienia, oraz negatywną do opłaconego zamówienia.

Ocena pozytywna: zgodność z opisem 2/5, koszt wysyłki (8,99) 2/5,  obsługa kupującego 3/5

Ocena negatywna: zgodność z opisem 2/5, koszt wysyłki (8,99) 3/5, obsługa kupującego 5/5

Po otrzymaniu informacji, wg. klientki jest to ocena tylko i wyłącznie za produkt (w ocenie transakcji)

i nie zgadza się jej z opisem, tzn metalowa rączka w metalowym kubku nagrzewa się ( w opisie nie ma informacji odnośnie, jej nienagrzewania się, plus to jest chyba logiczne nie?)

Allegro oczywiście wywalone jojo na to wszystko

 

Jak można oceniać nieopłacone zamówienie, dodawać losowe ilości gwiazdek wg. widzimi się oraz oceniać produkt w transakcji..

 

wt.png

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Napisz do allegro prośbę o usunięcie tego pozytywnego komentarza - zamówienie nie opłacone to powinni usunąć - a negatyw nawet po usunięciu pozytywa nie będzie się liczyć do średnie wiec nic nie stracisz 😄 

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

*średniej 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Adekpol spróbuj napisać do allegro o anulowanie negatywu podpierając się brakiem wpłaty . Ocena jest bez treści i tu może być problem , ale sprobować warto .

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#
oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Pisałem już z Allegro-Bot

Mogą usunąć pozytywną opinie- nieopłacone zamówienie

Nie usuną negatywnej- opłacone zamówienie

oznacz moderatorów

Client:79577720
#14 Krzewiciel#

@Adekpol i w tym momencie nic nie tracisz 😄 jedynie ocena będzie przez rok szpecić w zakładce komentarze. Ale tak jak pisałem wcześniej nie liczy się do średniej 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

zadzwoń do tego kupującego i wyjaśnij mu, że kupił ten sam produkt dwa razy

jeżeli ma z tym problem niech wini allegro

@msniezek @cloudcloud kiedy serwis uniemożliwi podwójne zakupy w podobnych sytuacjach?

powinna być wdrożona czasowa blokada ponownych identycznych zamówień lub chociaż informowanie Kupującego, że kupuje drugi raz to samo

oczywiście zwrcacie bez problemu pobrana prowizję w takich sytuacja ale początkujący użytkownicy gubią się przy tego typu zdarzeniach i nie zawsze wiedzą co z tym fantem zrobić

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Adekpol z zasady nie ingerujemy w oceny od kupujących. Robimy to wyłącznie wtedy, gdy są one niezgodne z naszym regulaminem. Możesz zgłosić nam, jak najbardziej komentarz, o którym piszesz. Przeanalizujemy sprawę. 

Z doświadczenia powiem tylko, że nie zawsze dla kupujących pewne kwestię są oczywiste, czy logiczne. Dlatego zachęcam do dodawania możliwie obszernego opisu produktu.

Myślę, że większość z nas kojarzy słynną sprawę dużej sieciówki jedzeniowej, która dotyczyła braku informacji na kubku o tym, że kawa jest gorąca. Skarżący klienci, wygrali sprawę... Niektóre rzeczy zaskakują nas w mało pozytywny sposób.

W razie dodatkowych pytań, dawaj nam znać.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@cloudcloud "Myślę, że większość z nas kojarzy słynną sprawę dużej sieciówki jedzeniowej, która dotyczyła braku informacji na kubku o tym, że kawa jest gorąca. Skarżący klienci, wygrali sprawę..." - owszem, ale to było w US&A, gdzie sprawy załatwia się głównie przez adwokatów i można wygrać w przypadku prawie każdej bzdury. Poza tym spora część przeciętnych zjadaczy hamburgerów jest na tyle głupia (wystarczy pooglądać sondy uliczne), że w instrukcji obsługi muszą mieć napisane, że np. nie wolno wkładać makówki do mikrofalówki celem wysuszenia włosów.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

@cloudcloud

 

Bardziej mi chodzi o tą abominację, nie dosyć że można wystawić opinie do nieopłaconego zamówienia, klient wystawia raz pozywytną a raz negatywną opinie, losowo daje gwiazdki

Gdzie tu jest subiektywna opinia, wszystko się oparło na podstawie kaprysu i ni jak ma się z prawdziwością, już pomijam fakt opisu opinii, metalowy kubek z metalową rączką się nagrzewa..

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Adekpol rozumiem waszą frustrację, mam nadzieję, że przyszłe zmiany rozwiążą część problemów.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@cloudcloud Czyżby szykowała się zmiana w systemie komentarzy?

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów