Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mamy ogólną ocenę na poziomie 99,2% . Natomiast w analizie jakości sprzedaży w ocenie od Polecenia od kupujących: jest 94% i jest to "stan nieakceptowalny". Nie bardzo rozumiem gdzie jest problem i jak mogę poprawić te 94%. Proszę o informację.
Ogólną ocenę masz z ostatniego roku, a polecenia od kupujących w jakości sprzedaży masz z ostatnich 30 dni, stąd różnica.
Żeby poprawić "stan nieakceptowalny", wystarczy poczekać, aż się stare negatywy przedawnią (czyli będą starsze niż 30 dni) i nie nałapać nowych.
Przy okazji: stan nieakceptowalny w jednej kategorii to nie jest problem. Problemem jest dopiero nieakceptowalny stan całej jakości sprzedaży...
dziękuję za odpowiedź.
@rowery-sanki W tym artykule znajdziesz wyjaśnienie jak mierzymy jakość sprzedaży w obszarze Oceny od kupujących. Mam nadzieję, że okaże się on pomocny.