Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ciągle wymagacie, aby metrowe przedmioty ładować do paczkomatu. Kolanem upychać, połamać czy jak? To dyskryminacja i zaniżone ocenianie Sprzedawców długich przedmiotów. Miało to być naprawione w lutym.
@nikl, komunikat jest po prostu ogólną informacją o danym aspekcie sprzedaży.
No błagam! Mam do czynienia z darmowym sklepikiem pisanym przez studenta, czy profesjonalnym kosztującym tysiące złotych? Bądźmy poważni. Wymaga poprawy, to wymaga poprawy. Nie zalecamy, nie proponujemy, tylko wymagamy i stosujemy karę obcięcia punktów za nie wykonanie wymagań.
Naprawicie to czy nie? Tak sobie tylko gadamy na ludzkim firewallu, a projektanci śpią spokojnie? Nie dowiedzą się co sknocili?
@nikl na taki logiczny wywód otrzymałeś jednozdaniową odpowiedź, to chyba wiele mówi o podejściu allegro do Twojego problemu…
btw, jeżeli komuś odpowiadasz, oznaczaj go za pomocą @ – tak łatwiej się czyta dyskusję
@domkar04 Ja chwalę tą odpowiedź. Oznacza ona, że wszelkie wymagania Allegro możemy od dziś traktować jako "ogólne informacje o aspekcie sprzedaży". Coś jak kodeks piracki, czyli tylko wskazówki, a nie zbiór obowiązków i praw.
@mr_oma hmm skoro odpowiedni poziom sprzedazy jest liczony ilością zgromadzonych punktów to jeśli ktoś ich nie otrzymuje ( bo nie ma takiej możliwości) to troche tak jak obcięcie.
Wiem że można to nadrobić w innych obszarach niemniej te punkty które bez wysiłku za free otrzymuja osoby handlujące małymi przedmiotami już są nie do osiągnięcia dla sprzedających przedmioty o wiekszych gabarytach.
To faktycznie taka troche kara.