Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
List polecony ma status doręczony. Kupujący twierdzi, że niczego nie odbierał. Doradziliśmy sprawdzenie skrzynki czy list tam jest lub udanie się na Pocztę w celu sprawdzenia podpisu przy odbiorze (może domownik odebrał lub sąsiad). Kupujący stwierdził, że to my mamy obowiązek zająć się tym problemem i zadbać o dostarczenie zamówienia. Proszę o poradę jak to wygląda pod względem regulaminu. Z naszego punktu widzenia przesyłka została prawidłowo dostarczona.
@music-box2 skoro jest doręczony tzn że twoja odpowiedzialność za paczkę wygasła w momencie doręczenia
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o poradę jak mam dalej rozmawiać z Klientem, co mogę zrobić.
@music-box2 przedzwoń do placówki poczty gdzie był odbiór i poproś kierownika na rozmowę niech sprawdzi kto podpisywał protokół odebrania, tylko że jest 1 haczyk kto był nadawca paczka z allegro przez smarta nadawca allegro czy ty na umowie własnej. Druga rzecz to sprzedałeś towar jako firma czy jako prywatny sprzedawca?
https://ereklamacje.poczta-polska.pl/wniosek_reklamacyjny/customer-type Składasz reklamację informując klienta o tym fakcie. Poczta ma 30 dni, na odpowiedź. Do tego czasu ( decyzji reklamacyjnej z poczty) przesyłkę uważasz za doręczoną, poinformuj o tym klienta. Nie wejdzie zaginięcie w formularzu jak status ma doręczony w systemie, więc wg rady opiekuna z poczty zaznaczasz brak zawartości i lecisz.