anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odmowa sprzedaży produktu

e_company
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, proszę o podpowiedź, czy mogę odmówić sprzedaży produktu jeśli wiem, że kupujący nie ma dobrych intencji?

Reklamowałam u niego towar (zakupiłam, dotarł uszkodzony, sprzedawca nie chce uznać reklamacji), i nagle kupuje ode mnie produkt. Produkt ma być personalizowany, dla chłopca o imieniu Jasiu, ale koloru różowego.

Wszystko nie wygląda normalnie.

Czy mogę nie zrealizować zamówienia i anulować transakcję?

Z góry dziękuję za odpowiedź

 

 

 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

konto zamknięte
Nie dotyczy

@e_company no to witam w klubie 🙂 Ja już 2x miałem taką sytuację, że nieuczciwy sprzedawca się mścił dokonując u mnie zakupu.

Nie odmawiaj realizacji tego zamówienia.

Nie dawaj pretekstu do negatywa.

Wykonaj zlecenie. Nagraj później proces pakowania. Jak wyglądał produkt, co pakowałaś, w co zapakowałaś itp. Wszystkie detale.

No i wyślij.

Jak będzie chciał odstąpić od umowy to nie może, bo produkt jest robiony pod zamówienie więc nie przysługuje mu tutaj możliwość zwrotu 🙂

A jak da Ci negatywa z dziwną argumentacją albo bez, to mając nagranie, masz niezbity dowód do sądu. Nauczysz drania pokory. Ja tak już 1 nauczyłem. Obecnie drugi się zastanawia czy iść ze mną na wojnę. Na razie była dyskusja (przeterminowała się, więc może zmądrzał bo go poinformowałem o konsekwencjach).

oznacz moderatorów

e_company
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@e_company Oj on tylko się mści, może jest dobrym człowiekiem i ma chwilę słabości. Pójdzie z Jasiem do KK i się wyspowiada, a później wystawi ocenę (komentarz), oczywiście negatywny.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@e_company Proszę.

@nat_not @_HolaOla_ @msniezek @cloudcloud czy możecie się wypowiedzieć czy Allegro planuje jakieś zmiany pod kątem tego typu sytuacji?

Jest to coraz częstsza praktyka.

Więc może warto by było albo zmienić system komentarzy, o co wnioskuje wiele osób, aby był przede wszystkim sprawiedliwy, albo zacznijcie wyciągać konsekwencje wobec tego typu sprzedawców. Nie może być tutaj tego typu wojenek, zemsty itp. Natomiast z własnego doświadczenia wiem, że Allegro się takim sytuacjom biernie przygląda i nie podejmuje ŻADNYCH kroków, aby pomóc poszkodowanemu sprzedawcy, który spotyka się z tego typu odwetem. Zakładanie spraw sądowych w związku z tym nie jest rozwiązaniem bo o ile sprawa jest bez problemu do wygrania, o tyle problemem może być czas i odległości jakie poszkodowany musi pokonać.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedawcy sami sobie "ryją". 😁

oznacz moderatorów

e_company
#8 Zapaleniec#

A czy mogę wysłać wiadomość do Allegro, z opisem sytuacji i otrzymać zgodę na anulowanie transakcji (i możliwości wystawienia komentarza).

Czy ten sprzedawca będzie wówczas widział tą wiadomość (muszę podać jego nazwę konta).

Spór ze sprzedawcą rozpoczęłam o 12:07 a zakup u mnie było 12:09 🙂

Dziwny zbieg okoliczności, prawda?

W między czasie mało uprzejmy telefon od Pana.

 

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@e_company nie wydajemy zgód na anulowanie transakcji, nie mamy takich uprawnień - to mógłby zrobić wyłącznie sąd. Odmawiając sprzedaży narażasz się na konsekwencje wynikające z Regulaminu (w tym np. negatywny komentarz, brak zwrotu prowizji).

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@e_company  napisz co go tak rozwścieczyło, bo mam wrażenie że jesteście siebie warci 🙂 wymieńcie się negatywami i zapomnij bo można spożytkować ten czas na ciekawsze rzeczy  😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@kostas11 niekoniecznie muszą być siebie warci. Ja ostatnio miałem taki przypadek tylko dlatego, że miałem "czelność" zgłosić sprzedawcy reklamację i upomnieć się o swoje prawa. Z zachowaniem pełnej kultury, zwrotów grzecznościowych itp. Pierwszy przypadek z kolei (zakończony sądownie) też nie był niczym sprowokowany, ot, zwykła ocena transakcji (ale z zasadnymi notami, nie jak niektórzy, że dają po 1* za wszystko; ja wtedy dałem np. 5 za czas wysyłki-jeszcze był wtedy oraz jakieś 2-3 za pozostałe; ale opisałem w czym był problem - generalnie chamskim zachowaniu sprzedawcy, który robił problem Z WYMIANĄ na większy rozmiar ubrania, bo sam źle wszystko wymierzył i podał w aukcji; więc wymieniałem na swój koszt, a nie zwracałem aby robił problemy).

Ludzie po prostu teraz tacy są.

Ja gdybym np. wygrał w LOTTO to bym się zaszył gdzieś na uboczu, na kilku hektarach, ogrodzony wysokim murem od tego całego "towarzystwa".

Tak mi już niektórzy ludzie dali w kość, że mi się czasami wszystkiego odechciewa. Straciłem wiarę w normalność ludzi, a już na pewno naszego narodu. Choć podobno wszędzie jest taka tendencja, że jeden drugiemu dogryza ile może.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Pisałem Ci w którymś wątku, gdy o to pytałeś, że (podobno) wystarczy złożyć sprawę w sądzie w swoim mieście w trybie postępowania uproszczonego i wtedy grasz u siebie, a pozwany na wyjeździe😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

e_company tak , mam takie coś za sobą , w tle negatyw i nierozwiązana dyskusja 🤔

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@e_company  jak małe dzieci 🙂  pewnie że możesz nie zrealizować ale licz się z negatywem i innymi konsekwencjami 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mSport_com_pl
#9 Pomysłodawca#

Art. 135. [Ukrywanie towaru]
Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu detalicznego lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia sprzedaży takiego towaru, podlega karze grzywny.

oznacz moderatorów

mourningrise
#9 Pomysłodawca#

W moim przypadku gdy mam taką sytuację ze sprzedającym to na wszelki wypadek dodaje go do czarnej listy, żeby nie mścił się w taki sposób później.

oznacz moderatorów