anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odmowa zwrotu produktu a jakość sprzedaży

abielizna__pl
#7 Wielbiciel#

Kupujący zgłasza zwrot produktu, który ma wyłączone prawo do zwrotu.

Produkt wraca do Sprzedającego, a Sprzedający zwrotu NIE PRZYJMUJE i odsyła produkt Kupującemu.

Klient ma swój produkt, a Sprzedający zapłatę za niego.

Jak w tej sytuacji wyglądają parametry jakości:

- "szybkie zwroty wpłat od klientów"

- " brak zwrotów od klientów"

W którym parametrze są naliczane punkty?

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

majteczki_com_pl
#8 Zapaleniec#

Przekazałaś do wykluczenia te zamówienia? Jaki efekt? ŻADEN.

Nadal jakość sprzedaży jest obniżona.

Czy możesz mi to wyjaśnić, dlaczego działacie na moją szkodę? I to już po zgłoszeniu przeze mnie problemu i informacji od Ciebie o jego rozwiązaniu?

Czemu to ma służyć?

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#11 Animator#

niestety allegro nie działa tak sprawnie z usuwaniem zamówień ze statystyk, co obniżaniu oceny.

sama jak zgłaszałam ostatnio, ze kurier one nie odbierał ode mnie zamówienia i miałam przez ICH OSOBISTYCH DOSTAWCOW problemy to czekałam UWAGA 28 dni 

SMIECH NA SALI

Jawne działanie na szkodę sprzedawcy - nie ponosząc odpowiedzialności za swoja własną metodę dostawy 😕 tym samym sami doprowadzili, że wyłączyłam dostawy dzisiaj, na ich życzenie 

Działa to jak spółka państwowa a nie prywatna.

oznacz moderatorów

majteczki_com_pl
#8 Zapaleniec#

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Dlaczego nadal te zamówienia nie zostały WYKLUCZONE?

Dlaczego nadal nie mam odpowiedzi na moje pytanie z 18.06?

Czy wasza taktyka, to czekanie 30 dni, aż się te zamówienia same wykluczą?

CZY MAM ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ Z ŻĄDANIEM REKOMPENSATY?

 

 

oznacz moderatorów

majteczki_com_pl
#8 Zapaleniec#

i jak?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@majteczki_com_pl Przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Żeby uniknąć podobnych problemów, pamiętaj, by podawać nam numery zamówień, a nie płatności. Zamówienie nr bb0e76e1-1cf4-11ef-a9fc-ed3656384703 zostało wykluczone ze statystyk. Dwa pozostałe, zgłoszone 17 czerwca, już się do nich nie wliczają.

Zamówienie nr f750e720-2efe-11ef-a045-79eb09cf15d3 przekazałam dzisiaj do wykluczenia. Jutro przestanie być brane pod uwagę w statystykach jakości sprzedaży.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

zosia_gry
#8 Zapaleniec#

@abielizna__pl polecam zlozyc do pomocy allegro reklamacje na dzialanie systemu ponieważ błędnie naliczyl wasza jakosc sprzedaży. to wszystko powinno byc robione automatycznie bez manualnej kontroli sprzedawcy a tym bardziej powinno zostac naprawione na przyszłość. pansywa roszczeniem moze byc rekompensata pieniezna i/lub naprawienie systemu

oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#11 Animator#

Mi to już się nawet reklamacji składać nie chce 😕 zero reakcji 

słałam zawiadomienie czekam tydzień i nic 

kiedys nawet konsultant (pewnie nowy) napisał że zostało wykluczone. Okazało się że nie - tylko czeka na wykluczenie. Złożyłam reklamację bo miałam obniżoną jakoś sprzedaży dalej za nie nadane paczki … jedyne co dostałam to słowo przepraszam konsultant się pomylił. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. 
jak będzie jakieś grupowe zawiadomienie na allegro z przyjemnością się dopiszę. 

oznacz moderatorów