anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odmowa zwrotu produktu a jakość sprzedaży

abielizna__pl
#7 Wielbiciel#

Kupujący zgłasza zwrot produktu, który ma wyłączone prawo do zwrotu.

Produkt wraca do Sprzedającego, a Sprzedający zwrotu NIE PRZYJMUJE i odsyła produkt Kupującemu.

Klient ma swój produkt, a Sprzedający zapłatę za niego.

Jak w tej sytuacji wyglądają parametry jakości:

- "szybkie zwroty wpłat od klientów"

- " brak zwrotów od klientów"

W którym parametrze są naliczane punkty?

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

majteczki_com_pl
#8 Zapaleniec#

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Dlaczego nadal te zamówienia nie zostały WYKLUCZONE?

Dlaczego nadal nie mam odpowiedzi na moje pytanie z 18.06?

Czy wasza taktyka, to czekanie 30 dni, aż się te zamówienia same wykluczą?

CZY MAM ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ Z ŻĄDANIEM REKOMPENSATY?

 

 

oznacz moderatorów

zosia_gry
#8 Zapaleniec#

@abielizna__pl polecam zlozyc do pomocy allegro reklamacje na dzialanie systemu ponieważ błędnie naliczyl wasza jakosc sprzedaży. to wszystko powinno byc robione automatycznie bez manualnej kontroli sprzedawcy a tym bardziej powinno zostac naprawione na przyszłość. pansywa roszczeniem moze byc rekompensata pieniezna i/lub naprawienie systemu

oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#11 Animator#

Mi to już się nawet reklamacji składać nie chce 😕 zero reakcji 

słałam zawiadomienie czekam tydzień i nic 

kiedys nawet konsultant (pewnie nowy) napisał że zostało wykluczone. Okazało się że nie - tylko czeka na wykluczenie. Złożyłam reklamację bo miałam obniżoną jakoś sprzedaży dalej za nie nadane paczki … jedyne co dostałam to słowo przepraszam konsultant się pomylił. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. 
jak będzie jakieś grupowe zawiadomienie na allegro z przyjemnością się dopiszę. 

oznacz moderatorów