Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zgłasza zwrot produktu, który ma wyłączone prawo do zwrotu.
Produkt wraca do Sprzedającego, a Sprzedający zwrotu NIE PRZYJMUJE i odsyła produkt Kupującemu.
Klient ma swój produkt, a Sprzedający zapłatę za niego.
Jak w tej sytuacji wyglądają parametry jakości:
- "szybkie zwroty wpłat od klientów"
- " brak zwrotów od klientów"
W którym parametrze są naliczane punkty?
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dlaczego nadal te zamówienia nie zostały WYKLUCZONE?
Dlaczego nadal nie mam odpowiedzi na moje pytanie z 18.06?
Czy wasza taktyka, to czekanie 30 dni, aż się te zamówienia same wykluczą?
CZY MAM ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ Z ŻĄDANIEM REKOMPENSATY?
@abielizna__pl polecam zlozyc do pomocy allegro reklamacje na dzialanie systemu ponieważ błędnie naliczyl wasza jakosc sprzedaży. to wszystko powinno byc robione automatycznie bez manualnej kontroli sprzedawcy a tym bardziej powinno zostac naprawione na przyszłość. pansywa roszczeniem moze byc rekompensata pieniezna i/lub naprawienie systemu
Mi to już się nawet reklamacji składać nie chce 😕 zero reakcji
słałam zawiadomienie czekam tydzień i nic
kiedys nawet konsultant (pewnie nowy) napisał że zostało wykluczone. Okazało się że nie - tylko czeka na wykluczenie. Złożyłam reklamację bo miałam obniżoną jakoś sprzedaży dalej za nie nadane paczki … jedyne co dostałam to słowo przepraszam konsultant się pomylił. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać.
jak będzie jakieś grupowe zawiadomienie na allegro z przyjemnością się dopiszę.