anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odpływ klientów smart ?

kostas11
#21 Demiurg#

Czy wy też obserwujecie coraz więcej zakupów bez smart ? chyba podwyżka spowodowała że nie wszystkim opłaca się go wykupywać ?

Jak kiedyś na 10 zamówień miałem jeden bez smarka lub wszystkie smart to teraz na 10 mam 4 - 5 zamówień bez smarka.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 może specyfika towaru , u mnie jak zwykle prawie wszystko ze smartem , zrobiłem od rana 20 paczek i 2 bez smarta  .... dobra gonię dalej ...

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria towar ten sam od lat 🙂 z miesiąca na miesiąc procent płacących za paczki się zwiększa 🙂  takie moje spostrzeżenie, bo sprzedaż nie spada 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika u mnie chyba nie ma różnicy , bez smarta przeważnie drobne pojedyncze zakupy .

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Sam osobiście też przestałem korzystać z tej " łaskawości" i robiąc zakupy sprawdzam tylko wiarygodność sprzedawców i opinie o jego towarze nie wnikając czy ktoś "smarcze" czy nie.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@kostas11 ludzie nie przedłużają abonamentu, bo portfele coraz chudsze. Allegro SMART wystartowało w 3 kwartale 2018 i to by się zgadzało, użytkownicy rezygnują i nie opłacają kolejnych okresów. Z resztą nie ma się co dziwić - wszystko poszybowało w górę, więc każdy ogląda grosz 10 razy zanim go wyda...

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Już jakiś czas temu zauważyłem, że sporo osób opłaca przesyłkę - zwłaszcza za paczkomaty. Nawet rozmawiałem  na ten temat z zaprzyjaźnioną firmą. Czyli - w moim przypadku - obserwacje były słuszne.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@kostas11 

@mdrogeria 

Luty  2023 57% z SMART. 

Luty 2022 53% z SMART

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@serwis-texas gdzie to można podejrzeć ? 😁

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@mdrogeria  a nie sorka, nie uściśliłem, dane z mojego sklepu.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@kostas11  Bo zakupy na Allegro stają się coraz trudniejsze, coraz bardziej bez sensu.

Wczoraj zamarzyłem sobie kupić  dekoder TV  nowego standartu.  Bez wyszukiwarki wyświetla się kilkaset stron rozmaitego szajsu, anteny, jakieś kable inne cuda, a od czasu do czasu jakiś dekoder - ze zniszczonym opakowaniem.

Wpisuję w wyszukiwarkę, owszem mniej różności ale   żeby było śmieszniej mam kilka stron dywaników modlitewnych. Jednakowych dywaników, trzeba przebrnąć przez ten szajs żeby cokolwiek znaleźć.

Dzisiaj na ekranie widzę  3 max 4 oferty, wyszukiwanie to makabra, udręka. Jeszcze nie tak dawno była lista przedmiotów, obrazek się pokazywał po kliknięciu w miniaturkę. Była wygoda, można było szybko znaleźć co się chce. Teraz to prawie niemożliwe, Allegro to portal dla  cierpliwych którzy mają czas.

Miałem smart, skończył się i mam wątpliwość czy jest sens wykupywać na kolejny rok.

Nie wierzę że są klienci którzy kupują z pierwszej strony ofert i niczego nie szukają. No może jakieś wyjątki, ale normalny klient  stara się obejrzeć kilka ofert i samemu decydować.

Zacząłem kupować na konkurencyjnym portalu i jestem zadowolony. Szkoda tylko że oferta skromniejsza, ale również mniej bzdur i reklam.

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@br. Ja to słyszę co druga rozmowę telefoniczną od Kupujących, po prostu wyszukiwanie na Allegro to dramat 

oznacz moderatorów

na-obcasach
#11 Animator#

Jak ktoś może coś kupić,skoro wpisując w wyszukiwarkę obuwie skórzane,allegro uszczęśliwia kupującego chińskim chłamem,który nawet z eko skórą nie ma nic wspólnego,bo to jakieś pcv

Dlaczego? bo skóra kosztuje 300-500zł,a chińczyk 30-50zł,więc po co klient ma przepłacać

Teraz kupujący musi buszować w tym gąszczu,zanim znajdzie to czego szuka

Niech nikt mi nie mówi,że to nie zniechęca do zakupów

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Może moderatorzy się wypowiedzą na temat wyszukiwarki Allegro 🤔 

Choć obstawiam że przeczytamy standardową wypowiedź że ich badania, spostrzeżenia, ankiety itp wskazują że Kupujący właśnie tego oczekują 😁

 

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AR_Auto_Czesci wyszukiwarka jest wciąż rozwijana, kupujący mogą wyszukiwać interesujących ofert i sortować je w zależności od tego na czym najbardziej im zależy. Jeśli macie konkretne zarzuty, które to bardzo proszę o informację i zrzuty ekranu. Wówczas będę mogła wyjaśnić to z zespołem, który zajmuje się działaniem wyszukiwarki. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

na-obcasach
#11 Animator#

@la_nika ,ależ proszę bardzo

https://allegro.pl/listing?string=cz%C3%B3%C5%82enka%20damskie%20sk%C3%B3ra%20naturalna

Co te buty mają wspólnego ze skórą naturalną,wkładkę? No bez żartów.

Jeśli ktoś szuka obuwia skórzanego,to priorytetem dla niego jest materiał zewnętrzny,wkładka ma drugorzędne znaczenie,chociaż z reguły 95% obuwia skórzanego,ma również wkładkę skórzaną.

A wy co wyświetlacie kupującemu,buty z wkładką skórzaną i trafność ich winduje do góry,bo są tanie?

Jeśli ktoś szuka samochodu,to raczej hulajnogą nie będzie zainteresowany,bo jest dużo tańsza

Rozumiem że chcecie kupującemu zaproponować najniższą cene,ale trzymajcie się określonej kategorii,a nie na siłę wciskacie mu coś,czego nie szuka

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@la_nika  " Jeśli macie konkretne zarzuty, które to bardzo proszę o informację i zrzuty ekranu."

Czy Wy tam w tym Allegro naprawdę nie macie jakiegoś ekranu żeby sobie poszukać czegokolwiek?

To bardzo ładnie że chcecie nas zatrudnić jako szukaczy, ale może w ramach relaksu podczas ciężkiej pracy zróbcie sobie małe zawody:

Wpiszcie sobie jakieś hasło na przykład "bluzka w kwiatki" i zróbcie zawody. Kto szybciej znajdzie konkretną bluzkę umieszczoną w niesponsorowanej kategorii.

Wtedy zrzuty ekranu nie będą potrzebne  a zabawa doskonała, chociaż strasznie zniechęcająca.

Jesteśmy bardzo ciekawi wyniku w minutach lub godzinach  zwyciężcy, oczywiście w pierwszej próbie szukania.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Cześć @la_nika ,

jak zawsze uznaję Twoje odpowiedzi za merytoryczne i bardzo pomocne użytkownikom, jednak ciągłe proszenie o zrzuty ekranu może rzeczywiście powoli stawać się irytujące. Dzisiaj jedna z moderatorek poprosiła o wysłanie filmu - co wywołało u mnie szczery uśmiech...

I raz jeszcze - proszę nie odbieraj tego osobiście - po prostu trochę dziwi mnie fakt, że duża firma zrzuca testowanie serwisu i zgłaszanie błędów zwykłemu Kowalskiemu...

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@biosorcerer    o tym to ja juz na forum pisałem ze 20 razy. Za każdym razem Panie udają, że nie wiedzą o co tak naprawdę chodzi i są zdziwione.

Tzn. może udają a może nie udają. Może nie udają tylko nie wiedzą co napisać - w sensie przyznać mi czy innym racje, że wyszukiwarka to dno.

Druga sprawa to, multi konta sprzedawców i tysiące tych samuch aukcji które zawalają daną kategorię.

Przykładem są męskie koszule. Klikasz TYLKO na kolor biały. I co? Wyświetlają się wszystkie kolory. Bo jakiś inaczej myślący handlarz bezmyślnie kliknął wszystkie kolory z listy podczas wystawiania aukcji. Kolejny przyklad to walizki alu...i tak w kółko.

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@biosorcerer dziękuję 🙂 Rozumiem, że może to być odbierane jako niepotrzebna prośba, jednak jest to konieczne abyśmy mogły przekazać zgłoszenie dalej. Nie zawsze jesteśmy w stanie powtórzyć opisywany błąd, a żebyśmy mogły przekazać zgłoszenie jak najdokładniej zrzuty lub filmiki z ekranem są często niezbędne. 
Ja np. korzystam podczas zakupów z wyszukiwarki Allegro i łatwo odnajduje produkty którymi jestem zainteresowana i nie zdarzyło mi się jeszcze mieć problemu z zamówieniem lub znalezieniem oferty. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów