Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W związku z rozwojem firmy obecnie tworzymy struktury pracowników z podziałem na role.
Chcemy przekazać obsługę klientów dla różnych pracowników i tu pojawia się problem. Czy ktoś się orientuje czy można nadać dostęp pracownikowi, aby miał tylko dostęp do prowadzonych rozmów oraz dyskusji w panelu Allegro?
Jeśli ktoś posiada ciekawe rozwiązanie problemu to chętnie posłucham rady.
Pozdrawiam,
Szymon
Nie da się, allegro nie ma w zamierzeniu delegowania poszczególnych czynności do różnych struktur / działów.
@kytorr A przez samą pocztę mail? nie wiem może się da.
Mi zapytania od klientów przychodzą równolegle na mail i w Allegro.Mogę odpisywać i tu i tu.
maile można obsługiwać, ale nie da się zrobić dostępu do allegro do panelu dyskusji tylko i wyłącznie.
@kytorr Tak- zapytania ok, ale dyskusje to lipa.