Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
allegro wypisuje na aukcjach sprzedawców bez ich wiedzy termin doręczenia listu : allegro-polecony na 3-4 dni
Jest to kompletną bzdurą bo codziennie mam po kilka skarg na to że listy idą po 10 czy 15 albo nawet więcej dni.
klient zakłada dyskusję , allegro wymaga rozwiązania dyskusji w 5 dni co jest w tym przypadku niewykonalne .
klient chce paczkę w 3-4 dni i co mam powiedzieć ???? bo nadałem list godzinę po zakupie i idzie już 10 dni ????
Allegro NIE CHCE SAMODZIELNIE reklamować przesyłek na poczcie twierdząc że jako sprzedawca to ja jestem do tego zobowiązany
i tu jest problem bo :
formalnie sprzedawcą jest allegro , ja wysyłam przesyłkę w imieniu allegro , tak jest w regulaminie allegro i po to otrzymujemy od allegro pełnomocnictwo do reklamacji ! innymi słowy allegro dając pełnomocnictwo przerzuca wszelkie problemy na sprzedawcę !
masz pełnomocnictwo i reklamuj sobie sam !! po co nam problemy !!
Na dodatek jako sprzedawca mogę złożyć reklamację na poczcie PO 30 DNIACH OD NADANIA !!!
i co sprzedawca może zrobić w takich przypadkach ?
@woolcomb Odpowiedź: Allegro nie zrobi NIC
Dzisiaj złożyłem reklamację - tu opis przypadku. Oczywiście załączyłem pełnomocnictwo i tym razem oczekuję zwrotu kosztów ponownej wysyłki innym, uzgodnionym z klientem spedytorem.
Problem poczty rozwiążą tylko klienci. Na razie ciągle wielu, którzy mają wybór wybiera taniej o 2 złote bo gotowa jest poczekać teoretyczne 4 dni. Z naszych statystyk około połowa dochodzi w tym terminie. Wielu rozczarowanych znajduje pocieszenie w otrzymaniu gratisowo drugiej wysyłki, która najczęściej dochodzi razem z pierwszą opóźnioną. Trzeba to wliczyć w koszty działalności. Ci co nie mają innej możliwości jak listonosz czy Żabka nadal będą wybierać tą metodę niezależnie od kosztu i opóźnień.
Tak czy siak Allegro pomoże ci jak przejdziesz na fulfilment.
"jak przejdziesz na fulfilment"
po moim trupie
Najlepiej to omijać z dala takie formy wysyłek jak allegro-polecony .Na kosztach chcesz zaoszczędzić na zdrowiu stracisz .
@woolcomb
allegro dając pełnomocnictwo przerzuca wszelkie problemy na sprzedawcę !
Mając pełnomocnictwo Allegro - masz prawo (ale nie obowiązek) zgłaszać reklamację w imieniu Allegro u Poczty Polskiej.
W mojej opinii korzystniej (zarówno dla Sprzedawcy jak i Kupującego) jest zgłaszać taką reklamację bezpośrednio w Allegro.
Przedsiębiorca ponosi ryzyko ew. uszkodzenia lub utraty rzeczy wysłanej przesyłką na podstawie Art 548 kc.