anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odroczona płatność dla firm

Client:92460396
#7 Wielbiciel#

Witam.

Złożyłem wniosek o aktywację odroczenia płatności dla firm. Otrzymałem informacje, że: "Nie mogliśmy automatycznie przyznać Ci środków w usłudze Odroczonej płatności dla Firm.".

Mogę w tej sprawie napisać zgłoszenie, email o aktywacji?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:92460396 Widzę, że Twoje konto ma status Firma dopiero od tygodnia. Kiedy wysłałeś zgłoszenie chęci aktywacji tej usługi?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:92460396
#7 Wielbiciel#

Zaraz po zmianie z konta prywatnego na firmowe. 🙂

oznacz moderatorów