Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Allegro przechodzi samo siebie.
Kupujacy zakupuje meble. Po miesiacu od odebrania paczki, zmontowaniu jej przesyła reklamacje - ze paczka uszkodzona - obita.
Na zdjeciach widzimy ze sa 2 stłuczenia, poprostu uderzone przez kogoś.
jako sprzedawca odrzucamy reklamacjie, a co robi allegro ? mowi klientowi zrob POK, po czym oddaje pieniedze a nam wystawia rachunek. i blokuj konta..
Czyli allegro wpi***a sie juz we wszystko łacznie ze uznaje za nas reklamacje i oddaje kase klientowi. uznajemy 99% reklamacji. A teraz allegro jak cos odrzucimy z automatu nakazuje składać kupujacym POK i oddaje kase za nas !!! czyli Kup rzeczy rob co chcesz i tak ci oddamy kase.
To juz koniec sprzedawania na tym syfskim portalu alleg***o.
ja miałem przypadek - opisywałem go w innych postach, że allegro wypłaciło z pok pieniądze kupującemu firmie, który zareklamował sprawny produkt kabel hdmi
reklamacje odrzuciliśmy bo produkt działał poprawnie, do tego firma domagała się zwrotu pieniędzy bo twierdzili, że kabelka już nie potrzebują nawet sprawnego
do tego nie zaksięgowali faktury, a do pok po wypłatę zgłosiła się osoba prywatna nie firma
nie musieliśmy zwracać do pok pieniędzy
ale sytuacja była dziwna
"nie musieliśmy zwracać do pok pieniędzy"
No właśnie - nie powinno interesować sprzedawców, jak Allegro wydaje swoje pieniądze. I nie, to nieprawda, że robimy to automatycznie - nie znam Twojej sprawy, ale zakładam, że rozpatrzyliśmy ten przypadek i uznaliśmy, że kupujący rzeczywiście jest z jakiegoś powodu niezadowolony, nie jest to próba naciągnięcia kogokolwiek. W takich sytuacjach - często inaczej niż sprzedawcy - uznajemy czasem, że warto ponieść pewien koszt w zamian za dobre wspomnienia kupującego. Na Zachodzie w e-handlu to standardowe zachowanie.
@msniezek mnie zupełnie nie interesuje jak allegro wydaje swoje pieniądze ale
zgodnie konstytucja obowiązującym prawem - działalność gospodarcza i praca jest prawnie chroniona - a w tym przypadku wyszedłem na oszusta i Kupujący został utwierdzony w tym temacie
i raczej psucie opinii sprzedawcy przez inną firmę to nie jest standard zachowania
w e-handlu na zachodzie
@msniezek Nie, to nie jest dobre zachowanie. To jest robienie ze sprzedawcy **piiip**y i oszusta i uczenie kupujących cwaniactwa!
@msniezek widzę że jak zawsze wszyscy się żalą obwiniając allegro jakie to złe a nie piszą wszystkiego, co za ludzie 😞 to już kolejny taki post że admini rozjaśniają sprawę i wychodzi że allegro postąpiło słusznie 😄
@mitjan-meble z meblami może być różnie. Zależy na jakim etapie klient przysłał te zdjęcia. Ja sam np. kupiłem dla córki łóżko. Przyszło chyba w 4 kartonach już prawie 3 tygodnie temu, ale jako, że mam od groma przesyłek i nie było czasu na wykańczanie pokoju, to wszystko jeszcze leży zapakowane. Właśnie montuję listwy przypodłogowe i dzisiaj pewnie zacznę skręcać łóżko i też nie wiem czy nie będzie jakichś uszkodzeń. Jednak nagram rozpakowywanie aby w razie czego sprzedawca nie miał wątpliwości. Więc jeśli klient wysłał Ci foty gdy meble były jeszcze w elementach no to sorry, ale reklamacja powinna być uznana. Chyba, że wysłał Ci złożonych mebli to wtedy wiadomo, że sam to sobie obił.
@konto zamknięte prawnie masz obowiązek zbadać paczkę przy odbiorze, jak nie nosi uszkodzeń karton a w środku są uszkodzenia macie 7 dni na ustalenie odpowiedzialności przewoźnika po tym czasie domniema się że sam uszkodziłeś towar, takie prawo przewozowe i KC są na to wyroki sądów nawet cytowałem w tym wątku 🙂 Także nagrywanie po miesiącu możesz se do swojego domowego archiwum schować 😉