Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient z Czech zrobił zamówienie z opcją płatności za pobraniem. Przesyłka nie została przez niego odebrana i po przeleżeniu paru dni w punkcie odbioru została zwrócona do nas. Złożyliśmy wniosek o zwrot prowizji ale został on odrzucony przez Allegro ponieważ
1.Zamówienie posiada dodany numer śledzenia przesyłki
2.Kupujący nie odpowiedział na nasze pytanie dotyczące transakcji
3.Nie mamy informacji o odstąpieniu kupującego od umowy
Wystarczy sprawdzić śledzenie przesyłki, które jasno wskazuje na to, że przesyłka została wysłana i dostarczona do punktu odbioru, klient jej nie odebrał i została zwrócona do nadawcy. Punkty 2 i 3 są niedorzeczne, skoro klient nie odbiera przesyłki za pobraniem to najprawdopodobniej nie będzie odpowiadał na pytania dotyczące transakcji lub odstępował od umowy. Wystarczy, że takiego zamówienia za pobraniem nie odbierze przecież nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności i nie pokrywa kosztów przesyłki. Wniosek z tego jest taki, żeby wyłączyć zamówienia za pobraniem w Czechach.
@Maxtopwatch Możesz się odwołać od decyzji o nieprzyznaniu rabatu transakcyjnego, wypełniając formularz dostępny tutaj. Nie ma gwarancji, że sprawa zakończy się pozytywnie, ale warto skorzystać z tej opcji.
@Maxtopwatch Aby uniknąć w przyszłości podobnych problemów lepiej nie udostępniać kłopotliwych form dostawy (odbiór osobisty oraz za pobraniem).