anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odstąpienie od umowy, a zużyty produkt

MAMY ROZWIĄZANIE!
Owsaid
#9 Pomysłodawca#

Cześć, 

klient zużył ~50%(może nawet więcej) zawartości produktu po czym oddaje z opisem: wada wykryta podczas używania (Produkt nie spełnił moich oczekiwań i cena nie jest adekwatna co do jakości).

Oczywiście nie zamierzamy zwrócić mu środków (nie zgłaszał wad itp.). 

 

Pytanie: Czy Program Ochrony Kupujących może stanąć po jego stronie? 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
hardybejs
#12 Orędownik#

@Owsaid nie daj się patologi kupujących ,u mnie jest to notoryczne jak u ciebie--- zwroty zdemolowanych przedmiotów zwracam kwoty adekwatnie co do zniszczeń .Allegro zawsze będzie stało po stronie kupujacych w takich kwestiach także nic ci nie pomogą klient ich pan, ale szykuj sie na negatywa

oznacz moderatorów
Owsaid
#9 Pomysłodawca#

Taki jest plan. Wyliczymy proporcjonalnie i potrącimy jeszcze od tego. W mojej branży towar nie pełen ilościowo, wart jest 50-70% pełnego nowego produktu.

oznacz moderatorów
Mac20ek00
#13 Ambasador#

Ale te kwoty mogą być znaczące i chodzi tu o fakt, nie o kwotę.

Sam wiesz, że sprzedają tu za kilkanaście tysięcy jak i za kilka zł.

oznacz moderatorów
uczciwyregulamin
#2 Obserwator#

konsument ma prawo do zwrotu nawet uszkodzonego lub w połowie zużytego towaru jesli nie spełni jego oczekiwań w ramach 14 dniowego okresu od daty odbioru przesyłki, sprzedawca natomiast ma prawo do zmniejszenia wartości rzeczy czyli ma prawo do naprawienia szkody przez kupującego, technicznie się to robi tak:

1) przyjmujemy zwrot i dokumentujemy szkodę;

2) szacujemy szkodę;

3) występujemy z roszczeniem i wystawiamy notę obciążeniową z terminem 7 dni;

4) jeśli Klient nie zapłaci kompensujemy konto wi z ma i zostaje do zwrotu różnica;

5) pojawia się problem tylko przy szkodzie uznanej za szkodę całkowitą i polskie orzecznictwo już oceniało takie case'y, lepiej więc zawsze coś zwrócić - absud ale w tym przypadku puszka to np kawałek metalu i ma on wartość to że farba nie ma nie ma już znaczenia sąd może orzec , że wiadro miało wartość i powinna ona być zwrócona Konsumentowi;

Jakub Sierak

uczciwyregulamin

oznacz moderatorów
Przemo_M
#9 Pomysłodawca#

Ja robię na allegro dziesiątki zamówień miesięcznie, na smarcie w 2 lata zaoszczędziłem 6 klocków. Zwracam towar średnio raz na 15 razy, czyli dość często, gdyby nie było takiej opcji to kupowałbym mniej i więcej w stacjonarnych.
Ale zawsze jak czuję, że mogę chcieć zwrócić taki towar to bardzo delikatnie go rozpakowuję i testuję. Tak aby sprzedawca miał jak najmniej problemu. I tak uważam to za świetną sprawę, zwroty za darmo i bezproblemowo do paczkomatu.  Ja nie wiem jak można być takim patolem i tak nadużywać możliwości zwrotu.

oznacz moderatorów