Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
klient zużył ~50%(może nawet więcej) zawartości produktu po czym oddaje z opisem: wada wykryta podczas używania (Produkt nie spełnił moich oczekiwań i cena nie jest adekwatna co do jakości).
Oczywiście nie zamierzamy zwrócić mu środków (nie zgłaszał wad itp.).
Pytanie: Czy Program Ochrony Kupujących może stanąć po jego stronie?
@Owsaid nie daj się patologi kupujących ,u mnie jest to notoryczne jak u ciebie--- zwroty zdemolowanych przedmiotów zwracam kwoty adekwatnie co do zniszczeń .Allegro zawsze będzie stało po stronie kupujacych w takich kwestiach także nic ci nie pomogą klient ich pan, ale szykuj sie na negatywa
Taki jest plan. Wyliczymy proporcjonalnie i potrącimy jeszcze od tego. W mojej branży towar nie pełen ilościowo, wart jest 50-70% pełnego nowego produktu.
Ale te kwoty mogą być znaczące i chodzi tu o fakt, nie o kwotę.
Sam wiesz, że sprzedają tu za kilkanaście tysięcy jak i za kilka zł.
konsument ma prawo do zwrotu nawet uszkodzonego lub w połowie zużytego towaru jesli nie spełni jego oczekiwań w ramach 14 dniowego okresu od daty odbioru przesyłki, sprzedawca natomiast ma prawo do zmniejszenia wartości rzeczy czyli ma prawo do naprawienia szkody przez kupującego, technicznie się to robi tak:
1) przyjmujemy zwrot i dokumentujemy szkodę;
2) szacujemy szkodę;
3) występujemy z roszczeniem i wystawiamy notę obciążeniową z terminem 7 dni;
4) jeśli Klient nie zapłaci kompensujemy konto wi z ma i zostaje do zwrotu różnica;
5) pojawia się problem tylko przy szkodzie uznanej za szkodę całkowitą i polskie orzecznictwo już oceniało takie case'y, lepiej więc zawsze coś zwrócić - absud ale w tym przypadku puszka to np kawałek metalu i ma on wartość to że farba nie ma nie ma już znaczenia sąd może orzec , że wiadro miało wartość i powinna ona być zwrócona Konsumentowi;
Jakub Sierak
uczciwyregulamin
Ja robię na allegro dziesiątki zamówień miesięcznie, na smarcie w 2 lata zaoszczędziłem 6 klocków. Zwracam towar średnio raz na 15 razy, czyli dość często, gdyby nie było takiej opcji to kupowałbym mniej i więcej w stacjonarnych.
Ale zawsze jak czuję, że mogę chcieć zwrócić taki towar to bardzo delikatnie go rozpakowuję i testuję. Tak aby sprzedawca miał jak najmniej problemu. I tak uważam to za świetną sprawę, zwroty za darmo i bezproblemowo do paczkomatu. Ja nie wiem jak można być takim patolem i tak nadużywać możliwości zwrotu.