Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam takie pytanie odnośnie odstąpienia od umowy i nieodebrania paczki DPD.
Mianowicie klient 14 października (piątek) kupił od nas krzesło, zostało ono tego samego dnia wysłane a klient złożył odstąpienie od umowy w sobotę. No nic by się nie stało, gdyby paczkę odebrał i normalnie zwrócił.
Problem jednakże jest taki, że przy odbiorze odmówił zwrotu, przez co przewoźnik obciążył nas kwotą 12,99 zł za zwrot do nadawcy.
Czy w tej sytuacji jesteśmy stratni za przesyłki w obie strony czy nawet pomimo tego, że jest to odstąpienie, możemy obciążyć kwotą zwrotu kupującego?
@GrawlasSP klient nie dopełnił obowiązku jaki na nim ciąży po zawarciu transakcji czyli odbiór przesyłki , tak masz prawo domagać się od klienta pokrycia kosztu , do którego się przyczynił swoim działaniem .
Czyli mogę zwrócić całość - koszt zwrotu, czy dopiero po zwrocie całości mogę się domagać pokrycia powrotu?
@GrawlasSP tak , możesz umniejszyć kwotę zwrotu , ALE ! przed jego wykonaniem poinformuj o tym klienta odpowiednio uzasadniając swoją decyzję .