Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam Szanowny dział bezpieczeństwa Allegro. Dziękuje za odpowiedz aczkolwiek, powód dostałem i jest to art. 2.10. i 8.7 . A za co dokładnie jak sprzedawałem legalnie . Dawałem państwu wysokie marże i tylko 1 opinia negatywana była . Ja chciałem z państwem współpracować i dalej chcę ale , jeżeli państwo nie chcą mi pomóc to państwo szanowny dziale bezpieczeństwa zabraniacie i blokujecie mi zarabianie na życie . Proszę mi napisać jak mogę odzyskać konta bo miałem 3 konta ale pod te same płatności podpiętą kartę . Naprawdę proszę mi pomóc. Po drugie nie miałem z nikim sprzeczek bo juz dawno temu wyjaśniłem sprawe z klientką . ALLEEGO drogie piszę do was już 10 miesięcy i cały czas dostaję od państwa tą wiadomość że konto nie ulegnie zmianie. Chcieliście zdj faktur .A ja napisałem że nie wystawiam faktur. TO zdj zamówień wysłałęm ale screny nie mogą być . Wysłałem po raz kolejny to nie wszystkie zdjęcia były nie wyrazne. ZA 4 razem wysłałem ale plik przekroczył 25mb i ktoś , napisał ze prosilimy Pana o to to by Pan miał konto odblokowane a tak, to ma Pan na czas nieokreślony. Wałków i przekrętów nie robiłęm na allegro . Mam zablokowane 3 konta bo mam po te samą płatność podpięte. Sprawę mogę złożyć do Rzecznika Praw Obywatelskich bo ALLEGRO nie podało mi POTĘZNEGO powodu dlaczego konto zawieszone . Proszę dobrze przeczytać tą wiadomość i ja chce z wami współpracować żeby odzyskac konta . Dział jest raczej po to by pomóc a nie podkładał kłody co niekturym pod nogi . Dlaczego teraz coraz częściej dużo ludzi traci konta na ALLEGRO ? Ja nie mam nic do ukrycia jestem czysty w stosunku do państwa i działu nie oszukuje WAS . 10 MIESIECY PISZĘ JUŻ BY ODZYSKAĆ KONTO . BO MI ZALEŻY . Proszę o POMOC
Pozdrawiam
@Client:104421025 Bardzo mi przykro, ale na Allegro Gadane nie jesteśmy w stanie pomóc Ci w tej kwestii. Dział Bezpieczeństwa Transakcji znajdziesz tutaj i kontakt mailowy to jedyna droga, aby wyjaśnić sprawę blokady konta (po uprzednim zalogowaniu się na konto, którego dotyczy sprawa).