Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy was też wkurza wysyp aukcji od Chińczyków z błędnymi tytułami, błędnymi opisami (już pomijam jakość tłumaczenia translatorem...), w niewłaściwych kategoriach?
Takie oto komputery stacjonarne ma jeden z majfrendów w swojej ofercie: https://allegro.pl/uzytkownik/Wordbpshop/komputery-stacjonarne-486?bmatch=cl-dict55-ctx-ele-1-4-1106 - peruka dla lalek, jakieś przedłużacze, złoty króliczek i świecące drzewko.. Można się pośmiać, bo na tym konkretnym koncie jest 1133 stron ofert (!)
Tutaj inny fantastycznie dobiera słowa w kodzie produktu: https://allegro.pl/oferta/ryz-9526318223 "na weselne cukierki deserowe w formie bufetu lody". Ten ma 2000 stron ofert, więc na heheszkach z opisów można spędzić miło sporo czasu.
O, jakie ładne zdjęcie w miniaturce, takie regulaminowe: https://allegro.pl/oferta/14-sztuk-masy-uszczelniajace-dysze-9263305899
Wołam moderatorów @msniezek @nat_not - jak to jest, że my jako polscy sprzedający jesteśmy dokładnie rozliczani z prawidłowości oferty, zdjęć, kategorii; podajemy eany, numery buta, *iuta, a Chińczycy zalewają serwis takim szajsem?
Wkurza mnie to nie tylko jako sprzedawcę, wkurzam się też jako klient!
a wiecie, co jest najlepsze? istnieje platforma sprzedażowa allegro w języku chińskim! allegro chińskich sprzedawców wspiera, bo ma z tego dochody!!!
niżej cytuję zapis regulaminu w zakładce zwroty sprzedawcy z Chin. zapis niezgodny zarówno z regulaminem allegro jak i przepisami prawa. Dlaczego Allegro nie reaguje.
Ciekawsze fragmenty podkreśliłem.
shenghedianzishangwu@outlook.com
1. Towar zwracany/wymieniany powinien być w takim samym stanie, w jakim został otrzymany.
2. Towar zwracany/wymieniany (w tym: wypełnienie opakowania, opakowanie, akcesoria, instrukcja, metka itp.) muszą być w komplecie. Produkty odzieżowe itp., nie mogą nosić na sobie wyraźnych śladów użytkowania czy czyszczenia, a metki nie powinny być uszkodzone (powyginane, rozdarte itp.). Meble i inne podobne produkty, a także elektronika muszą mieć nienaruszone elementy metalowe, bez otarć, zadrapań czy jakichkolwiek innych śladów zniszczenia. Przed zwrotem towaru prosimy o wykonanie jego fotografii, by osoba z obsługi klienta mogła potwierdzić, że produkt może zostać sprzedany po raz kolejny.
3. W przypadku zwrotu/wymiany towaru należy wpierw skontaktować się ze Sprzedawcą:
a) w przypadku zwrotu: podać przyczynę zwrotu, numer zamówienia, numer przesyłki. Koszty zwrotu ponosi Kupujący. (Zwrot pieniędzy po otrzymaniu przesyłki przez Sprzedawcę. W przypadku braku kontaktu ze Sprzedającym przed wysłaniem zwrotu – odmawiamy przyjęcia przesyłki).
b) w przypadku wymiany towaru: podać model oraz kolor wymienianego towaru, numer zamówienia, numer przesyłki, adres dostarczenia towaru oraz dane adresata oraz jego numer telefonu. (Wymiana towaru następuje po otrzymaniu przesyłki przez Sprzedawcę. W przypadku braku kontaktu ze Sprzedającym przed wysłaniem towaru – odmawiamy przyjęcia przesyłki).
@BURZYNSKID czekaj, wyręczę @nat_not i wkleję gotowca
"Dziękuję za zgłoszenie. Podjęliśmy już działania dotyczące tego konta."
@BURZYNSKID Wysłaliśmy sprzedającemu upomnienie. Teraz ma czas na wprowadzenie zmian w tej zakładce.
Ile ma czasu?
Po prostu szkoda słów na wasze podejście. Totalnie olewacie to, że allegro ma końcówkę ".pl" , widać to po fakcie, że nie można odfiltrować produktów oznaczonych jako "kraj wysyłki Chiny".
Razem z kolegami planujemy zrobić obszerny film na Youtube o tym jak pazerne allegro przyzwala na zwalczanie polskiego sprzedawcy, uwzględniając to, co Pani tu pisze (czyli robienie kretyna z klientów jak obsługa Mercedes podczas słynnej akcji z modelem S63 AMG na YT), po prostu żenujące podejście, albo całkowite lenistwo z waszej strony.
Dobrze radzę - weźcie sprawy w swoje ręce, nie wyręczając się ludźmi, którzy nie pracują w dziale moderatorskim i nie dostają pieniędzy za czytanie komentarzy, bo zawiedzionych waszym podejściem jest coraz więcej, a w końcu sprawa na tyle stanie się głośna, że wyparuje wam dużo polskich sprzedawców i i tak zrobicie porządek, żeby prezes miał na paliwo i premie świąteczne. Choć pewnie jak zostaną same chińczyki to i tak nic nie stracicie 😉 Ale nowe allegro ktoś kiedyś może założyć
@kubasupermax "jak obsługa Mercedes podczas słynnej akcji z modelem S63 AMG na YT" - to był niezły cyrk, trzeba szczerze przyznać🤣
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Po tym co obejrzałem napewno nie kupię już więcej mercedesa.
nat_not po waszym niby upomnieniu minęło 10dni,zadnych zmian, co dalej?
https://allegro.pl/oferta/r-40-buty-damskie-dr-martens-martensy-jadon-glany-9897387483
@aragil Skontaktowaliśmy się ponownie ze sprzedającym w tej sprawie.
nat_not jakie skutki?
@aragil O szczegółach informujemy tylko właściciela konta, którego dotyczą podjęte działania.
@myslenie-szkodzi mój ulubiony temat na tym forum 😂🤣
@myslenie-szkodzi Komuś chyba nie spodobała się dosadnie wyrażona prawda 😉
Magicznie wpis zniknął.
@nat_not To jest naprawdę przegięcie. Ścigacie polskich sprzedawców, a tu jest tyle powodów do uwalenia, np jakość : 94%, czy adres :
DONGGUANSHIGUANCHENGJIEDAOXINGTANGSHEQUDONGCHENGDADAO55HAOFANGZ - naprawdę uważasz że jest prawdziwy????
@pinsplash O które konto chodzi?
Z tej samej oferty (adres do reklamacji jest inny niż adres do zwrotu)
Adres do reklamacji
Oryginalny model z 1978 roku.
„Prosto z powrotem jest szczęśliwy z powrotem”
@domkar04 Konto zostało przekazane do weryfikacji.