Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak mnie dzisiaj zastanowiło jak to jest w przypadku sporów/dyskusji kupujący - sprzedający, gdzie sprzedającym jest oficjalny sklep allegro. Allegro samo ze sobą dyskutuje, w przypadku interwencji kogoś z supportu ? to musi być komiczne. Bot rozmawia z botem 🤣
@msniezek Maaaacieeeeek! Mydło odddawaj! 😛
@Vryko, hehehehe, to ten Śnieżek jeszcze żyje? Pamiętam tą ohydę z Cafe Allegro.
Chyba nikt go nie lubił. No, może poza tymi co punktowali za profity.
@Crow_Empire Żyje i jest adminem tego bałaganu, na którym właśnie gadamy. 🙂
@Vryko, zawsze dobrze dziobał, lepiej niż inni 🙂
Dodziobał się...ech te korpo i wyścig szczurów...
@mikeza hehehehe, nie miałem przyjemności, ale faktycznie, musi to być czysty komizm.
W takiej sytuacji zapewne nie dochodzi do interwencji, ponieważ sprawa jest natychmiast załatwiana przez Sklep Allegro zgodnie ze wszelkimi zasadami, kupujący nie jest wodzony za nos i wprowadzany w błąd.
wystarczy rzucić okiem na komentarze negatywne na ich profilu 😁
są sytuacje, że klienci proszą o pomoc allegro w sporze ze sklepem allegro, a to już jest ciekawe.