Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Patrzcie jaka perełka 😄
@q3qPL 😂 No to chyba prawidłowo, endoskop m.in. do tego służy.
Allegro: Konsultant po prostu zasugerował kolonoskopię 🤣
Typowy zwrot godny konsultanta 😀
@msniezek Naprawdę takie sformułowanie jest stosowne!
@LEW433 ...jak pelikany... 🙂
Tylko my tu bierzemy to z przymrużeniem oka a nie przyjmujemy za wiarę.
Patrząc po Twoim podejściu do spraw, w których się udzielasz tu na forum, był odsłuch rozmowy?
@msniezek "...jak pelikany..."
Pelikan to też stworzenie musi coś jeść. A dzięki taki kwiatkom społeczność rozkwita, doceniamy ze Allegro instytucjonalnie pielęgnuje i troszczy się o społeczność.. (komentarz do stopki)
@br. gdybym mógł wybierać, wolałbym, żeby społeczność rozkwitała dzięki prawdziwym sytuacjom, a nie wymyślonym - a przynajmniej żeby potrafiła odróżnić jedne od drugich 🙂
@q3qPL jako obsługa Allegro mamy taki sam dostęp do danych dotyczących obsługi klienta OSA, jak każdego innego sprzedawcy, a więc nie widzimy ani zapisu rozmów telefonicznych, ani treści korespondencji (jeżeli nie odbywała się w ramach dyskusji).
@msniezek może odnieś się to tej transakcji b54c32d0-56f9-11ef-85bc-5505ee82ae44 a szczególnie oceny klienta i jej treści .
@msniezek "...dzięki prawdziwym sytuacjom, a nie wymyślonym "
No nie, kwestionujesz wiarygodność komentarza użytkownika, przecież masz wszystkie narzędzia żeby udowodnić nieprawdę a komentarz usunąć.
Ja wierzę że ten komentarz jest rzetelny, chociaż tam nie byłem, niedawno sam byłem w podobnej sytuacji. W znanej sieci w niewybrednych słowach usiłowano zniechęcić mnie do zakupu monitora bez ubezpieczenia.
Oni, obsługa sklepu sobie nie wyobrażali jak klient może być tak lekkomyślny i nie kupi ich ubezpieczenia.
Więc nie porównuj nas piszących i czytających do pelikanów, nie było to w najlepszym guście.
@msniezek To akurat zrozumiałe, ale są osoby uprawnione do odsłuchu i jak już rzucasz pelikanami to zakładałem, że właśnie taka osoba to zweryfikowała.
My pelikany bo śmiejemy się z zabawnego komentarza a Ty razem z forumowym 🤡 z klapkami na oczach nie przyjmujecie do świadomości że kiedykolwiek taka sytuacja mogłaby mieć miejsce. Przecież Allegro i obsługa klienta jest nieskazitelna...
@q3qPL po pierwsze, mój komentarz był do jednej osoby, nie do wszystkich 🙂 Po drugie, nie chodzi mi o to, aby taką sytuację wykluczyć i jej zaprzeczyć, a wyłącznie o to, żeby nie traktować jej jako pewnik. Sam zapewne wiesz, że na tym forum (i w innych miejscach) publikowanych jest mnóstwo "relacji" z różnych sytuacji, które nie tylko są jednostronne, ale bardzo często po prostu pomijają i przekręcają istotne aspekty sprawy, aby postawić ich autora w lepszym świetle. Gdybyśmy mieli to wszystko prostować - kiedyś wymyśliłem sobie takie ambitne zadanie - nie starczyłoby nam etatów.
Nie ma w Allegro osób, które miałyby dostęp do odsłuchu rozmów, jakie odbyły się pomiędzy jakimś sprzedającym a jego klientem (a OSA jest jednym ze sprzedających właśnie). Nie mamy też na forum żadnego przedstawiciela OSA, który mógłby to zweryfikować. Natomiast ta sytuacja jest po prostu nieprawdopodobna, a gdyby zdarzyła się naprawdę, byłoby o niej głośno raczej nie tylko w komentarzu (Wykop, nasz profil na FB itp.). Moim zdaniem kupujący chciał w ten sposób po prostu wylać swoją frustrację - wystarczy mi, jeżeli przynajmniej założycie taką możliwość 🙂
Pewnie, że zakładam taką możliwość ale również zakładam, że istnieje prawdopodobnieństwo iż taka sytuacja mogła mieć miejsce. Nie wiem dlaczego Ty sądzisz inaczej. Rozumiem, że miałeś już za dużo sytuacji, w których klienci wylewali swoje żale nie zawsze pisząc komentarze zgodne z prawdą no ale...
Nie ma co wszystkiego prostować czasami trzeba się po prostu uśmiechnąć 😄
Czyli zjadają ryby, zdrowe to.😋
@LEW433 Zdrowe, mycie się też jest zdrowe więc zachęcam Cię do kąpieli bo czuć śledziem na całym forum 🙂
@mwmonety Nie wiadomo jednak, czy kupującego bardziej zbulwersował brak powitania (dzień dobry), czy też sugestia dotycząca "instrukcji obsługi" endoskopu.
Nie jest nam również znany przebieg rozmowy (a przecież zawsze są "dwie strony medalu"); być może konsultantowi wyczerpały się pokłady cierpliwości, puściły mu nerwy i w efekcie zachował się nieprofesjonalnie. Samo życie 🤣
Konsultant też człowiek, a jak ktoś jest sprzedawcą i ma do czynienia z obsługą klienta to w cyrku się nie śmieje 😄
@q3qPL Pewnie będzie zaraz prośba o usunięcie albo znajomi królika sami usuną jako obraźliwy.
Tylko że żeby taki komentarz napisać to wypadało by mieć chociaż dwóch świadków albo filmik z wyraźnym dźwiękiem
Dlatego uwieczniłem, kochajmy takie komentarze, szybko odchodzą 😅