Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Patrzcie jaka perełka 😄
@q3qPL Dzięki ,zapisałem sobie w galerii osobliwości Allegro 😄
Dlatego uwieczniłem, kochajmy takie komentarze, szybko odchodzą
o komentarz sam się zdematerializował, a chciałem jak "pelikan" go przeczytać w oryginale 🙂
142 oceny usunięte (77 przez Allegro, 65 przez kupujących w tym 0 po rekompensacie)
licznik działa poprawnie 🙂
polecam inne
"Produkt Brauna z cała etykieta po chińsku z doklejona naklejka wyprodukowano w Niemczech. Tragedia, że tez właściciel platformy sprzedaje podróbki!!!!!!!!!!!"
lub ten dla równowagi
"Towar supper !!! Niestety 3 dni po zakupie w atrakcyjnej cenie na Dzien Dziecka deska została mi skradziona. Niestety sprzedający nie zgodził sie na moją prośbe zakupu nowej deski po tej samej cenie - a obecne ceny (choć minęły zaledwie 2 tyg) są znaczaco wyższe. Oczywiscie ma takie prawo ale uważam to za wyjątkowo małostkowe i nie pro-klienckie podejście. A mogli miec super zadowolonego fana marki ..... shame ! "
A ja uważam że sie czepiacie. OSA zawiera mnówstwo transakcji i pojedyncze przypadki "trudnych" kupujacych ( tak jak i sprzedających) niestety sie zdarzają
Screen pokazuje : 363 tysiące pozytywów i 2200 negów ( doliczając usunięte 2300) . To są naprawde dobre statystyki
Myśle że każdy ze sprzedawców częsciej lub rzadziej spotyka sie z nazwijmy to "dziwnymi" klientami i mimo że to minimalny odsetek nie jest to nic miłego.
W OSA oczywiście proporcje są wieksze wiec i częsciej trafi sie trudny klient. Bo jeśli ktos sie obraża że mu ktoś inny dzień dobry nie napisał ...... to na reszte wypowiedzi ( komentarza) ja osobiscie biore poprawke.
Wiec nie uważam aby takie incydenty jakoś szczególnie żle swiadczyły o OSA
np. taki
@_Likos_ Gdyby Twój sklep przynosił takie dochody netto (bo w sumie prowizja po potrąceniu podatków wraca do własnej spółki), to też byś miał fundusze, by niezadowolonych klientom oferować na przykład kupony na 50 zł, by usunęli negatywny komentarz. Czy tez inne bonusy. jak to działa można czasem przeczytać na forum, gdy ktoś jest oburzony że to nie do końca takie etyczne. Ale z punktu biznesowego skuteczne i bardzo opłacalne.
@drekenzes czy dobrze zrozumiałem, że twierdzisz, że oficjalny sklep Allegro oferuje gratyfikację kupującym za usuwanie negatywnych komentarzy? Masz jakiś wątek, w którym było coś takiego opisane?
@msniezek Poszukam może ponownie znajdę ten wątek. Kupujący był oburzony że oferowano mu kupon 50 zł, poszukam, może szczęście dopisze i odkopię temat, żeby nie być gołosłownym.
@drekenzes wg licznika allegro jaki podałem powyżej, nie oferuje "gratyfikacji" za usunięcie komentarza
ale komentarz potwierdzam był taki, sam go widziałem, może go nawet tutaj sam cytowałem na forum
@_Likos_ Polska to nie Ameryka, tutaj obowiązują inne przepisy i regulacje
wykorzystywanie pozycji dominującej jest wątpliwe pod względem prawnym
i myślę, że jakiś urząd wcześniej czy później się do tego przyczepi.
@br. był tu ostatnio wpis na forum, od kupującego, który "był zastraszany" pismami od kancelarii prawnej za napisanie negatywa - firma jaką podawał miała większy odsetek procentowy usuniętych komentarzy niż OSA
Przecież nie jest to nic nowego, Morele na allegro robi tak samo, 50 zł za usunięcie komentarza.
@_Likos_ Nie prawda, nikt tutaj się nie czepia tylko dyskutujemy bo od tego jest też forum.
Dobre statystyki? Zauważ, że sprzedając od 2023 to jest jedyny sklep na allegro, który nigdy nie stracił statusu super sprzedawcy ( i na pewno nie straci 🙂 ), aukcje są najlepiej pozycjonowane mimo wyższych cen, gorszego opisu itd. i sam sobie usuwa komentarze.
@drekenzes @q3qPL no ale czemu Wy sie dziwicie? Każdy dba o swój biznes a OSA jest czescią biznesu allegro. Jeśli stać ich na kupony czy rabaty w ramach przeprosin - to nic nie poradzisz. Zreszta przecież to nie tylko OSA . Niemal półofocjalne jest płacenie w takiej czy innej formie przez wielu sprzedawców za usuwanie negatywów.
Robienie z igły wideł - pokazując jakis tam komentarz jest bez sensu.
Wielu sprzedawców ma bardzej lub mniej mądre i bardziej lub mniej zasadne komentarze.
To że prowizja z OSA wraca do allegro . No cóż to prawda, ale prawdą jest takze że wielu sprzedawców ma swoje sklepy inetrnetowe czy inne biznesy i nie płaci prowizji allegro wiec także można by było powiedzieć że mają fundusze aby dawać kupony czy rabaty. Tutaj nie ma co tak myśleć. Biznes musi sie zamknąć in plus i to najlepiej jak najwiekszy
Allegro ewidentnie idzie drogą amerykańskiego serwisu ale nie ma sie co dziwić. Skoro jakieś ruchy biznesowe przynoszą zyski to warto sie uczyc od konkurencji i pewnie allegro tak własnie próbuje robić.
Jednakże jest też powszechnie wiadomym że konkurencja nie dziala etycznie ( choćby własnie poprzez presje na sprzedawców) . W stanach już naprawde poważne afery z tego powychodziły.
No ale efektywności finansowej nikt nie zaprzeczy . I moim zdaniem taki jest też cel allegro to znaczy jak najwieksza efektywność finansowa.
Zresztą nie uważam tego za coś złego, dlatego myśle że nie ma co robic zamieszania o kometarze OSA
@_Likos_ Przecież zauważyłeś że to nie komentarz wywołał dyskusję lecz opinia Menadźera Społeczności i jego porównanie nas czytających do pelikanów.
A że takich komentarzy jest wiele to przecież normalne, to swoisty folklor Allegro i powinno się to pielęgnować a nie usuwać.
@br. nie wiem, czy należy pielęgnować i nazywać folklorem zwyczajne pomówienia, znam równie barwne komentarze, które są zgodne z prawdą i nikogo nie obrażają. Nawiasem mówiąc, skontaktowałem się z osobą zarządzającą obsługą klienta OSA, która przesłuchała rozmowy tego klienta z pracownikami OSA i oczywiście nie znalazła ona żadnej takiej czy podobnej wypowiedzi, jak ta przedstawiona w komentarzu. Co było do przewidzenia.
Jeszcze słowo o "pieniądzach za usunięcie komentarza", bo widzę, że są tu mylone dwie rzeczy. Jedna rzecz to komunikat "otrzymasz gratyfikację (zniżkę, kupon itp.), jeżeli usuniesz negatywny komentarz", takie działania mają rzecz jasna miejsce, ale chyba jasne jest dla wszystkich, że nie są przez nas popierane. Czym innym natomiast są komunikaty typu "naprawiliśmy szkodę, a dodatkowo w ramach przeprosin przekazujemy gratyfikację (zniżkę, kupon itp.), będziemy wdzięczni jeżeli zdecydujesz się usunąć negatywny komentarz". To trochę inna para kaloszy - tutaj prezent nie jest uzależniony od działania kupującego, kupujący dostaje prezent tak czy siak i tylko od niego zależy, czy zastosuje się do prośby.
PS voucher oferowany na sklep poza allegro
@q3qPL jasne, mi tutaj wystarczy, że to nie jest wiadomość od OSA - i według mojej najlepszej wiedzy OSA nigdy nie wysyła takiej treści komunikatów.
Ten akurat nie, nie robię zakupów w waszym sklepie. Pytanie - czy oferowanie voucherów do zakupów poza allegro jest zgodne z regulaminem? Dodatko w zamian za usunięcie komentarza...
@q3qPL Nie, nie jest zgodne z regulaminem. Takie zachowanie interpretujemy jako próbę wyprowadzenia ruchu poza Allegro.
@nat_not Rozumiem, że nie interesuje Was kto takie wiadomości wysyła i nie macie zamiaru podejmować żadnych kroków w stosunku do sprzedawcy, który tak robi?
@q3qPL Możemy zareagować, tylko jeśli zgłosisz nam konkretny przypadek, podając dane umożliwiające identyfikację sprzedającego. W Twoim wpisie pojawił się tylko zrzut z treścią wiadomości i pytanie o zgodność działania z regulaminem. Na tej podstawie nie podjemiemy żadnych działań.
@msniezek Możesz używać wszystkich dostępnych argumentów, ale nie przekonasz nikogo że system komentarzy jaki stworzyliście jest wiarygodny. Był w pewnym stopniu wiarygodny ale kiedy wprowadziliście możliwość usunięcia lub zmiany komentarza stworzyliście system patologiczny, korupcyjny.
A teraz jeszcze osobisty nadzór Menadżera Społeczności żeby przypadkiem nie oszkalować Sklepu Allegro. To mi jakoś dziwnie przypomina siłową ochronę niektórych pomników w Polsce.
Po prostu wstyd.