Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłam sklep wax_sklep do programu "marki" i oznaczenia "oficjalny sklep". Osoba odpowiedzialna za zgłoszenie z Waszej strony (Jakub [edytowano]) nie odpowiada na zgłoszenie. Jest możliwość przyspieszenia?
@wax_sklep tak, już działam w tej sprawie.
@wax_sklep [edytowano] Przepraszamy za dłuższy czas oczekiwania. Opiekun Twojej sprawy skontaktuje się z Tobą w przyszłym tygodniu
@ko_alka Zgłoszenie zostało wysłane 6 lipca, uważam że procedowanie go przez 2 tygodnie to bardzo długo (dla mnie za długo). Czy możecie zmienić opiekuna na bardziej dostępnego?
@wax_sklep Jak najbardziej rozumiem Twoje niezadowolenie, ale niestety musimy poczekać na powrót z urlopu opiekuna Twojego konta. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości.
@wax_sklep W swojej skrzynce mejlowej powinieneś znaleźć wiadomość z 27 czerwca. Informacje były wysłane na adres allegro@pilomax.pl. Przekazuję prośbę od Twojego opiekuna o odpowiedź. 🙂
@wax_sklep - niech zgadnę: za mało masz wystawionych ofert?
@AGD-SERVICENie sądzę żeby to był powód, przynajmniej na razie nie było takiej informacji, że za mało. Jako producent mamy tyle ofert, ile produktów jest w portfolio, czyli ok. 35 SKU.
@ko_alkaNa maila z 27.06.2023 odpowiedziałam 06.07.2023, z adresu natalia.chelinska@pilomax.pl (to jeden z dwóch maili podpiętych do konta) załączając wszystkie potrzebne dokumenty. Proszę o interwencję.
@wax_sklep dziękuję, przekazałam już te informacje do Twojego opiekuna.