Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
proszę wyjaśnić jak to jest z oficjalnym sklepem danej marki.
Dostaliśmy informację od opiekuna i kilkukrotnie na czacie, ze mając oficjalny sklep marki X oferty sprzedaży muszą być tylko tej marki X.
Nie można sprzedawać produktów marki Y na koncie oficjalnego sklepu marki X.
Tymczasem wiele sprzedawców ma masę różnych marek na takich kontach.
Podobno takie sytuacje nie mogą mieć miejsca i sprzedawcy powinni dostać upomnienie lub zostać wykluczeni ze strefy marek. Gdzie się udać z takim tematem?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy mogę liczyć na odpowiedź?
@tekko_pl czy możesz podać mi konkretne przykłady kont, na których tak się dzieje? Zweryfikuję tę kwestię, ale potrzebuję przykładów. Jeśli nie chcesz publicznie podawać tych nazw tutaj, podeślij mi je proszę wraz z linkiem do tego wątku na spolecznosc@allegro.pl
@tekko_pl Cześć. 🙂 Potwierdzam otrzymanie wiadomości mejlowej. Przesłałam jedno ze wskazanych kont do weryfikacji, skontaktujemy się już bezpośrednio ze sprzedającym.
Na drugim zgłoszonym koncie nie ma żadnej sprzedaży.
@tekko_pl do informacji od Oli, dodam tylko potwierdzenie, że jeśli konto jest zakwalifikowane do Strefy marek nie można na nim sprzedawać produktów innej marki. Jeśli chodzi o konto, które nam wskazałeś, ich opiekun już skontaktował się z nimi bezpośrednio w tej sprawie.
.