anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oficlajny sklep allegro - nie dotrzymują terminów

GERANTZ-Polska
#8 Zapaleniec#

Pierwszy i ostatni raz zrobiłem zakupy w tym pseudo sklepie. Proszę mi powiedzieć jak to jest, że od innych sprzedawców wymagacie aby dymali z paczkami tego samego dnia jeszcze z wieczora, albo nawet w niedzielę, a sami nie potraficie dotrzymać terminów wysyłki? Wg deklaracji przesyłka miała być w dwa dni robocze, te dni właśnie już minęły, a po sprawdzeniu okazało się, że paczka nawet nie została jeszcze wysłana.

Dyskusja założona, nikt nie raczył nawet odpisać. Jedno wielki DNO!

Tylko proszę nie pisać, że wam przykro i że sytuacja może nie być dla nas komfortowa, bo na te wasze wklejane regułki nikt nie zwraca już uwagi. Dobrze ludzie piszą na forach żeby omijać ten sklep szerokim łukiem. Obsługa klienta NEGATYWNA. Pisze po to aby innym sprzedawcom nakreślić jak wygląda obsługa w tym ich pseudo sklepie.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GERANTZ-Polska Dyskusję rozpocząłeś pół godziny temu (08.06.2022 17:39). Obsługa oficjalnego sklepu Allegro, jak każdy inny sprzedający, ma 24 godziny na odpowiedź. Poczekaj więc na wyjaśnienia. 

Przypominam, że masz także możliwość oceny transakcji i to w tej opinii będziesz mógł wyrazić swoje niezadowolenie. Jednocześnie mam nadzieję, że ten problem transakcyjny uda się rozwiązać z korzyścią dla Ciebie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Droga Pani,

na rozpoczętą dyskusję odpowiada się natychmiast, tego oczekują klienci. Dlatego ja śpię z telefonem pod poduszką żeby od razu reagować na rozpoczętą dyskusję nawet o 3 w nocy i polecam tą metodę dla pracowników allegro.

oznacz moderatorów