Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient wysyła przez wasz formularz zwrot towaru, ja mu przelewam przez was zwrot wpłaty a mimo to dostaję informację że "Nie otrzymałeś zwrotu prowizji (rabatu transakcyjnego)" - do 99% transakcji muszę się odwoływać. Proszę nie taktujcie mnie jak oszusta tylko ogarnijcie system, skoro wszystko śledzicie to powinniście wiedzieć że transakcja nie doszła skutku. A tylko dlatego że kupującemu się nie chce kliknąć i potwierdzić "[...], jednak Kupujący XYZ tego nie potwierdził." ja muszę tracić czas i klikać w odwołania, które są potem w 100% rozpatrywane na moją korzyść.
Allegro wszystko ma jak na dłoni każde odstąpienie od umowy ale my jestesmy do **piiip**alania na nich i płacenia prowizji a nie do żadania zwrotu prowizji
Tak to wygląda jak na obrazku powyżej.
Jeszcze nie można edytować błędów w swoich postach jak na normalnym forum.
@tadeksasnal dzięki za zgłoszenie.
@tadeksasnal już niebawem upraszczamy system zwrotu prowizji 🙂 Mam nadzieję, że to pomoże.
@cloudcloud przez uzależnienie automatu od zwrotu środków przez Allegro Finanse, to dla mniejszych sprzedawców utrudniacie.