anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opóźnienie dostawy na prośbę klienta a ocena sprzedaży

MAMY ROZWIĄZANIE!
letsgotry_pl
#8 Zapaleniec#

Witam,
Mam niecodzienną sytuację która może zdarzyć się każdemu.
Klient zakupił produkt którego termin wysyłki jest 1 dzień ale napisał w prywatnej wiadomości że chce dostać za tydzień a kupił teraz bo kończył mu się SMART a nowego nie chce odpalać jeszcze teraz.
Czy jest jakaś możliwość by allegro zignorowało to opóźnienie w ocenie sprzedaży?
Jak to zrobić by klient był happy a mój sklep nie dostał ujemnych punktów za dostawę?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@letsgotry_pl Będziemy mogli takie zamówienie wykluczyć z Twojej jakości sprzedaży. 😊 

Prześlij do nas zrzut ekranu z wiadomością od klienta, z prośbą o późniejszą wysyłkę zamówienia (tak, aby był widoczny nadawca wiadomości) oraz którego zamówienia dotyczy ta prośba - na adres e-mail: spolecznosc@allegro.pl, w treści maila podaj link do wątku. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Monika__L
#17 Koryfeusz#

Można zwrócić pieniądze i poprosić o zakup w odpowiednim terminie 

oznacz moderatorów
letsgotry_pl
#8 Zapaleniec#

jak wspomniałem klient nie chciał anulować i zgadza się na opóźnienie bo SMART mu się skończył i nie chce go przedłużać teraz.

oznacz moderatorów