Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam niecodzienną sytuację która może zdarzyć się każdemu.
Klient zakupił produkt którego termin wysyłki jest 1 dzień ale napisał w prywatnej wiadomości że chce dostać za tydzień a kupił teraz bo kończył mu się SMART a nowego nie chce odpalać jeszcze teraz.
Czy jest jakaś możliwość by allegro zignorowało to opóźnienie w ocenie sprzedaży?
Jak to zrobić by klient był happy a mój sklep nie dostał ujemnych punktów za dostawę?
@letsgotry_pl Będziemy mogli takie zamówienie wykluczyć z Twojej jakości sprzedaży. 😊
Prześlij do nas zrzut ekranu z wiadomością od klienta, z prośbą o późniejszą wysyłkę zamówienia (tak, aby był widoczny nadawca wiadomości) oraz którego zamówienia dotyczy ta prośba - na adres e-mail: spolecznosc@allegro.pl, w treści maila podaj link do wątku.
Można zwrócić pieniądze i poprosić o zakup w odpowiednim terminie
jak wspomniałem klient nie chciał anulować i zgadza się na opóźnienie bo SMART mu się skończył i nie chce go przedłużać teraz.