anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odstapienie od umowy

Wiaterek1973
#8 Zapaleniec#

Klient we wrzesniu 2024 zlozyl reklamacje niezgodnosc towaru we wrzesniu reklamacje rozpatrzylismy odmowa uznaniaxreklamacji wlacznie z dokladnym opisem i ze zdjeciami allegro Protect przyznalo rekompensate w wysokosci wartisci przedmiotu klient zostal zobowiazany do odbioru towaru z naszego magazynu po czym towar we wrzesniu 2024 zostal odebrany przez kuriera i dostarczony do klienta .Teraz 13.02 2025 klient odstapil od umowy tego przedmiotu i zada zwrotu pieniedzy bo stwierdzil po przeszlo 4 mc ze kurier mu przywiozl towar ktory nie dziala a jak wyslal na reklamacje to dzialal i ze ktos celowo mu ten towar uszkodzil co w takiej sytuacji my mamy zrobic . Klient otrzymal rekompensate z allegro protec nastepnie nie odwolal sie od reklamacji uzytkowal towar zwrocony po rozpatrzeniu reklamacji 4 mc i teraz chce zwrot pieniedzy bo odstapil od umowy .Dostał też rekompensatę od Protect 

Ale twierdzi że zwrot z protec to nie jest zwrot za zakup tylko rekompensata a on żąda zwrotu za towar.

e-mail

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Wiaterek1973 podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Wiaterek1973
#8 Zapaleniec#

16342423873. kamilkidackiks

Odstąpienie od umowy otrzymaliśmy na email 13.02.2025

oznacz moderatorów

Wiaterek1973
#8 Zapaleniec#
  • 16342423873. kamilkidackiks

    Odstąpienie od umowy otrzymaliśmy na email 13.02.2025

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wiaterek1973 czy możesz przesłać tutaj zrzut tego odstąpienia, gdzie będzie widoczna data jego przesłania? Możesz je dołączyć tutaj (zdjęcie nie będzie widoczne dla innych, do momentu, kiedy go nie zatwierdzimy) lub przesłać na adres spolecznosc@allegro.pl wraz z linkiem do tego wątku. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Wiaterek1973
#8 Zapaleniec#

 

13.02.2025

 

Oświadczenie o odstapieniu od umowy po wcześniejszym  wcześniejszym żądaniu naprawy/wymiany
W dniu 30 Sierpnia 2025 r. kupitem(am) Piła ukośnica Evolution 1200 W 210 mm (data) (zakupiory towarw) Towar ten okazał się niezgodny z umową Niezgodność z umową polega na: Sprzedawca nie uwzględnil reklamacji chodź produkt byt nie zgodny z opisem pila była z tępiona nie umożliwiato to pracy na riej a nowa pila kosztuje 150 zł co pokrycie tych kosztów wiązało by się z zakupem nowej w sklepie, ostrze rozklekotane chodziło na boki to nie umożliwiało precyzyjnego ciecia , trzeba by było regulować na swój koszt, pila działała jak sie właczyło dO pradu Po interwencji allegro sprzedawca nie chciał zwrócić środków wiec zobowiązany był mi zwrócić piłę na mój koszt , zlecitem ustuge kurierską.Piła wróciła do mnie w innej formie niż została wysłana za pierwszym razem , teraz W ogóle nie chodziła , po wsadzeniu kabla do kontaktu w ogóle sie nie uruchomiala , osłona od blokady W na pile jest całkiem luźna tak jak by ktoś co$ z nią robil , wygląda tak jak by ją ktoś specjalnie uszkodził, po rozkręcał pilę żeby nie chodziła , brakuje śrubek w obudowie , widać jak jest W poharatane że ktoś próbował podważyć śrubokrętem cześć pod pila , idącą z pod silnika. Jako dowód że Z Przesyłam Filmiki i można sobie zobaczyć jak to wygląda . K ontaktowalem sie z Miejskim rzecznikiem konsumentów, który będzie prowadził sprawę . Jak nie dostane pily działającej takiej jak była przy zakupie bądź zwrot pieniędzy 319 zt. Będę musiał skierować sprawę do sądu. Pila została zakupiona dla mamy , do sporadycznych prac domowych dlatego tak późno to zauważyliśmy , ja przez to ze mam prace jako kierowca jestem bardzo rzadko w Polsce i nie miałem czasu się tym zająć W co stwierdziłem(am) w dniu 22 Listopada 2025 T. 3rak zgodności z umową jest istotny, ponieważ : Pila została odesłana, uszkodzona w innym stanie niż była za pierwszym razem.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wiaterek1973 przykro mi, ale potrzebujemy oryginał (zdjęcie lub zrzut) tej wiadomości z widoczną datą, kiedy ją otrzymałeś. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Wiaterek1973
#8 Zapaleniec#

czy mogę przesłać zdjęcie bez danych 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wiaterek1973 prześlij proszę całe zdjęcie z widocznymi danymi, bo nikt poza mną nie będzie będzie ich widział. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Wiaterek1973
#8 Zapaleniec#

przeslalem na społeczności allegro 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wiaterek1973 niestety nic do mnie nie dotarło, więc spróbuj proszę jeszcze raz. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Wiaterek1973
#8 Zapaleniec#

Wysłałem jeszcze raz.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wiaterek1973 teraz wiadomość dotarła, dziękuję. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Wiaterek1973
#8 Zapaleniec#

Jeszcze dodam że do tego zakupu klient poprosił o Fakturę na firmę którą otrzymał a w tym piśmie twierdzi że był to zakup dla mamy

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wiaterek1973 dziękuję. Konsultowałam sprawę z ekspertami i po naszej stronie jest zakończona sprawa. Kupujący ma prawo odstąpić od zakupu, ale jeśli ma jakieś roszczenia w stosunku do Ciebie może to wyjaśnić wyłącznie na drodze sądowej. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Wiaterek1973
#8 Zapaleniec#

To wiem tylko interesuje mnie jeżeli allegro zwróciło za zakup całą sumę z allegro Protect czy kupujacemu należy się zwrot od sprzedawcy za ten sam towar bo nie rozumiem tego . I jeszcze jedno jeżeli kupujący odstąpił od umowy to czy ma nam towar odesłać czy my mamy się o ten towar upominać..

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wiaterek1973 odpowiadając na Twoje pytania:
1. To indywidualna kwestia między Wami, nie ingerujemy w ustalenia między Wami po wypłacie rekompensaty z Allegro Protect. 

2. Jeśli klient odstąpił od umowy to powinien odesłać Ci ten przedmiot. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Wiaterek1973
#8 Zapaleniec#

Jeżeli zwrócimy środki kupujacemu za towar to kupujący ma obowiązek zwrotu rekompensaty allegro protec tak?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wiaterek1973 Nie, nie będziemy wymagać od kupującego zwrotu rekompensaty z Allegro Protect. Jeśli zdecydujesz się na zwrot środków kupującemu to jest to wyłącznie Twoja decyzja i w żaden sposób nie jest związana z wypłaconą przez nas rekompensatą. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ a punkt 5 regulaminu ?

W razie gdy Kupujący otrzymał świadczenie nienależne bądź Sprzedający naprawił powstałą szkodę, Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż w terminie 7 dni, zwrotu otrzymanej od Spółki rekompensaty na rachunek o numerze PL - 63 1140 1124 0000 5165 0800 1010, CZ - IBAN: CZ4926000000002554730100, kod SWIFT: CITICZPX, SK - PL87 1140 1124 0000 5165 0800 1063, SWIFT: BREXPLPWXXX, HU- PL27 1140 1124 0000 5165 0800 1076, SWIFT: BREXPLPWXXX.

@Wiaterek1973 wiesz że po 4 miesiącach możesz odrzucić reklamację, tak samo jak to zrobiłeś wcześniej, to jest próba wyłudzenia kolejnej kasy 😞 żeby mógł odstąpić przy drugiej reklamacji pierwsze musiała by być uznana oraz druga 🙂

@_HolaOla_ to wypłacanie kasy przy odrzuconej reklamacji to kolejny strzał w kolano 😞 albo taka sytuacja, sprzedawca odrzuca reklamację bo uszkodzenie z winy kupującego, Wy dajecie kasę na naprawę i tu pytanie czy dla sprzedawcy jest to produkt naprawiany przez kupującego ? czy jak zareklamuje ponownie będzie to druga reklamacja ? Robicie problemy prawne takimi wypłatami 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów