Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Coś dziś po południu u mnie (gmail) szwankują powiadomienia z Allegro - te o sprzedaży przedmiotu, o wybraniu sposobu wysyłki oraz o zapłacie za towar.
Emaile przychodzą z opóźnieniem np. 1h czy więcej a niektóre nadal nie dotarły, czy też macie takei problemy?
Tak, nie tylko na Gmailu, ale firmowej poczcie też.
@czerwonybonzaj To prawda, miałem opóźnienia kilkadziesiąt minut, akurat w newralgicznych godzinach (13-14). Teraz nie wiem, bo od 14-tej nic się nie sprzedało 😎
chyba na każdej skrzynce pocztowej
Klient anulował zakup przed godziną 15 i do tej pory nie otrzymałam wiadomości o anulowaniu przez kupującego, a inne wiadomości przychodzą nie z godzinnym ale kilkugodzinnym opóźnieniem
Jak zawsze serwis w formie 😞
Cześć, @czerwonybonzaj. Dziękuję za sygnał, skonsultuję to. Proszę, podeślij przykładowe numery zamówień, do których nie otrzymałeś jeszcze powiadomienia o sprzedaży/zapłacie.
np
2c160fd0-bbdb-11ef-8cb6-69003d3d768b
czy
c994bc40-bbd9-11ef-b3ec-c393d17967fe
ale z tego widać to jest problem ogólny , nie tylko u mnie... |
@czerwonybonzaj, otrzymałam potwierdzenie, że dla niektórych maili transakcyjnych może pojawić się opóźnienie do 1h. Finalnie wszystkie maile docierają do odbiorców. Przepraszam za utrudnienia.
opóźnienie do 1h ??
to gdzie jest powiadomienie o anulowaniu do zamówienia: f8ceb7f0-bbb0-11ef-841f-6fc24c45470e
??
@megii_ss, dopytuję o to. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
"Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami. " to ile to czasu potrzeba ??
Uprzedzę fakty, klient zgłosił o 15:10 zwrot towaru, a wiadomość o tym fakcie przyszła teraz tj. godz. 22 - więc jak to się ma to do opóźnień do 1h ??
Zacznijcie pisać i mówić prawdę 😉
Cześć, @megii_ss. Zweryfikowaliśmy ten przypadek - powiadomienie zostało przez nas wysłane prawidłowo (od razu gdy klient zgłosił zwrot), ale odbiło się do serwerów Twojej poczty i czekało na ponowienie.