anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opóźnienie powiadomień z Allegro

czerwonybonzaj
#9 Pomysłodawca#

Coś dziś po południu u mnie (gmail) szwankują powiadomienia z Allegro - te o sprzedaży przedmiotu, o wybraniu sposobu wysyłki oraz o zapłacie za towar.

 

 

Emaile przychodzą z opóźnieniem np. 1h czy więcej a niektóre nadal nie dotarły, czy też macie takei problemy?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Halfrunt
#20 Guru#

Tak, nie tylko na Gmailu, ale firmowej poczcie też.

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@czerwonybonzaj To prawda, miałem opóźnienia kilkadziesiąt minut, akurat w newralgicznych godzinach (13-14). Teraz nie wiem, bo od 14-tej nic się nie sprzedało 😎

oznacz moderatorów

megii_ss
#12 Orędownik#

chyba na każdej skrzynce pocztowej
Klient anulował zakup przed godziną 15 i do tej pory nie otrzymałam wiadomości o anulowaniu przez kupującego, a inne wiadomości przychodzą nie z godzinnym ale kilkugodzinnym opóźnieniem
Jak zawsze serwis w formie 😞

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @czerwonybonzaj. Dziękuję za sygnał, skonsultuję to. Proszę, podeślij przykładowe numery zamówień, do których nie otrzymałeś jeszcze powiadomienia o sprzedaży/zapłacie.  

oznacz moderatorów

czerwonybonzaj
#9 Pomysłodawca#

np

2c160fd0-bbdb-11ef-8cb6-69003d3d768b

 

czy 

 

c994bc40-bbd9-11ef-b3ec-c393d17967fe

 

ale z tego widać to jest problem ogólny , nie tylko u mnie...

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@czerwonybonzaj, otrzymałam potwierdzenie, że dla niektórych maili transakcyjnych może pojawić się opóźnienie do 1h. Finalnie wszystkie maile docierają do odbiorców. Przepraszam za utrudnienia. 

oznacz moderatorów

megii_ss
#12 Orędownik#

opóźnienie do 1h ??

to gdzie jest powiadomienie o anulowaniu do zamówienia: f8ceb7f0-bbb0-11ef-841f-6fc24c45470e

??

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@megii_ss, dopytuję o to. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.  

oznacz moderatorów

megii_ss
#12 Orędownik#

"Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami. " to ile to czasu potrzeba ??
Uprzedzę fakty, klient zgłosił o 15:10 zwrot towaru, a wiadomość o tym fakcie przyszła teraz tj. godz. 22 - więc jak to się ma to do opóźnień do 1h ??

Zacznijcie pisać i mówić prawdę 😉

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @megii_ss. Zweryfikowaliśmy ten przypadek - powiadomienie zostało przez nas wysłane prawidłowo (od razu gdy klient zgłosił zwrot), ale odbiło się do serwerów Twojej poczty i czekało na ponowienie. 

oznacz moderatorów