Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy można na życzenie klienta opóźnić wysyłkę paczki o 3 dni nie tracąc jednocześnie punktów w jakości sprzedaży?
gdzieś ktoś już to pisał.. podobno "nie da się" tak napisał moderator.
Przekaż tą wiadomość o późniejszej wysyłce do allegro a wyklucza Ci ja ze statystyk . Sam to już tak przerabiałem.
@kaia-baby pewnie, że można. Wykluczymy z jakości sprzedaży taką przesyłkę.
Powinieneś mieć wiadomość od klienta w Centrum Wiadomości i następnie wysłać nam zrzut ekranu jak już przesyłka będzie opóźniona, ponieważ dopiero wtedy możemy ją wykluczyć.
Dziękuję za informację
Pozwolę się nie zgodzić.
"Czy można na życzenie klienta opóźnić wysyłkę paczki o 3 dni nie tracąc jednocześnie punktów w jakości sprzedaży?"
Nie chcecie tego wykluczać nim upłynie termin wysyłki. W związku z tym możemy to wykluczyć dopiero po upłynięciu terminu wysyłki. Co w zależności od tempa pracy konsultantów daje 24h-48h zepsutych statystyk.