anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opóźnienie przesyłki na życzenie klienta

MAMY ROZWIĄZANIE!
kaia-baby
#10 Popularyzator

Czy można na życzenie klienta opóźnić wysyłkę paczki o 3 dni nie tracąc jednocześnie punktów w jakości sprzedaży?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
sklep_solpio
#15 Entuzjasta

gdzieś ktoś już to pisał.. podobno "nie da się" tak napisał moderator.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Przekaż tą wiadomość o późniejszej wysyłce do allegro a wyklucza Ci ja ze statystyk . Sam to już tak przerabiałem. 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@kaia-baby pewnie, że można. Wykluczymy z jakości sprzedaży taką przesyłkę.

Powinieneś mieć wiadomość od klienta w Centrum Wiadomości i następnie wysłać nam zrzut ekranu jak już przesyłka będzie opóźniona, ponieważ dopiero wtedy możemy ją wykluczyć.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
kaia-baby
#10 Popularyzator

Dziękuję za informację 

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Pozwolę się nie zgodzić. 

"Czy można na życzenie klienta opóźnić wysyłkę paczki o 3 dni nie tracąc jednocześnie punktów w jakości sprzedaży?"

Nie chcecie tego wykluczać nim upłynie termin wysyłki. W związku z tym możemy to wykluczyć dopiero po upłynięciu terminu wysyłki. Co w zależności od tempa pracy konsultantów daje 24h-48h zepsutych statystyk. 

 

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów